Brukte tidligtest. Testdag er neste onsdag så er enda noen dager til. Men i følge min kalender venter jeg mens mandag og har hatt det jeg føler er samme smertene som jeg får timer før mens dukker opp i noen dager nå.
Dette er vårt første IVF etter at vi fant ut at vi måtte ha donorsperm. Kjøpte en 3pk på klinikk så har 2 førsøk igjen samt fikk 4 egg på frys denne første runden. Så planen er vel fryseforsøk i november. Har bare så lyst til å få det til nå ❤ Vi har prøvd så lenge uten å hatt sjangs til å lykkes..
4 egg på frys er jo kjempebra. Jeg fikk også frys etter tredje uttak (jubel). Det som var så fint med det, var at det gikk så fort med nytt forsøk, måtte ikke vente en måned, som ved fersk. Nå har jeg allerede planen for neste forsøk klart, før vi vet hvordan dette forsøket går. Synes det hjelper. Det skjønner jeg godt! Så bra at dere fikk undersøkt hva som må til for å lykkes, og går for det. Det har sikkert vært en stor beslutning. Jeg heier på dere, og krysser fingrene for dere!

Jaja. Jeg får ta ett stikk av gangen og håpe at jeg ser litt lysere på det om et par dager.
og UL fredag om en uke allerede