OKTOBER

Skulle hatt mens idag, men er ikke kommet enda. Jeg skal ikke ta blodprøve, bare teste hjemme:) tar en til på søndag om ikke mens kommer. Men har slått meg til ro med at vi nå må inn i offentlige forsøk og masse venting. Krysser fingrene for deg da hvertfall:)

Det er ikke nødvendigvis noe venting i det offentlige. På St. Olavs har iallefall ikke vi opplevd noe ventetid :) Tror det varierer veldig fra sykehus til sykehus.
 
Det er ikke nødvendigvis noe venting i det offentlige. På St. Olavs har iallefall ikke vi opplevd noe ventetid :) Tror det varierer veldig fra sykehus til sykehus.
Vi må få henvisning til haugesund, så vurderings samtale og så blir det vurdert om vi er godkjente kandidater for ivf i det offentlige. Får høre med hausken om di kan sende henvisning:)
 
Vi må få henvisning til haugesund, så vurderings samtale og så blir det vurdert om vi er godkjente kandidater for ivf i det offentlige. Får høre med hausken om di kan sende henvisning:)
Jeg vet at noen her inne kom ganske raskt inn til vurdering, og fikk oppstart i Haugesund kort tid etter at Hausken videresendte journalen deres. :) Nå er det snart jul da, muligens litt travelt før og etter det, uten at jeg vet (bare antar).
 
Negativ test i dag også så da er det bare å vente på at mens skal dukke opp. Og få henvisning til offentlige forsøk:) kanskje neste år er året vi får en positiv test:p
 
Negativ test i dag også så da er det bare å vente på at mens skal dukke opp. Og få henvisning til offentlige forsøk:) kanskje neste år er året vi får en positiv test:p

Jeg og tok negativ i dag :( Lykke til med overgangen.
 
Jeg og tok negativ i dag :( Lykke til med overgangen.
Er virkelig en kjip følelse det der:/
Går enda å venter på mens da skulle kommet på fredag:p liten blødning idag, følte det var på vei så hadde en ob i som det kom litt på men så stoppet det opp:p ingenting på papir eller noe så nå er jeg forvirret igjen :p
 
Er virkelig en kjip følelse det der:/
Går enda å venter på mens da skulle kommet på fredag:p liten blødning idag, følte det var på vei så hadde en ob i som det kom litt på men så stoppet det opp:p ingenting på papir eller noe så nå er jeg forvirret igjen :p

Hm, jeg har også fått noen mindre blødninger, men ikke riktig som vanlig mens som også skulle vært her på fredag. Hadde du tatt test som var positiv før den negative? Vet du noe om mens kan bli påvirket/annerledes av medisiner og sånn?

Går jo an å ha et ørlite håp :p
 
Kan oppdatere statusen min! Ferdig med egguttak, ble ikke innsett pga overstimulering. Er nå i gang med progynova og regner med det blir fryseforsøk ca uke 47:)
 
Negativ test i dag også så da er det bare å vente på at mens skal dukke opp. Og få henvisning til offentlige forsøk:) kanskje neste år er året vi får en positiv test:p

Hvordan gikk det med deg?
 
Nei dey vle negativt forsøk denne gang:) mens er overstått, men har masse hallsbrann, vond korsrygg, stikkinger og smerter nede i livmorsområdet :p men som sagt så ble det negative tester helt frem til mens kom:)

Åh, det var leit å høre :(
Bedre lykke neste gang, har du fått plan for neste forsøk?
 
Nå har jeg vært på ultralyd 11+3 og det er fortsatt liv. Den ble målt litt kortere enn den burde være, men mest sannsynlig fordi den beveget seg så masse og bare ville ligge med magen fram at hun ikke fikk skikkelig måling. Legen mente det var veldig godt tegn med mye bevegelse og hjerteslag, så nå begynner det å gå opp for meg at dette faktisk kan gå bra :)
 
Nå har jeg vært på ultralyd 11+3 og det er fortsatt liv. Den ble målt litt kortere enn den burde være, men mest sannsynlig fordi den beveget seg så masse og bare ville ligge med magen fram at hun ikke fikk skikkelig måling. Legen mente det var veldig godt tegn med mye bevegelse og hjerteslag, så nå begynner det å gå opp for meg at dette faktisk kan gå bra :)
Å, så fantastisk! :)
Ja, da håper jeg du kan begynne å nyte svangerskapet fremover! Hurra, nå blir det baby!!!:Heartred:Heartred
 
Back
Topp