Oktober

Ja, nettverk med andre folredre i bhg e høyst relevant om man ikke har familie, for oss ble løsningen å flytte sånn at vi har familie (Introverte voksne som ikke lett skaffer seg nettverk, samt ønske om nærhet til familie, da var det jo lurt ;) )

Kroppen føler eg klar for helg. Jeg tror kroppen melig jhusker det at ednne helgen her er en "frihelg"

Vel, kroppen følger ikke med på at hodet har satt inn en del planer.

Så i dag skal vi på familiefest i regi av idrettslaget, med minstemor, mellomste blir nok også med. Mellomste skal på disko etterpå sammen med venner, samme sted og organisasjon. Eldstemann tror jeg bre blir hjemme, han var på halloween-labbedans i går. Og skal gå knaks eller knep på mandag dammen med et par andre.

I morgen er det egentlig ikke noe planlagt, utover handling. Og en tur på posten med pass, ordne noe bankid-greier i forbindelse med at vi bytter bank. Og intens klesvask, for jeg er på etterskudd der igjen. Også er det maskorama. Og skal vi danse. Og jada, vi ser begge. Så den ene ser vi i opptak på søndag. Eller begge, for minstemor sin del som ikke får sett hele av noe for det går for sent

Søndag skal vi i svømmehallen er ungene lovet (eller, de er lovet at vi skal prøve å få et til denne helgen) også tenkte jeg vi skulle innom mine foreldre, vurdere om vi vil arve det gamle juletreet deres (Nei, jeg tro ikke det, men vi får se. Vi skal uansett ha nytt, jeg knakk det jo i fjor)

Også saklvi stille klokka denne helga, og min kropp er ikke god på det der, våkner grytidelig og er dautrøtt hele uka tenker jeg.

God start i dag at minstemor ikke klarte sove mer, så hun sto opp. Klokka fem.

Fredag kveld og fredags kos. Måtte trø til og lage noe godt til oss. Alt for godt.
Nå har jeg funnet sengen. Skall bli deilig med extra søvn imorgen.

Vedlegg

• FE073641-C790-4B44-8B4C-B575986BC096.jpeg
    FE073641-C790-4B44-8B4C-B575986BC096.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 11
Fredag kveld og fredags kos. Måtte trø til og lage noe godt til oss. Alt for godt.
Aner ikke hva det er, men så godt ut!

Ekstra søvn?

Minstemor våknet 5.30. Og jeg. Vel. Har ikke sovet siden. Blæ, jeg skulle ønske jeg kunne sove bedre.
Men det så godt ut da!

Mannen har vært forkjøla siden tirsdag.

Så gjett hvem som begynte å hoste i går kveld. Blæ. Jeg vil ikke ha hva enn han har hatt.

og hodet mitt med sånn 5.30 logikk (meget god på å tenke negative spiraler på den tiden av døgnet) fikk for seg at han sikkert har korona, og hva er egentlig karantene-etiketten nå som det ikke er regler for slikt lenger, dersom bestemoren min dør?

Nå er hun ikke akkurat på det siste, men hun falt tidligere i uka og har to brudd i bekkenet og de mistenker lungebetennelse, så hun er satt på antibiotika. Hun er 95 år gammel og har vært enke i ca 17 år.

Hører forresten gjennom veggen det jeg tror er mellomste som også hoster. Eldstemann hoster selvsagt, men det gjør han hver høst og vinter og bør trolig trappe opp på astmamedisin.

Ekstra søvn?

Minstemor våknet 5.30. Og jeg. Vel. Har ikke sovet siden. Blæ, jeg skulle ønske jeg kunne sove bedre.
Men det så godt ut da!
Je tenkte blir godt at få sove ut imorges men jammen det blev det ikke. Eldste på 10 er på sitt verste akurat nå. Alle er liksom er ork og galt. Han sto opp tidlig og i skoledager der strever vi med at få han opp til skolen.

Je tenkte blir godt at få sove ut imorges men jammen det blev det ikke. Eldste på 10 er på sitt verste akurat nå. Alle er liksom er ork og galt. Han sto opp tidlig og i skoledager der strever vi med at få han opp til skolen.
Så dumt, hadde unnet deg litt ekstra søvn.

Hadde du bare bodd her så hadde jeg lett levert noen på døra.
Gjerne. Men det var den geografien da

Men jeg kan jo adoptere ideen. Har du tips til fremgangsmåte? Rosa sjokolade??

Back
Topp