OKTOBER

Uff, så leit❤️ Sender deg en klem!
Ååh❤️ Er du sikker på at det ikke kan gå?
Uff, dette var trist å lese. Sa de noe om resultatene? God klem til deg. :Heartred

Takk!
Nei legen skrev bare at begge målingene var innenfor normalområdet, og kommenterte ikke egentlig den manglende veksten noe. Kunne få ny blodprøve på fredag om jeg fortsatt var bekymret. Har ringt inn til St Olavs, så tenker å diskutere resultatet med dem når de ringer tilbake. Uansett tar jeg nok den blodprøven på fredag også. Om det fortsetter å vokse sakte kan det jo være exu og da må jeg jo gjøre noe med det før det vokser seg for stort. Håper jo at det plutselig tar seg opp, men må nok være forberedt på at det er enda lavere på fredag.

Takk!
Nei legen skrev bare at begge målingene var innenfor normalområdet, og kommenterte ikke egentlig den manglende veksten noe. Kunne få ny blodprøve på fredag om jeg fortsatt var bekymret. Har ringt inn til St Olavs, så tenker å diskutere resultatet med dem når de ringer tilbake. Uansett tar jeg nok den blodprøven på fredag også. Om det fortsetter å vokse sakte kan det jo være exu og da må jeg jo gjøre noe med det før det vokser seg for stort. Håper jo at det plutselig tar seg opp, men må nok være forberedt på at det er enda lavere på fredag.
Har du fremdeles småblødninger? Tok en screenshot av denne på fredag. Husker ikke hvor jeg fikk den fra, men det var en plass her inne. Hvor mange dpo er du?

Vedlegg

• 0865CB8C-78D9-46B6-8715-A8D4F275D5CC.png
    0865CB8C-78D9-46B6-8715-A8D4F275D5CC.png
    48,3 KB · Visninger: 103
Har du fremdeles småblødninger? Tok en screenshot av denne på fredag. Husker ikke hvor jeg fikk den fra, men det var en plass her inne. Hvor mange dpo er du?

Nei småblødningene har stoppet. Er 17DPO i dag. Så ligger nok ganske langt nede på den tabellen der dessverre. Tar fortsatt lutinus, så det er sikkert med på å holde blødninger unna?

Trappet ned fra 3 til 2 tabletter på lørdag (kanskje etter det hcg sluttet å stige skikkelig?). Nå er jeg usikker på om jeg skal bare kutte lutinus helt så en eventuell SA kan skje som normalt om det er det som skjer, eller om jeg skal fortsette å trappe ned slik jeg hadde planlagt, eller fortsette med to om dagen litt til. Hadde egentlig tenkt å ta bare en om dagen fra i morgen av.

Nei småblødningene har stoppet. Er 17DPO i dag. Så ligger nok ganske langt nede på den tabellen der dessverre. Tar fortsatt lutinus, så det er sikkert med på å holde blødninger unna?

Trappet ned fra 3 til 2 tabletter på lørdag (kanskje etter det hcg sluttet å stige skikkelig?). Nå er jeg usikker på om jeg skal bare kutte lutinus helt så en eventuell SA kan skje som normalt om det er det som skjer, eller om jeg skal fortsette å trappe ned slik jeg hadde planlagt, eller fortsette med to om dagen litt til. Hadde egentlig tenkt å ta bare en om dagen fra i morgen av.
Du har vel 25% kjangs i følge den tabellen der. La oss håpe på det❤️

Er det fryseforsøk i styrt syklus? Hvordan kan kroppen protestere? Kan ikke så mye om fryseforsøk jeg heller. Prøver frys for 1. gang jeg også, men det var i naturlig syklus.

Spennende med hatching. Har bare lest litt om det, og har ikke mer innblikk i det enn hva du skriver selv. Det er vel ikke er lov i Norge? Som med så mye annet. Hehe, ikke mange svar herfra, bare flere spørsmål. Masse lykke til!

Det er styrt syklus ja. Jeg håper og tror det fortsetter å gå greit nå altså, men jeg kjenner at kroppen ikke er så happy for de østrogenene. Også trodde jeg ikke jeg skulle få eggløsning, men på scan i dag var det en stor nesten moden folikkel, 16mm. Gyn var litt usikker på hvorfor, han hadde ikke forventa å finne noen. Men, men, en uke igjen å vente, og håpe på det beste!

Åh! Håper virkelig du får ha uttak. En ting at man får totalfrys. Da har man mange kjangser i frysern. Men kjipt med alle sprøytene og hormonene hvis man ikke får uttak. Krysser fingrene for at du får uttak❤️ Når får du beskjed om uttak?

Ja, æsj, mye penger og stikking for ingen nytte:grumpy:Så lenge jeg får hentet ut noe så blir jeg fornøyd nå! Ny kontroll torsdag, krysser jeg og:rolleyes:

Hcg på 53 på fredag og bare 70 i dag. Dette går nok ikke riktig vei :(
Uff, da er vi i samme båt. Fikk positive tester torsdag til i dag morges, men så fikk jeg plutselig kastet over meg noen skikkelige magekramper og en stoor blødning... Utrolig kjipt :(

Uff, da er vi i samme båt. Fikk positive tester torsdag til i dag morges, men så fikk jeg plutselig kastet over meg noen skikkelige magekramper og en stoor blødning... Utrolig kjipt :(

Uff, det høres heller ikke bra ut nei :( Det er utrolig kjipt når man har fått opp forhåpninger etter positive tester og så bare rives alt håpet bort igjen og man må starte på nytt.

Det finnes jo de som har stor blødning og fortsatt er gravide. F.eks om de har mistet en tvilling. Jeg ville ha testet litt til for å se hva som skjer med hcg nivået. Jeg har ikke sluttet på lutinus enda, så det holder kanskje blødninger unna her enn så lenge?

Du må oppdatere om hva de sier på St. Olavs da. Jeg krysser fremdeles fingrene og håper at det går riktig vei allikevel :Heartred

Klarte selvfølgelig å komme borti knappen "avvis med sms" på telefonen når de ringte tilbake. Da var det bare å stille seg i ny telefonkø. Har fått ny blodprøverekvisisjon nå. Legen sa jo at jeg skulle ta på fredag, men jeg kan ikke skjønne at det skal være nødvendig å vente så lenge. Om jeg klarer å ta neste telefon fra St. Olavs kan jeg høre med dem når de syns det er fornuftig med neste prøve.

Og så fort jeg hadde trykt send svar her så ringte de tilbake. De sa at det ikke var den stigningen vi hadde håpt, men sa også at jeg måtte ta en ny test. Hun anbefalte først test i urin neste mandag. Når jeg sa at jeg hadde rekvisisjon på blodprøve mente hun at jeg kunne ta den i morgen, men når hun hørte at legen hadde sagt fredag så sa hun at jeg burde forholde meg til det legen hadde sagt. Så da får jeg vel vente til fredag da.

Og så fort jeg hadde trykt send svar her så ringte de tilbake. De sa at det ikke var den stigningen vi hadde håpt, men sa også at jeg måtte ta en ny test. Hun anbefalte først test i urin neste mandag. Når jeg sa at jeg hadde rekvisisjon på blodprøve mente hun at jeg kunne ta den i morgen, men når hun hørte at legen hadde sagt fredag så sa hun at jeg burde forholde meg til det legen hadde sagt. Så da får jeg vel vente til fredag da.
Så kjedelig at du må vente. Slitsomt å gå sånn og ikke vite. Klem til deg:Heartred

Så kjedelig at du må vente. Slitsomt å gå sånn og ikke vite. Klem til deg:Heartred

Takk :Heartred
Ja kjedelig å ikke ha et endelig svar, men har innfunnet meg med at det nok ikke går denne gangen. Det var mye tyngre når jeg fortsatt hadde håp om at det gikk bra, men var bekymret for svake tester. Er tom for hcg-strimmeltester, så tester videre med LH-testene mine. Synes det var en antydning til svakere strek igjen i dag, så om det blir tydelig svakere strek i morgen så slutter jeg på Lutinus sånn at kroppen forhåpentligvis rydder opp på egen hånd.

Haha, nei jeg tror jeg er kommet til enden jeg også i googling. Må nok bare vente. Oi, er det også en fare, ja? Er det noe de kan gjøre med det? For at den ikke skal vokse seg for tykk?

Så morsomt, haha! Google er vår venn:p
Det er helt sant, på de forrige forsøkene har mensen kommet en dag før. Kanskje jeg bør smelle av en test på torsdag eller fredag. Wææ, tiden går altfor sakte.
Aha! Jeg må nok spør neste gang i Haugesund om de har karakter. Samtidig så hadde de jo ikke satt inn en blastocyste om de ikke hadde troa. Så kanskje den karaktergreia egentlig bare er "søppel":wacky: Ønsker det hvertfall lykke til, og måtte dagene til testing går fort :Heartred

Hvordan går det med deg? Noen symptomer? Bestemt deg for når du vil fyre av første testen?

Back
Topp