OKTOBER

Bekreftet "ikke gravid" ved blodprøve. Allerede planlagt ny oppstart med lang protokoll og uttak ca uke 4 (januar 2020). Jeg fikk mye bivirkninger forrige gang så jeg bad legen vurdere kort protokoll. Fikk bare ut 5 egg forrige gang (3 som ble befruktet, 2 som klarte seg, ingen som fester seg), har amh på 8 (tror jeg) og er 37år så er redd det bare er lang protokoll som gjelder.. Andre som har vekslet mellom kort og lang her? Håper også at de kan vurdere å sette inn 5dagers (selv om 2dagers er standard på Riksen).
Å, så kjedelig men nedtur! :(
Klem til deg.
 
Bekreftet "ikke gravid" ved blodprøve. Allerede planlagt ny oppstart med lang protokoll og uttak ca uke 4 (januar 2020). Jeg fikk mye bivirkninger forrige gang så jeg bad legen vurdere kort protokoll. Fikk bare ut 5 egg forrige gang (3 som ble befruktet, 2 som klarte seg, ingen som fester seg), har amh på 8 (tror jeg) og er 37år så er redd det bare er lang protokoll som gjelder.. Andre som har vekslet mellom kort og lang her? Håper også at de kan vurdere å sette inn 5dagers (selv om 2dagers er standard på Riksen).
Trist at du fikk negativ test.

Lang protokoll har ingen fordel i relasjon til lav amh eller alder? Jeg har lav amh (6,4) og har fått ut 5 egg i riktig størrelse på kort protokoll. Det brukes mye lang protokoll i det offentlige, fordi det med det er enklere å planlegge timeplanen til alle pasientene. Noen mener at lang protokoll har god effekt for de som har endometriose, fordi nedreguleringen kan dempe betennelsestilstanden til endometriose, men jeg er usikker på om det er bevis på at det har en reell effekt.
 
Min test idag etter tidsfristen så slik ut:p tidens svaaakeste strek :hilarious: neste test på lørdag eller søndag:)
 

Vedlegg

  • Snapchat-1664463556.jpg
    Snapchat-1664463556.jpg
    6,5 KB · Visninger: 105
  • Snapchat-75108716.jpg
    Snapchat-75108716.jpg
    6,2 KB · Visninger: 111
Hurra! Etter litt svake tester tok jeg nå en kveldstest, som endelig var sterk! :)
Kom på at det muligens har vært litt svake tester på morgenurin fordi den ikke har vært spesielt konsentrert. Har vært så tørst og både tisset og drukket ila natten, men har vært litt på farta i dag og glemt litt å drikke, så nå var det litt mer konsentrert og da ble streken noe helt annet! :)
Tror jammen jeg skal flytte inn på gravid-lista, om enn for å ha vært der en liten stund ;)
 

Vedlegg

  • EF731DBC-B446-4F64-9815-611F228F711A.jpeg
    EF731DBC-B446-4F64-9815-611F228F711A.jpeg
    5,1 KB · Visninger: 129
Hurra! Etter litt svake tester tok jeg nå en kveldstest, som endelig var sterk! :)
Kom på at det muligens har vært litt svake tester på morgenurin fordi den ikke har vært spesielt konsentrert. Har vært så tørst og både tisset og drukket ila natten, men har vært litt på farta i dag og glemt litt å drikke, så nå var det litt mer konsentrert og da ble streken noe helt annet! :)
Tror jammen jeg skal flytte inn på gravid-lista, om enn for å ha vært der en liten stund ;)
Dæven! Det var en finfin strek! Hvor mange dpo er du nå?
 
Hurra! Etter litt svake tester tok jeg nå en kveldstest, som endelig var sterk! :)
Kom på at det muligens har vært litt svake tester på morgenurin fordi den ikke har vært spesielt konsentrert. Har vært så tørst og både tisset og drukket ila natten, men har vært litt på farta i dag og glemt litt å drikke, så nå var det litt mer konsentrert og da ble streken noe helt annet! :)
Tror jammen jeg skal flytte inn på gravid-lista, om enn for å ha vært der en liten stund ;)

Wow! Ja, med den streken der er det vanskelig å tvile :rolleyes:
 
Hurra! Etter litt svake tester tok jeg nå en kveldstest, som endelig var sterk! :)
Kom på at det muligens har vært litt svake tester på morgenurin fordi den ikke har vært spesielt konsentrert. Har vært så tørst og både tisset og drukket ila natten, men har vært litt på farta i dag og glemt litt å drikke, så nå var det litt mer konsentrert og da ble streken noe helt annet! :)
Tror jammen jeg skal flytte inn på gravid-lista, om enn for å ha vært der en liten stund ;)

Så gøy! Det var en flott strek! :D
 
Hurra! Etter litt svake tester tok jeg nå en kveldstest, som endelig var sterk! :)
Kom på at det muligens har vært litt svake tester på morgenurin fordi den ikke har vært spesielt konsentrert. Har vært så tørst og både tisset og drukket ila natten, men har vært litt på farta i dag og glemt litt å drikke, så nå var det litt mer konsentrert og da ble streken noe helt annet! :)
Tror jammen jeg skal flytte inn på gravid-lista, om enn for å ha vært der en liten stund ;)
Det var en fin babystrek Hurra!
 
Jeg lurer på noe. Sikkert litt teit, men babyplan har graviditetsstrimler som både er tidligtester og vanlig tester. Hva er fordelen med de vanlige? Vil man ikke ha så sensitiv som mulig? Eller hva tenker dere? Tror jeg går tom for tester før testedagen, så må kjøpe noen flere :p
 
Jeg lurer på noe. Sikkert litt teit, men babyplan har graviditetsstrimler som både er tidligtester og vanlig tester. Hva er fordelen med de vanlige? Vil man ikke ha så sensitiv som mulig? Eller hva tenker dere? Tror jeg går tom for tester før testedagen, så må kjøpe noen flere :p
Jeg kjøper alltid de tidlige testene. Mener de er sensitive på 10 mens vanlige pleier vel å være på 25
 
Hurra! Etter litt svake tester tok jeg nå en kveldstest, som endelig var sterk! :)
Kom på at det muligens har vært litt svake tester på morgenurin fordi den ikke har vært spesielt konsentrert. Har vært så tørst og både tisset og drukket ila natten, men har vært litt på farta i dag og glemt litt å drikke, så nå var det litt mer konsentrert og da ble streken noe helt annet! :)
Tror jammen jeg skal flytte inn på gravid-lista, om enn for å ha vært der en liten stund ;)
Åhh for en nydelig test :Heartred gratulerer!
 
Back
Topp