Noen som skal se maskorama i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg og ungene. Mannen også sånn mer eller mindre, men han legger yngste om hun ikke holder ut (vanligvis får hun bare se en eller to, men nå skal vi stille klokka så jeg tenker hun skal rangle litt.)Noen som skal se maskorama i kveld?
Har dere noen favoritter? Selv liker jeg zombienJa, jeg og ungene. Mannen også sånn mer eller mindre, men han legger yngste om hun ikke holder ut (vanligvis får hun bare se en eller to, men nå skal vi stille klokka så jeg tenker hun skal rangle litt.)

Nei, her er vi all over the place egentlig.Har dere noen favoritter? Selv liker jeg zombien![]()
Sjokolade er sånn melt sjokoalde kjøpt på nett. Smelter sjokolade legger det i kakemold Oreo kjeks opp på der og sjokoalde igjen in i fryseboksen en stund.Gjerne. Men det var den geografien da
Men jeg kan jo adoptere ideen. Har du tips til fremgangsmåte? Rosa sjokolade??
De aller, aller fleste stiller seg selv. Men den indre.... Jeg er ikke god på å stille klokka og går rundt som en trøtt zombie hele uka vanligvis. Sleng på feber så går der neppe bedre denne gangenStille klokka inatt da
Samme her.. feber og søvnrestriksjon funker veldig dårlig sammen XD håper bare jeg er ferdig frem til noen uker etter operasjonen.. (17 nov)De aller, aller fleste stiller seg selv. Men den indre.... Jeg er ikke god på å stille klokka og går rundt som en trøtt zombie hele uka vanligvis. Sleng på feber så går der neppe bedre denne gangen
Spent på når yngste våkner i morgen. Regner med 4.30.Stille klokka inatt da
Ikke si det engang...vil ikke tenke påSpent på når yngste våkner i morgen. Regner med 4.30.

Håper min drøyer til 8 tidenSpent på når yngste våkner i morgen. Regner med 4.30.
Våkna for et kvarter sidenHåper min drøyer til 8 tiden![]()

som om vi ikke var slitne nok avdårlig søvn og sykdomskarusellen på høsten - nå skal man surre til de få rutinene som fungerer også.
Klokkestilling har vi aldri irritert oss over, det rr jo to ganger ivret og lite å få gjort noe med. Min våknet 6 ny tid.
Skal etterhvert få seg ett bad så blir det frokost og utsjekk

Å kjære, vi har både stått opp4 og 5 i vår tid, men lite vits å irritere seg over noe som er fast to ganger i året. At han sov til 6 var ikke akkurat noe jeg forventetHvis mine unger hadde våkna 6 ny tid hadde jeg heller ikke irritert meg![]()
![]()