OKTOBER

Blir ikke klok på disse hcg-nivåene mine. Forrige fredag 53, mandag 70 og i dag 219. Det øker definitivt raskere nå enn mellom de to første prøvene, men fortsatt ikke helt raskt nok.

Blir ikke klok på disse hcg-nivåene mine. Forrige fredag 53, mandag 70 og i dag 219. Det øker definitivt raskere nå enn mellom de to første prøvene, men fortsatt ikke helt raskt nok.

Strevsomt... :Heartred Kan du få ultralyd snart?

Strevsomt... :Heartred Kan du få ultralyd snart?

Vet ikke. Ringte inn til legekontoret og fikk vite resultat før legen hadde sett på resultatet tror jeg. Og fertilitetsseksjonen tar det vel litt tid å få kontakt med, men forhåpentligvis får jeg snakket med dem på mandag og får høre hva de tenker. Etter planen er det vel ultralyd om 2.5 uke ca, men kanskje jeg får litt før når det er litt unormale blodprøver.

Vet ikke. Ringte inn til legekontoret og fikk vite resultat før legen hadde sett på resultatet tror jeg. Og fertilitetsseksjonen tar det vel litt tid å få kontakt med, men forhåpentligvis får jeg snakket med dem på mandag og får høre hva de tenker. Etter planen er det vel ultralyd om 2.5 uke ca, men kanskje jeg får litt før når det er litt unormale blodprøver.
Sikker lurt å høre med klinikken❤️ Hva skal hcg ligge på?

Klarte ikke vente mer så måtte ta en test nå etter jobb. Negativ.. er 9 dager siden innsett av et todagers. Kan det enda gå?

Sikker lurt å høre med klinikken❤️ Hva skal hcg ligge på?

Har nok mer tro på klinikken ja. Fastlegen skrev bare at det hadde vært fint stigning. Ingen kommentarer om videre oppfølging.

Klarte ikke vente mer så måtte ta en test nå etter jobb. Negativ.. er 9 dager siden innsett av et todagers. Kan det enda gå?

Ja du er jo bare 11DPO, ikke alle som får positiv test da. Og så tidlig er det vel anbefalt å teste på morgenurin for å få høyest mulig konsentrasjon, så ville ikke gitt opp håpet enda! I noen tilfeller fester vel også embryoet seg ganske sent, og før det har festet seg kan det jo ikke produseres hcg. Krysser fingrene for positive tester snart :)

Håper du får komme inn før det ja.
Håper for deg!

Nå er jeg på dag 5 etter innsett av 5-dagers, men i følge denne oversikten så produseres ikke hcg før i morgen, og utskilles i urinen på søndag. Er vel på en måte 10 dpo nå, så det kan jo passe at det muligens kan påvises noe i morgen.

Har nesten ikke tenkt på det lille frøet etter innsett denne gangen. Har nok bare stengt de drømmende tankene ute, som en slags strategi. Orker virkelig ikke «knytte meg til det» slik jeg har gjort før, før jeg vet om det klarer å bli værende.

Vedlegg

• CB85DABC-E4C0-44B7-A1AA-FD8D62B548EA.jpeg
    CB85DABC-E4C0-44B7-A1AA-FD8D62B548EA.jpeg
    48,6 KB · Visninger: 92
10 dager siden innsett av todagers/12 dpo og negativ test nå også :(
Det er jo ikke sikkert det vises så tidlig. Bruker du tidligtester, eller vanlige? Klinikk/sykehus setter jo testdag lenger frem i tid, for at det skal være helt sikkert. Noen egg fester seg senere, noen produserer hcg senere, osv. Når er testdag? Vil ikke gi falske forhåpninger, men selv synes jeg ikke at det hjelper å ta sorgene på forskudd heller. Skuffelsen er stor uansett. Jeg håper det skjer noe, og at dere lykkes nå denne gang! Har dere en plan videre, hvis det ikke går? :Heartred

Det er jo ikke sikkert det vises så tidlig. Bruker du tidligtester, eller vanlige? Klinikk/sykehus setter jo testdag lenger frem i tid, for at det skal være helt sikkert. Noen egg fester seg senere, noen produserer hcg senere, osv. Når er testdag? Vil ikke gi falske forhåpninger, men selv synes jeg ikke at det hjelper å ta sorgene på forskudd heller. Skuffelsen er stor uansett. Jeg håper det skjer noe, og at dere lykkes nå denne gang! Har dere en plan videre, hvis det ikke går? :Heartred
Brukte tidligtest. Testdag er neste onsdag så er enda noen dager til. Men i følge min kalender venter jeg mens mandag og har hatt det jeg føler er samme smertene som jeg får timer før mens dukker opp i noen dager nå.
Dette er vårt første IVF etter at vi fant ut at vi måtte ha donorsperm. Kjøpte en 3pk på klinikk så har 2 førsøk igjen samt fikk 4 egg på frys denne første runden. Så planen er vel fryseforsøk i november. Har bare så lyst til å få det til nå ❤ Vi har prøvd så lenge uten å hatt sjangs til å lykkes..

Back
Topp