OKTOBER

Takk for det! Ja, krysser fingrene jeg også. Nå tar vi helg. Reiser til Sverige og skal bo på hotell. Blir spa, fjellturer og god mat:). Så skal prøve å tenke minst mulig på det og kose oss i helga. Så får det blir som det blir på mandag. God helg alle dere❤️ Og takk for alle gode ord og støtte!

Åh, det hørtes helt herlig ut! Og velfortjent :) God tur og god helg :happy:
 
Jeg har endelig fått mensen og begynner snart å måle etter eggløsning igjen. Blir ett nytt innsett i naturlig syklus, forhåpentligvis i slutten av oktober.
Setter inn den siste blastoen av de to vi fikk på frys, før det muligens blir nytt uttak i neste syklus. Dette blir 5. forsøk, og jeg har vært så sykt nedfor etter den kjemiske. Det var lettere å håndtere enn en kaotisk MA, som jeg hadde i vår, men det gjør at jeg begynner mer og mer å lure på om vi noen gang skal klare å få dette til, hele veien ut.

Lykke til alle tøffe damer, med stimulering, uttak, innsett, og med alle mulige kontroller for å sjekke både det ene og det andre.

:gen014:Heartbigred

Kjære deg, det er ikke noe rart at du synes det er tungt å stå i! Det er en skikkelig berg- og dalbane du har vært igjennom så langt! Men tenk, dere får eggene befruktet, de deler seg og har til og med festet seg! Dere har jo kommet over mange hindre - nå mangler det bare at gullegget blir sittende hele veien! :)
 
Jeg har endelig fått mensen og begynner snart å måle etter eggløsning igjen. Blir ett nytt innsett i naturlig syklus, forhåpentligvis i slutten av oktober.
Setter inn den siste blastoen av de to vi fikk på frys, før det muligens blir nytt uttak i neste syklus. Dette blir 5. forsøk, og jeg har vært så sykt nedfor etter den kjemiske. Det var lettere å håndtere enn en kaotisk MA, som jeg hadde i vår, men det gjør at jeg begynner mer og mer å lure på om vi noen gang skal klare å få dette til, hele veien ut.

Lykke til alle tøffe damer, med stimulering, uttak, innsett, og med alle mulige kontroller for å sjekke både det ene og det andre.

:gen014:Heartbigred
Sender deg en klem❤️ Håper det går deres vei nå!
 
Jeg har endelig fått mensen og begynner snart å måle etter eggløsning igjen. Blir ett nytt innsett i naturlig syklus, forhåpentligvis i slutten av oktober.
Setter inn den siste blastoen av de to vi fikk på frys, før det muligens blir nytt uttak i neste syklus. Dette blir 5. forsøk, og jeg har vært så sykt nedfor etter den kjemiske. Det var lettere å håndtere enn en kaotisk MA, som jeg hadde i vår, men det gjør at jeg begynner mer og mer å lure på om vi noen gang skal klare å få dette til, hele veien ut.

Lykke til alle tøffe damer, med stimulering, uttak, innsett, og med alle mulige kontroller for å sjekke både det ene og det andre.

:gen014:Heartbigred

Håper det går veien denne gangen! Så bra å få kjøre videre på nytt forsøk med en gang da :)
Jeg kan absolutt relatere til at det er tøft når man begynner å kjenne på at det ene etter det andre forsøket går uten å lykkes. Det er vanskelig.
 
Blodprøvesvaret kom nå, HCG <5... så da kan jeg vel flyttes til kjemisk da... kortvarig glede....
 
Uttak over for ett par timer siden. 20 egg ut, de er litt bekymret for overstimulering. Så skal ha kontroll på onsdag før innsett for å vurdere. Aner ikke hvordan jeg skal føle meg ved overstimulering. Eneste jeg kjenner er litt ømhet nedentil :smug: så håper på mange blastoer til onsdag. Kunne også ringe sykehuset i morgen for å høre om noen ble befruktet, eventuelt hvor mange:rolleyes:
 
Uttak over for ett par timer siden. 20 egg ut, de er litt bekymret for overstimulering. Så skal ha kontroll på onsdag før innsett for å vurdere. Aner ikke hvordan jeg skal føle meg ved overstimulering. Eneste jeg kjenner er litt ømhet nedentil :smug: så håper på mange blastoer til onsdag. Kunne også ringe sykehuset i morgen for å høre om noen ble befruktet, eventuelt hvor mange:rolleyes:
Dette blir spennende. Håper det blir gode resultat❤️ Håper det ikke blir noe annet enn litt ømhet, og at du ikke er overstimulert!
 
Uttak over for ett par timer siden. 20 egg ut, de er litt bekymret for overstimulering. Så skal ha kontroll på onsdag før innsett for å vurdere. Aner ikke hvordan jeg skal føle meg ved overstimulering. Eneste jeg kjenner er litt ømhet nedentil :smug: så håper på mange blastoer til onsdag. Kunne også ringe sykehuset i morgen for å høre om noen ble befruktet, eventuelt hvor mange:rolleyes:

Oi, 20 er jo kjempeflott. Håper det blir mange blastoer og at du slipper overstimulering så du får innsett i neste uke. Jeg har aldri fått ut så mange at jeg har vært i fare for overstimulering, men mener å ha lest at du må passe på stor vektoppgang og om du tisser mye mindre enn vanlig.
 
Uttak over for ett par timer siden. 20 egg ut, de er litt bekymret for overstimulering. Så skal ha kontroll på onsdag før innsett for å vurdere. Aner ikke hvordan jeg skal føle meg ved overstimulering. Eneste jeg kjenner er litt ømhet nedentil :smug: så håper på mange blastoer til onsdag. Kunne også ringe sykehuset i morgen for å høre om noen ble befruktet, eventuelt hvor mange:rolleyes:

Wow! 20! Det var mange! Til meg sa de at hvis det ble mer enn 15 egg så ble det totalfrys uansett, er det ikke alltid slik, altså?...
Krysser fingrene for at du ikke blir overstimulert og at mange blir befruktet!
 
@Piana - kan du oppdatere "statusen min" til:

La Linea - 36år - prøver på nr.2 - IVF, første forsøk - Rekovelle, Fyremadel, Otrivelle & Lutinus. UL kontroll 11/10 + 14/10. Uttak 17.10, innsett 22.10 på St.Olavs.
 
Wow! 20! Det var mange! Til meg sa de at hvis det ble mer enn 15 egg så ble det totalfrys uansett, er det ikke alltid slik, altså?...
Krysser fingrene for at du ikke blir overstimulert og at mange blir befruktet!
Forrige runde fikk jeg ut 20 egg. Var veldig overstimulert :yuck: men de sa at innsett ikke hadde noe med antall egg å gjøre, kun min form og om det var forsvarlig å sette inn.... Men ved over 15 er det nok ganske stor sjanse for at det er uforsvarlig :rolleyes:
 
Så gøy :D håper det går fort til vi får uttak, er så utålmodig :p
Jeg har hatt uttak dag 13 på de 2 forrige, og nå blir det dag 16. Kanskje uttak i slutten av neste uke på deg da :)
Du går privat? Da kjører de vel uttak når som helst også på helg?
 
Jeg har hatt uttak dag 13 på de 2 forrige, og nå blir det dag 16. Kanskje uttak i slutten av neste uke på deg da :)
Du går privat? Da kjører de vel uttak når som helst også på helg?
Ja kanskje det:D ja går privat, di holder stengt i helgene men er nok enklere å få tatt det en helg om det skulle være nødvendig:) fikk bare beskjed om å kjøpe medikamenter som varte ut søndagen så skulle di se på ul hva jeg evt skulle ta videre og hvor mye :) krysser fingrene for at det går fort videre :D
 
Wow! 20! Det var mange! Til meg sa de at hvis det ble mer enn 15 egg så ble det totalfrys uansett, er det ikke alltid slik, altså?...
Krysser fingrene for at du ikke blir overstimulert og at mange blir befruktet!
Tror det er forskjellig fra klinkokkos til klinikk..? :bookworm:
 
Back
Topp