Ja, nettverk med andre folredre i bhg e høyst relevant om man ikke har familie, for oss ble løsningen å flytte sånn at vi har familie (Introverte voksne som ikke lett skaffer seg nettverk, samt ønske om nærhet til familie, da var det jo lurt
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig, men ikke min feil de lot meg.Samme her, burde vært likt overalt

Aner ikke hva det er, men så godt ut!Fredag kveld og fredags kos. Måtte trø til og lage noe godt til oss. Alt for godt.
Nå har jeg funnet sengen. Skall bli deilig med extra søvn imorgen.
Nei selvsagt ikkeEnig, men ikke min feil de lot meg.
Ekstra søvn?Fredag kveld og fredags kos. Måtte trø til og lage noe godt til oss. Alt for godt.
Nå har jeg funnet sengen. Skall bli deilig med extra søvn imorgen.
Det er oreokjeks lagt in i smelte sjokoladeAner ikke hva det er, men så godt ut!
Je tenkte blir godt at få sove ut imorges men jammen det blev det ikke. Eldste på 10 er på sitt verste akurat nå. Alle er liksom er ork og galt. Han sto opp tidlig og i skoledager der strever vi med at få han opp til skolen.Ekstra søvn?
Minstemor våknet 5.30. Og jeg. Vel. Har ikke sovet siden. Blæ, jeg skulle ønske jeg kunne sove bedre.
Men det så godt ut da!
Så dumt, hadde unnet deg litt ekstra søvn.Je tenkte blir godt at få sove ut imorges men jammen det blev det ikke. Eldste på 10 er på sitt verste akurat nå. Alle er liksom er ork og galt. Han sto opp tidlig og i skoledager der strever vi med at få han opp til skolen.
Gi meg!Det er oreokjeks lagt in i smelte sjokolade![]()

Å, digg!Det er oreokjeks lagt in i smelte sjokolade![]()
Ohh, jeg trodde det var muffins!!!!!Det er oreokjeks lagt in i smelte sjokolade![]()
Så dumt, hadde unnet deg litt ekstra
Hadde du bare bodd her så hadde jeg lett levert noen på døra.Gi meg!![]()
Så snill du er!Hadde du bare bodd her så hadde jeg lett levert noen på døra.
Gjerne. Men det var den geografien daHadde du bare bodd her så hadde jeg lett levert noen på døra.