Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ikke klok på disse hcg-nivåene mine. Forrige fredag 53, mandag 70 og i dag 219. Det øker definitivt raskere nå enn mellom de to første prøvene, men fortsatt ikke helt raskt nok.
Kan du få ultralyd snart?Strevsomt...Kan du få ultralyd snart?
Sikker lurt å høre med klinikkenVet ikke. Ringte inn til legekontoret og fikk vite resultat før legen hadde sett på resultatet tror jeg. Og fertilitetsseksjonen tar det vel litt tid å få kontakt med, men forhåpentligvis får jeg snakket med dem på mandag og får høre hva de tenker. Etter planen er det vel ultralyd om 2.5 uke ca, men kanskje jeg får litt før når det er litt unormale blodprøver.
Sikker lurt å høre med klinikkenHva skal hcg ligge på?
Sikker lurt å høre med klinikkenHva skal hcg ligge på?
Klarte ikke vente mer så måtte ta en test nå etter jobb. Negativ.. er 9 dager siden innsett av et todagers. Kan det enda gå?
Vet ikke. Ringte inn til legekontoret og fikk vite resultat før legen hadde sett på resultatet tror jeg. Og fertilitetsseksjonen tar det vel litt tid å få kontakt med, men forhåpentligvis får jeg snakket med dem på mandag og får høre hva de tenker. Etter planen er det vel ultralyd om 2.5 uke ca, men kanskje jeg får litt før når det er litt unormale blodprøver.
Håper du får komme inn før det ja.
Håper for deg!
. Det er fint å ha så mange flotte folk som håper sammen med oss
.Ok. Skjønner du er bekymretFinnes ikke noen absolutte tall tror jeg, men skal helst doble seg hver andre dag. Og det har den ikke gjort.
Forsøket mitt endte negativt.
Ønsker alle masse lykke til!! Håper mange av dere lykkes denne måneden!![]()

På en søndag! Så greit å få det gjort i helgen da. Masse lykke til.Her blir det egguttak på søndag, iiiik![]()
Det er jo ikke sikkert det vises så tidlig. Bruker du tidligtester, eller vanlige? Klinikk/sykehus setter jo testdag lenger frem i tid, for at det skal være helt sikkert. Noen egg fester seg senere, noen produserer hcg senere, osv. Når er testdag? Vil ikke gi falske forhåpninger, men selv synes jeg ikke at det hjelper å ta sorgene på forskudd heller. Skuffelsen er stor uansett. Jeg håper det skjer noe, og at dere lykkes nå denne gang! Har dere en plan videre, hvis det ikke går?10 dager siden innsett av todagers/12 dpo og negativ test nå også![]()

Brukte tidligtest. Testdag er neste onsdag så er enda noen dager til. Men i følge min kalender venter jeg mens mandag og har hatt det jeg føler er samme smertene som jeg får timer før mens dukker opp i noen dager nå.Det er jo ikke sikkert det vises så tidlig. Bruker du tidligtester, eller vanlige? Klinikk/sykehus setter jo testdag lenger frem i tid, for at det skal være helt sikkert. Noen egg fester seg senere, noen produserer hcg senere, osv. Når er testdag? Vil ikke gi falske forhåpninger, men selv synes jeg ikke at det hjelper å ta sorgene på forskudd heller. Skuffelsen er stor uansett. Jeg håper det skjer noe, og at dere lykkes nå denne gang! Har dere en plan videre, hvis det ikke går?![]()