Oktober

Snart hotellfrokost, gleder mrg. Foreløbig bader mini og min kjære sover.

Veldig koselig å møte niese i går og se på kampen , i tillegg fikk jeg gavepnske så nå har jeg netthandlet. Bare litt igjen til mannen , ett par stk til kengubsrnet og så en kompis av kengubsrnet så er jeg ferdig
Hotellfrokost er så godt!

Wow, juleshoppingen eller? :nailbiting:

Jeg våkna av urolig minstemor 3. 40 og lå stille men våken en time til hun sto opp. Senere har jeg krabbet inn i armkroken til mannen og sovnet igjen.

Hun har nesten feber, 37,8. Jeg har feber, 38,1 og de andre er ikke målt, men jeg hører det hostes

Det var den fri helga med shopping og svømmehall mm.

Dessuten et sterkt ønske om å være friske i morgen. Vi har nemlig ikke strøm mellom 9 og 14, så det hadde vært fint å være på kontoret/skolen

Klokkestilling er bare å sparke litt ekstra på småbarnsforeldre ass :hilarious: som om vi ikke var slitne nok avdårlig søvn og sykdomskarusellen på høsten - nå skal man surre til de få rutinene som fungerer også.
Vi la minste ekstra seint i går (typ la henne til ny tid), og da vet jeg hva som skjer - hun våkner ekstra tidlig… men hadde vi ikke gjort dette i går så hadde det skjedd i kveld i stedet, så jeg vil prøve å få snudd henne så fort som mulig før barnehageuke. Så hun våkna altså 5:20 gammel tid, det betyr 4:20 ny tid. :banghead:
I går sov hun til 6:30, men det er såklart for mye å be om når man har stilt klokka.
Eldste på 4,5 er ikke noe problem. Han justerer seg på 1-2 kvelder med senere legging og sover da lenger på morgenen. Men verre med hun som heller ikke sover natta gjennom.
Yngste våkna 03.45 ny tid. Oh lord.

Jeg våkna av urolig minstemor 3. 40 og lå stille men våken en time til hun sto opp. Senere har jeg krabbet inn i armkroken til mannen og sovnet igjen.

Hun har nesten feber, 37,8. Jeg har feber, 38,1 og de andre er ikke målt, men jeg hører det hostes

Det var den fri helga med shopping og svømmehall mm.

Dessuten et sterkt ønske om å være friske i morgen. Vi har nemlig ikke strøm mellom 9 og 14, så det hadde vært fint å være på kontoret/skolen
God bedring

Klokkestilling er noe forbasket tull :p og nei, det er ikke pga ungene og rutiner, jeg syns bare det er noe tull:p

Helt enig. Jeg synes det tullet til rutinene mine også, ikke bare pga ungene. Og... Nei, jeg synes ikke det er nødvendig. Får ikke noe mer ut av dagslyset uansett altså. De kan godt bare bestemme at vi slutter med sånt. ><

Snart hotellfrokost, gleder mrg. Foreløbig bader mini og min kjære sover.

Veldig koselig å møte niese i går og se på kampen , i tillegg fikk jeg gavepnske så nå har jeg netthandlet. Bare litt igjen til mannen , ett par stk til kengubsrnet og så en kompis av kengubsrnet så er jeg ferdig
Hotellfrokost er digg !

Helt enig. Jeg synes det tullet til rutinene mine også, ikke bare pga ungene. Og... Nei, jeg synes ikke det er nødvendig. Får ikke noe mer ut av dagslyset uansett altså. De kan godt bare bestemme at vi slutter med sånt. ><
Det er jo egentlig bestemt. Bare ikke når. (og bestemme seg for normaltid eller sommertid. Folket vil ha sommertid. Ekspertene vil ha normaltid, leste jeg i dag)

Det er jo egentlig bestemt. Bare ikke når. (og bestemme seg for normaltid eller sommertid. Folket vil ha sommertid. Ekspertene vil ha normaltid, leste jeg i dag)

Ja og jeg tror greia er litt at hele Europa må bestemme seg for det før det faktisk skjer :) for det er jo upraktisk om noen få land i samme tidssone har ulik tid innenfor samme sone.
Det er vel den tiden som er nå som er riktig tror jeg, men at man innførte sommertid under første verdenskrig for å utnytte tiden bedre på morgenen for å lage våpen - uttaler meg ikke skråsikkert med kilder osv :p
Jeg synes ikke klokkestilling er mye bal uten barn, og forsåvidt ikke noe stort problem med 4-åringen, men de minste bruker gjerne flere uker før de ikke står opp så villt tidlig, og vi sover for det første aldri natta gjennom og er alltid oppe før 06:30, gjerne en god stund før. Så da er jeg ikke der at det jeg aller helst trenger er å se 4 på vekkerklokka når dagen starter :hilarious:

Hvis det heter NORMALtid, så er det vel logisk at det er.. eh.. normalen. :P
Men er jo ellers ett fett, bare de bestemmer seg for noe.
(I alle fall her i nord. Her er sommeren lys 24/7 og vinteren mørk omtrent 24/7. :P :P )

Blev mumipløse. Gresskar /pizzaboller til middag idag . Når jeg likevel sko lage det til matpakken til barna til imorgen så kunne de godt gå det idag og.

Den i fag var veldig enkel , jaja får leve på den vi hadde for 3 helger siden, den var veldig bra
Oi, det er gjerne litt skuffende...

Jupp. Men men kan vel ikke alltid få superfrokodt på hotell

Nei, noen har relativt dårlig frokost.
I pandemien, så var det fort bare.. servert to stk halvtørre brødskiver fra Rema, og litt ost og syltetøy. Det var nedtur, det. :P

Nei, noen har relativt dårlig frokost.
I pandemien, så var det fort bare.. servert to stk halvtørre brødskiver fra Rema, og litt ost og syltetøy. Det var nedtur, det. :p
Oh det Skjønner jeg. Hotellfrokost er litt det som er stas med hotel, så når den er dårlig blir jeg skuffet

Back
Topp