OKTOBER

Hehe, godt at vi er flere! Etter litt iherdig googling etter at jeg postet her så fant jeg også flere som sa det samme. Så det er vel normalt. Med tanke på kalenderen min i oktober så hadde det passet fint om jeg ble godt over ei uke forsinket! Har et par travle uker som selvsagt kommer midt oppi der jeg antar at det blir uttak og (forhåpentligvis) innsett. samtidig vil jeg gjerne bare komme i gang og så får andre forpliktelser rett og slett bare vike plass. Men guri meg så kjedelig å gå og vente og vente. Håper syklusen din blir sånn at du får innsett denne syklusen! :)
Ja. Alt blir bedre når man har noen ca datoer å foholde seg til! Håper du får befruktede egg og innsett denne gang

Dagene går sakte men sikkert. Ingen symptomer her:sorry: var så dum og ble enig med mannen om testing tidligast lørdag - angret i det jeg sa ja:confused: så må nok vente. Hva med deg?:D

Ingen symptomer her heller. Venter på tester i posten som er 10 mlu, men de kom ikke i dag. Regner med at de er her i morgen. Men vurderer å ta en vanlig test i kveld (25 mlu)

Haha, dette var nyttig info :D Takk! Har tydeligvis gjort ganske dårlig research... Heldigvis ikke dårlig tid ennå, men som du sier er det sikkert lurt å sende inn fortløpende.
Ta I hvert fall bilde av kvitteringene når de er nye, for skriften forsvinner ofte etterhvert, og da har man jo ikke mye å skilte med :eek:

Ingen symptomer her heller. Venter på tester i posten som er 10 mlu, men de kom ikke i dag. Regner med at de er her i morgen. Men vurderer å ta en vanlig test i kveld (25 mlu)
Spennende! Har du tatt en 25mlu test?:rolleyes: Hvor bestilte du tester? Sitter bare på ebaytester jeg:wtf:

Første forsøket vårt. Aner ikke når jeg eventuelt kan teste før den tid? :p
Haha. Samma her. Vet ikke når man kan teste jeg heller. Men ser det er mange her som tester før. Vet ikke om jeg klarer å vente i 14 dager. Vi får se. Lykke til med ruginga❤️ Håper spiren sitter!

Spennende! Har du tatt en 25mlu test?:rolleyes: Hvor bestilte du tester? Sitter bare på ebaytester jeg:wtf:

Jeg testa i går kveld og i dag tidlig. Hadde visst 10 mlu-tester fra Ebay (One Step) liggende likevel. Testet også med en 25 mlu-test fra Babyplan i går. Alle var blendahvite. Vet det er tidlig enda. Likevel har jeg en litt dårlig magefølelse. Virker som det er så få som lykkes på første søskenforsøk.. Men det er jo selvsagt håp inntil det motsatte er bevist.

Jeg bestiller Babyplan-testene på billigetester.no

Jeg kan settes på ruger ❤

Jeg testa i går kveld og i dag tidlig. Hadde visst 10 mlu-tester fra Ebay (One Step) liggende likevel. Testet også med en 25 mlu-test fra Babyplan i går. Alle var blendahvite. Vet det er tidlig enda. Likevel har jeg en litt dårlig magefølelse. Virker som det er så få som lykkes på første søskenforsøk.. Men det er jo selvsagt håp inntil det motsatte er bevist.

Jeg bestiller Babyplan-testene på billigetester.no
Håper du får strek nærmere testdag! ❤ Hvor mange dager er det siden innsett?

Mitt tips : send inn så fort du kan til HELFO, vi fikk ikke sendt inn til frist, og nå må vi dekke medisinene om vi går i gang med søskenforsøk enda engang.

Så kjedelig!! o_O da skal jeg huske på det. Kom på 16800 foreløpig da. Jeg hadde sett feil på Bemfola :facepalm:

Sen til å melde meg på, men her er info:

Gladpus, 38 år, barn #2 (#1 kom naturlig etter et år), IVF#1, Spiren, Bemfola+Fyremadel+Ovitrelle, oppstart 3.okt, forventet uttak uke 42.

Har altså startet med sprøyter i dag, så da skal jeg vel stå under stimulering. Ny på dette ;)

Last edited:
Sen til å melde meg på, men her er info:

Gladpus, 38 år, barn #2 (#1 kom naturlig etter et år), IVF#1, Spiren, Menopur+Fyremadel+Ovitrelle, oppstart 3.okt, forventet uttak uke 42.

Har altså startet med sprøyter i dag, så da skal jeg vel stå under stimulering. Ny på dette ;)
Spennende! Lykke til med oppstarten! Oktober har jo akkurat begynt, så vi andre er jo bare tidlig ute

Så nå at det ble feil medisin, jeg går på bemfola, ikke menopur :shy:

Har ikke merket stort til den sprøyta i dag annet enn at jeg er utrolig sulten i kveld. Det er vel en vanlig virkning av hormonene?? Henger litt etter med googling/forumlesing ;)

Sånn var det med oss med førstemann! Og han ble perfekt :happy:;) så god sjanse med ett egg også :)
Håper det vokser inni der nå. Hadde litt stor eggstokk på høyre side, men ikke for stor til at det ikke skulle gå så er bare å krysse fingrene da dette er vårt siste forsøk i det offentlige

Lille-bille, 28, 1 baen, IVF 1 gang, klinikk hausken, husker ikke helt medisiner mener der er ovitrelle, gonal, fyremadel og lutinus, ikke fått tid for uttak/innsett da jeg venter mens rundt 11.oktober

Back
Topp