OKTOBER

Nei, får vite i morgen. Blir enten onsdag, torsdag eller fredag ☺️
 
Da var uttaket over og 7 egg ut!
Veldig fornøyd med det, men uttaket var helt forferdelig. Var bekymret fra før pga høyre eggstokk som lå veldig kronglete til på kontrollene. I tillegg hadde jeg en lege under opplæring og ikke han super-proffe overlegen jeg har hatt på de tidligere uttakene, og det la til ekstra stress. Men nå er det heldigvis over og så er det bare å håpe på god befruktning og utvikling :)
 
Da har jeg vært på kontroll. Jeg hadde positiv eggløsningstest i går og slimhinna var på hele 9 mm:) så jeg er superfornøyd! Starter opp på lutinus i morgen, så blir det innsett på fredag! Endelig❤️
 
Da har jeg vært på kontroll. Jeg hadde positiv eggløsningstest i går og slimhinna var på hele 9 mm:) så jeg er superfornøyd! Starter opp på lutinus i morgen, så blir det innsett på fredag! Endelig❤️

Fantastisk! Så bra at slimhinna hadde en vekstboost i helga :)
 
Mye følelser her og! I går ble jeg så frustrert over et strikketøy at jeg holdt på å begynne å grine :hilarious:
Mange følelser her også! En veldig berg og dalbane dette. Har også mange strikkeprosjekter om dagen. Men Nå håper jeg vi snart kan begynne å strikke til en mini❤️
 
Da har jeg vært på kontroll. Jeg hadde positiv eggløsningstest i går og slimhinna var på hele 9 mm:) så jeg er superfornøyd! Starter opp på lutinus i morgen, så blir det innsett på fredag! Endelig❤️
Hurra! Da skjedde det mer i slutten hos deg også, det var godt å lese at det ikke ble avbrutt.
 
Når hadde du uttak? Jeg hadde også vondt ganske høyt oppe i magen etter forrige egguttak. Rundt mellomgulvet som du skriver. Tror det oppsto sånn 3-4 dager etter uttaket. Legen sa at det kunne blø litt inni magen og at det kunne gjøre at bukhinna ble irritert. Kan det være det du opplever nå?
Hadde uttak på mandag. Men kjente ingenting før jeg startet med lutinus da. Uansett så er det helt jævlig mens det pågår. Hvordan kan man blø inni magen pga uttak?:nailbiting:mulig det er derfor, jeg vet ikke. De hadde ingen svar på klinikken heller.
 
Kjedelig å ikke få noe skikkelig svar da. Håper det bedrer seg. Ugreit å ha sånne smerter når man ikle vet hva det er og hvorfor.
Ja, de vanlige bivirkningene holder jeg ut med. Men det er litt ekkelt synes jeg.
 
Da har jeg vært på kontroll. Jeg hadde positiv eggløsningstest i går og slimhinna var på hele 9 mm:) så jeg er superfornøyd! Starter opp på lutinus i morgen, så blir det innsett på fredag! Endelig❤️

Hallo så bra!! :D Godt å høre!
 
Da var uttaket over og 7 egg ut!
Veldig fornøyd med det, men uttaket var helt forferdelig. Var bekymret fra før pga høyre eggstokk som lå veldig kronglete til på kontrollene. I tillegg hadde jeg en lege under opplæring og ikke han super-proffe overlegen jeg har hatt på de tidligere uttakene, og det la til ekstra stress. Men nå er det heldigvis over og så er det bare å håpe på god befruktning og utvikling :)

Kjipt at du hadde en dårlig opplevelse med uttak. Men vel overstått, nå et det bare å nyte at det er over :)
 
Hadde uttak på mandag. Men kjente ingenting før jeg startet med lutinus da. Uansett så er det helt jævlig mens det pågår. Hvordan kan man blø inni magen pga uttak?:nailbiting:mulig det er derfor, jeg vet ikke. De hadde ingen svar på klinikken heller.

Vel, de stikker jo hull på eggstokkene, og det kan blø litt. Noe av blodet kommer ut i skjeden men noe blod blør også ut inni magen (hvis det gir mening?).
 
Vel, de stikker jo hull på eggstokkene, og det kan blø litt. Noe av blodet kommer ut i skjeden men noe blod blør også ut inni magen (hvis det gir mening?).
Jaa. Regner ikke med det er noe farlig, det er bare så vondt:)
 
Jaa. Regner ikke med det er noe farlig, det er bare så vondt:)
Ja. Det blir en irritasjon av bukhinna da det er mange eggposer som de stikker hull på. Alt dette skal jo absorberes. Jeg hadde vondt i magen i ei uke , men så fikk jo jeg ut alt for mange egg. Snakket med klinikken flere ganger og de mente det ikke var rart med så
mange egg ut. Men tror det kan være vondt i etterkant uansett. Er jo litt for kroppen å «rydde opp» i. Husker ikke hvor mange du fikk ut?
 
Ja. Det blir en irritasjon av bukhinna da det er mange eggposer som de stikker hull på. Alt dette skal jo absorberes. Jeg hadde vondt i magen i ei uke , men så fikk jo jeg ut alt for mange egg. Snakket med klinikken flere ganger og de mente det ikke var rart med så
mange egg ut. Men tror det kan være vondt i etterkant uansett. Er jo litt for kroppen å «rydde opp» i. Husker ikke hvor mange du fikk ut?
Vi fikk ut 12 egg. Det gir jo mening det du sier, de sa at eggstokkene mine også fortsatt var store på lørdag da vi hadde innsett.
 
Har gjort det og svaret jeg fikk var at jeg kunne ikke bytte:)

Dersom du har bivirkninger av lutinus, ville det nok ikke blitt mindre bivirkninger ved å bytte til en annen type progesteronstøtte. Håper det går over! Jeg var veldig oppblåst og øm i magen ved det første forsøket, etter uttak/når jeg begynte med lutinus. Har i ettertid ved senere forsøk vært i mye bedre form, hjelper å drikke mye vann, spise fiber og bevege meg mye. Dersom du blir verre ville jeg tatt kontakt igjen. Hadde det vært fare for overstimulering vil jeg tro at de hadde sagt i fra underveis og etter uttak. Masse god bedring!
 
Ringte akkurat KK, og fikk den gode nyheten at denne gangen fikk vi ett egg på frys :happy: Håper ikke vi trenger det, men veldig godt å vite at det i hvertfall er en liten sjanse til der :happy::happy::Heartred
 
Ringte akkurat KK, og fikk den gode nyheten at denne gangen fikk vi ett egg på frys :happy: Håper ikke vi trenger det, men veldig godt å vite at det i hvertfall er en liten sjanse til der :happy::happy::Heartred

Fantastisk. Vi fikk 2 blastoer på frys for aller første gang nå sist. Glemmer ikke hvor overlykkelig jeg var over den beskjeden. Håper du kan beholde den i fryseren til et ev. søskenforsøk, at det var ett av to gullegg som nå ble satt tilbake, og at det sitter bom fast og koser seg i ni måneder.

:love017
 
Jeg tok en test nå for å se hvor mye ovitrelle som er igjen i kroppen, kom opp en svak strek. Det er dag 9 siden jeg tok den, så håper at den snart er ute eller at det eventuelt er en babystrek☺️
 

Vedlegg

  • B5211551-546E-4650-95CD-F179D9027824.jpeg
    B5211551-546E-4650-95CD-F179D9027824.jpeg
    20,6 KB · Visninger: 80
Back
Topp