OKTOBER

12 dpo idag og 10.dager siden insett.blenda hvitmed babyplan sine tidlige tester.:sorry: null symptomer.
 
Jeg lurer på noe. Sikkert litt teit, men babyplan har graviditetsstrimler som både er tidligtester og vanlig tester. Hva er fordelen med de vanlige? Vil man ikke ha så sensitiv som mulig? Eller hva tenker dere? Tror jeg går tom for tester før testedagen, så må kjøpe noen flere :p

Hei,
Jeg har også lurt veldig på dette med forskjellen på tester. Må også kjøpe nye :p Hadde vært fint med en oversikt over hvilke tester som måler fra hvilket HCG-nivå og hvor mye de koster også kanskje. Har også lurt på hvordan de digitale testene fungerer..?

Dette ble jo ikke beste svaret til deg da :wacky:, men satser på at noen andre vet mer...
 
Hei,
Jeg har også lurt veldig på dette med forskjellen på tester. Må også kjøpe nye :p Hadde vært fint med en oversikt over hvilke tester som måler fra hvilket HCG-nivå og hvor mye de koster også kanskje. Har også lurt på hvordan de digitale testene fungerer..?

Dette ble jo ikke beste svaret til deg da :wacky:, men satser på at noen andre vet mer...


Så bra vi er flere :p det står early på de tidlige testene til babyplan. Jeg bare skjønner ikke poenget med å ha to forskjellige i samme merke. Er det liksom noe dumt med å bruke en med 10 i sensitivitet hvis man vil ta tester litt etter ikm også? Hvis ikke så må jo det være det "beste" :rolleyes:

Men jeg kjøpte de vanlige, jeg nå da. Sånn at jeg kan sammenligne med de jeg allerede har tatt (som jeg skjønte i går ikke var tidlig :facepalm:). Kjøpte også en tidligtest. Tenkte jeg skulle ta den sammen med en vanlig og se forskjellen :p
 
Så bra vi er flere :p det står early på de tidlige testene til babyplan. Jeg bare skjønner ikke poenget med å ha to forskjellige i samme merke. Er det liksom noe dumt med å bruke en med 10 i sensitivitet hvis man vil ta tester litt etter ikm også? Hvis ikke så må jo det være det "beste" :rolleyes:

Men jeg kjøpte de vanlige, jeg nå da. Sånn at jeg kan sammenligne med de jeg allerede har tatt (som jeg skjønte i går ikke var tidlig :facepalm:). Kjøpte også en tidligtest. Tenkte jeg skulle ta den sammen med en vanlig og se forskjellen :p

Nei, jeg skjønner heller ikke det. Vil jo finne ut så fort som mulig, og så kan man bekrefte med digital på/etter ikm. Jeg tar nok en tur innom apoteket i dag og finner ut hva de har. Hvis de har noe som står tidlig på så tar jeg en i kveld.
Si fra hvordan det går med sammenligningen, og ikke minst om hvordan det er med streker... :nailbiting:
 
Jeg kan også settes på Gravid:):talk017
testdag i dag! den digitale viser 3+ på ukesindikator så det tilsvarer en Hcg på over 2000 har jeg funnet ut:) er ikke det ganske høyt?
 
Nå er det liksom ikke noe tvil. Jeg tror jeg kan settes på gravid. Så får vi bare håpe at lille spire klorer seg fast hele veien! :rolleyes:
:smiley-bounce016

Så bra! Lykke til videre i graviditeten :Heartred
 
14 dager siden uttak, håper mensen holder seg borte og at testen i løpet av helgen viser positivt resultat :D

Da er vi 2 som håper på det samme. Når hadde du innsett? Lykke til :)
 
Tok en digital test nå som ble negativ, 14 dpo og holdt meg fra å gå på do eller drikke noe i 4 timer:bag: mistet hele håpet nå hvertfall:p noen som har opplevd å få negativ test så seint og positiv enda seinere? :)
 
Hadde innsett mandag 28.okt av 2 3dagers egg:) når hadde du? :)
Tusen takk og lykke til til deg også:)

Ok, jeg hadde innsett av 5-dager den 31, så vi ligger nok ganske likt. Jeg har testdag søndag så får gjort det mandag, men tok test i dag som var blendahvit så har ikke trua.
Så du hadde fått negativ digital, men det kan jo være at den ikke registrer fordi det ikke er høyt nok enda. Sist jeg var gravid viste ikke digital positiv før ikm så er håp enda. Det må jo være en grunn til at de venter så lenge med blodprøve - det må jo da være noen det ikke vises for før det.
Vi får klamre oss fast til håpet, selv om det ikke ser veldig lyst ut...
 
Ok, jeg hadde innsett av 5-dager den 31, så vi ligger nok ganske likt. Jeg har testdag søndag så får gjort det mandag, men tok test i dag som var blendahvit så har ikke trua.
Så du hadde fått negativ digital, men det kan jo være at den ikke registrer fordi det ikke er høyt nok enda. Sist jeg var gravid viste ikke digital positiv før ikm så er håp enda. Det må jo være en grunn til at de venter så lenge med blodprøve - det må jo da være noen det ikke vises for før det.
Vi får klamre oss fast til håpet, selv om det ikke ser veldig lyst ut...
Skulle hatt mens idag, men er ikke kommet enda. Jeg skal ikke ta blodprøve, bare teste hjemme:) tar en til på søndag om ikke mens kommer. Men har slått meg til ro med at vi nå må inn i offentlige forsøk og masse venting. Krysser fingrene for deg da hvertfall:)
 
Skulle hatt mens idag, men er ikke kommet enda. Jeg skal ikke ta blodprøve, bare teste hjemme:) tar en til på søndag om ikke mens kommer. Men har slått meg til ro med at vi nå må inn i offentlige forsøk og masse venting. Krysser fingrene for deg da hvertfall:)

Det er da noe det da, et lite håp ihvertfall. Men er vel sånn at den kan bli litt utsatt av medisiner også.. Vi har 2 forsøk igjen før vi må det samme, men håper selvfølgelig vi slipper det. Veldig fornøyd med Medicus, men kan ikke fortsette der i evigheter på egen regning.

Takk for det. :happy: Blir nok ikke denne, men håper på neste.
 
Back
Topp