Oktober

Noen som skal se maskorama i kveld?
Ja, jeg og ungene. Mannen også sånn mer eller mindre, men han legger yngste om hun ikke holder ut (vanligvis får hun bare se en eller to, men nå skal vi stille klokka så jeg tenker hun skal rangle litt.)

Også ser vi skal vi danse. Så vi starter med det frem til maskorama. De siste ukene har vi sett skal vi danse ferdig på søndag. Men alt ettersom formen på mellomste så der vi kanskje litt mer i kveld av samme rangle-grunn med klokkestilling. Men, hun og jeg er forkjøla så mulig vi sovner fra det prosjektet

Ja, jeg og ungene. Mannen også sånn mer eller mindre, men han legger yngste om hun ikke holder ut (vanligvis får hun bare se en eller to, men nå skal vi stille klokka så jeg tenker hun skal rangle litt.)
Har dere noen favoritter? Selv liker jeg zombien:nailbiting:

Har dere noen favoritter? Selv liker jeg zombien:nailbiting:
Nei, her er vi all over the place egentlig.

Ulven.
Dandy.
Rabagasten.
Huldra og den andre, de blander jeg.

Zombien, joda, han også på en måte. Yngste likte snøroboten og ble helt ekstatisk da det var fantorangen.

Gjerne. Men det var den geografien da

Men jeg kan jo adoptere ideen. Har du tips til fremgangsmåte? Rosa sjokolade??
Sjokolade er sånn melt sjokoalde kjøpt på nett. Smelter sjokolade legger det i kakemold Oreo kjeks opp på der og sjokoalde igjen in i fryseboksen en stund.
Legger til vedlegg angående mold jeg bruker .

Vedlegg

• 49C6397C-4C6A-4AE2-A69C-F0EC7637269F.jpeg
    49C6397C-4C6A-4AE2-A69C-F0EC7637269F.jpeg
    1 MB · Visninger: 7
Stille klokka inatt da
De aller, aller fleste stiller seg selv. Men den indre.... Jeg er ikke god på å stille klokka og går rundt som en trøtt zombie hele uka vanligvis. Sleng på feber så går der neppe bedre denne gangen

De aller, aller fleste stiller seg selv. Men den indre.... Jeg er ikke god på å stille klokka og går rundt som en trøtt zombie hele uka vanligvis. Sleng på feber så går der neppe bedre denne gangen
Samme her.. feber og søvnrestriksjon funker veldig dårlig sammen XD håper bare jeg er ferdig frem til noen uker etter operasjonen.. (17 nov)

Her våknet jeg kl 04.30 av at lillemor hostet sånn og etter det hadde pustestopp på 10 sekund mellom. Herregud så skummelt, følger med nå. Kontakter lege om dette skjer igjen, aldri opplevd.

Klokkestilling er bare å sparke litt ekstra på småbarnsforeldre ass :hilarious: som om vi ikke var slitne nok avdårlig søvn og sykdomskarusellen på høsten - nå skal man surre til de få rutinene som fungerer også.
Vi la minste ekstra seint i går (typ la henne til ny tid), og da vet jeg hva som skjer - hun våkner ekstra tidlig… men hadde vi ikke gjort dette i går så hadde det skjedd i kveld i stedet, så jeg vil prøve å få snudd henne så fort som mulig før barnehageuke. Så hun våkna altså 5:20 gammel tid, det betyr 4:20 ny tid. :banghead:
I går sov hun til 6:30, men det er såklart for mye å be om når man har stilt klokka.
Eldste på 4,5 er ikke noe problem. Han justerer seg på 1-2 kvelder med senere legging og sover da lenger på morgenen. Men verre med hun som heller ikke sover natta gjennom.

Klokkestilling har vi aldri irritert oss over, det rr jo to ganger ivret og lite å få gjort noe med. Min våknet 6 ny tid.

Skal etterhvert få seg ett bad så blir det frokost og utsjekk

Klokkestilling har vi aldri irritert oss over, det rr jo to ganger ivret og lite å få gjort noe med. Min våknet 6 ny tid.

Skal etterhvert få seg ett bad så blir det frokost og utsjekk

Hvis mine unger hadde våkna 6 ny tid hadde jeg heller ikke irritert meg ;) :hilarious:

Hvis mine unger hadde våkna 6 ny tid hadde jeg heller ikke irritert meg ;) :hilarious:
Å kjære, vi har både stått opp4 og 5 i vår tid, men lite vits å irritere seg over noe som er fast to ganger i året. At han sov til 6 var ikke akkurat noe jeg forventet;)

Klokkestilling er noe forbasket tull :p og nei, det er ikke pga ungene og rutiner, jeg syns bare det er noe tull:p

Snart hotellfrokost, gleder mrg. Foreløbig bader mini og min kjære sover.

Veldig koselig å møte niese i går og se på kampen , i tillegg fikk jeg gavepnske så nå har jeg netthandlet. Bare litt igjen til mannen , ett par stk til kengubsrnet og så en kompis av kengubsrnet så er jeg ferdig

Back
Topp