Oktober

Oh det Skjønner jeg. Hotellfrokost er litt det som er stas med hotel, så når den er dårlig blir jeg skuffet

Jepp, samme her. Frokosten setter mye av inntrykket man får av hotellet altså.

Hvis det heter NORMALtid, så er det vel logisk at det er.. eh.. normalen. :p
Men er jo ellers ett fett, bare de bestemmer seg for noe.
(I alle fall her i nord. Her er sommeren lys 24/7 og vinteren mørk omtrent 24/7. :p :p )
Det er normaltid som er normalen ja. Men mange liker sommertid.

Ja og jeg tror greia er litt at hele Europa må bestemme seg for det før det faktisk skjer :) for det er jo upraktisk om noen få land i samme tidssone har ulik tid innenfor samme sone.
Det er vel den tiden som er nå som er riktig tror jeg, men at man innførte sommertid under første verdenskrig for å utnytte tiden bedre på morgenen for å lage våpen - uttaler meg ikke skråsikkert med kilder osv :p
Jeg synes ikke klokkestilling er mye bal uten barn, og forsåvidt ikke noe stort problem med 4-åringen, men de minste bruker gjerne flere uker før de ikke står opp så villt tidlig, og vi sover for det første aldri natta gjennom og er alltid oppe før 06:30, gjerne en god stund før. Så da er jeg ikke der at det jeg aller helst trenger er å se 4 på vekkerklokka når dagen starter :hilarious:
Leste en artikkel i dag tiiiiiiidlig at det var for å spare kull (brukt til å lage lys) at man innførte daylight saving time under første verdenskrig for å bruke kullet til å lage våpen, ja

Jeg er personlig dårlig på å stille klokka, og trøtt i ei uke.

Men nå har jeg sovet det meste av helga.

Ettersom det viste seg at... Tada. Jeg har etter 2,5 år "endelig" fått korona.

Oh det Skjønner jeg. Hotellfrokost er litt det som er stas med hotel, så når den er dårlig blir jeg skuffet
Ja, hotellfrokost er det jeg gleder meg til når jeg skal to dager på kurs om en måned.

Leste en artikkel i dag tiiiiiiidlig at det var for å spare kull (brukt til å lage lys) at man innførte daylight saving time under første verdenskrig for å bruke kullet til å lage våpen, ja

Oi såpass ja!!! Du får ha god bedring :)

Oj såpass
God bedring

God bedring!

Ofte hja, men skal sies at det forrige hotellet hadde fabtastisk frokost men elendig service. Dessverre

Æsj. Men det er fort bare én dum ansatt som skal til for elendig service da. Men det setter veldig skår i helhetsinntrykket.

Skal bli "gøy" å være hjemme med et par syke jenter i morgen, mens jeg selv er syk, og strømmen vekke i 5 timer.

Skal bli "gøy" å være hjemme med et par syke jenter i morgen, mens jeg selv er syk, og strømmen vekke i 5 timer.

Uff.. lykke til!

Uff.. lykke til!
Gooooood start. Grunnet feber har jeg jo sovet en del på dagen i helga. Så, nå har jeg lagt våken en times tid. Feber har jeg nok fortsatt og litt hodepine, antar jeg starter dagen med paracet når jeg står opp. Vi får lade alle dingser (som ikke trenger Wifi for å funke) før ni. Og sørge for å ha ved klart dersom der blir kaldt, for huset er jo egentlig bare varmet opp med nettopp strøm.

Vel, minstemor er i det minste klokkesnudd allerde. Jeg hørte at hun akkurat gikk på do (slo på lyset på badet, er lyden jeg hørte)

5.30 er (desverre) helt i rute der hun var før helga også.

5.15 var tidspunktet he, fikk klar beskjed om å legge seg ned igjen.. ikke sovnet igjen men ligger stille .

5.15 var tidspunktet he, fikk klar beskjed om å legge seg ned igjen.. ikke sovnet igjen men ligger stille .
Hun var ferdig på badet 5.40 kom inn her og lå stille litt, koste litt, snakket litt om formen. Gråt da hun innså at hun ikke får gått knask eller knep, som hun har gledet seg sånn til. Trøst og kos og prat, så sto hun opp 5.55 for å pusse nesen og gikk opp i stua.

Uten termometer har jeg fastslått at både jeg og hun har nok feber.
Eldstemann er nok sur for at han må på skolen når jentene slipper. Men han har kommet til at han må unngå å få korona til han har gått knask eller knep, deretter tar han visst gjerne en runde igjen for å slippe litt skole.... Det går seg vel til, om han får det eller ei.

Her var det forsøk på å starte dagen 4:20 igjen :hilarious: men fikk heldigvis vesla til å sovne igjen og sove litt lenger!
Satser på at vi er helt over i ny tid innen ikke for mange morgener her!

Her startet vi nå, 7:45. Det må vi vel si er greit :p både på ettåringen og femåringen.

Back
Topp