Negativ test i dag også 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig leitNegativ test i dag også![]()
Oi, den der så sterk ut til å være så lenge etter Ovitrelle
Kan vel ikke være Ovitrelle så lenger etter eller? Jeg har trua på den testen der!![]()
Ovitrelle har vært ute etter ca. 10 dager tidligere forsøk, når jeg har testet ut det. Tok ny i morges, men testen var selvfølgelig defekt! Ble helt hvit og uten kontrollstrek.Skulle tro jeg fikk straff for å ha testet før tiden. Smører meg med tålmodighet, tør ikke håpe helt enda. Takk for oppløftende ord!
Det har jeg aldri opplevd. Så irriterende med defekt test når man har lyst til å få bekreftet om det er baby på gang! Håper du har bedre hell i morgen
Var du tom for flere tester eller hadde du tømt ut urinen før du oppdaget at testen var defekt?

Takk <3 Nå krysser jeg alt jeg har for at det gikk for dere!ÅneiJeg hadde så troen.
Jaa, sykt irriterende. Har mange tester igjen, men var tom i blæraDet samme skjedde et par ganger med eggløsningstestene, nå nylig når jeg testet meg ihjel etter eggløsning før fryseforsøket. Satser på bedre hell i morgen (eller i kveld) ja. Takk!
![]()
Negativ test i dag også![]()
Testdag er onsdag 9. Da blir det 14 dager siden jeg satt inn et todagers egg. Så burde vel vises på en test nå tenker jeg?Så dumt, jeg hadde håpet at det skulle dukke opp en strek snart! Krysser fingrene for at testen plutselig er positiv, for det er noen dager til testdag enda ikke sant?
Ser veldig lovende ut! ❤Sorry for spam. Har prøvd å lage en dagbok, men jeg klarer ikke sammenfatte hele prøve-historien vår, og klarer bare ikke fatte meg i korthet. Ville bare dele et par bilder, klarer ikke styre meg. Tror jeg begynner å få opp håpet!
Sorry for spam. Har prøvd å lage en dagbok, men jeg klarer ikke sammenfatte hele prøve-historien vår, og klarer bare ikke fatte meg i korthet. Ville bare dele et par bilder, klarer ikke styre meg. Tror jeg begynner å få opp håpet!
Testdag er onsdag 9. Da blir det 14 dager siden jeg satt inn et todagers egg. Så burde vel vises på en test nå tenker jeg?
Ja jeg får bare vente å se hva som skjer. Men jeg er innstilt på at dette ikke gikk. Bare synd jeg må vente til november for å prøve på nyttJoda, det burde jo det. Men noen produserer HCG seint og får positive tester senere, så alt håp er ikke ute enda syns jeg.

OiSorry for spam. Har prøvd å lage en dagbok, men jeg klarer ikke sammenfatte hele prøve-historien vår, og klarer bare ikke fatte meg i korthet. Ville bare dele et par bilder, klarer ikke styre meg. Tror jeg begynner å få opp håpet!
Ja jeg får bare vente å se hva som skjer. Men jeg er innstilt på at dette ikke gikk. Bare synd jeg må vente til november for å prøve på nytt![]()
Sorry for spam. Har prøvd å lage en dagbok, men jeg klarer ikke sammenfatte hele prøve-historien vår, og klarer bare ikke fatte meg i korthet. Ville bare dele et par bilder, klarer ikke styre meg. Tror jeg begynner å få opp håpet!

bare å dele i vei! Som prøver uten sjans for å få streker på egen hånd lever jeg for andres tester! 

ventingen MÅ jo være det verste med hele opplegget