Takk
Ja kjedelig å ikke ha et endelig svar, men har innfunnet meg med at det nok ikke går denne gangen. Det var mye tyngre når jeg fortsatt hadde håp om at det gikk bra, men var bekymret for svake tester. Er tom for hcg-strimmeltester, så tester videre med LH-testene mine. Synes det var en antydning til svakere strek igjen i dag, så om det blir tydelig svakere strek i morgen så slutter jeg på Lutinus sånn at kroppen forhåpentligvis rydder opp på egen hånd.
Hm. Testene (LH) blir ikke svakere som forventet. Og clearblue sin plusstest er nå sterkere i dag enn den var på lørdag. Min teori var at HCG kanskje hadde steget som normalt frem til lørdag og så startet å synke mot blodprøve på mandag. Men det stemmer jo ikke da. Huff, håper det har skjedd et mirakel og HCG har begynt å øke som normalt, og at det ikke er exu...

tenk om man bare ikke hadde hatt bilen på service forrige måned og den ikke hadde ballet på seg med bytte ditt og fikse datt
jammen godt ovitrelle og lutinus kan kjøpes på neste lønning!

var så dum og ble enig med mannen om testing tidligast lørdag - angret i det jeg sa ja