Må bare presisere at de andre to uttakene mine har vært helt greie og ukompliserte, så det var ikke meningen å spre noe skremsel her til andre som måtte lese dette

14 egg var jo litt av en fangst! Har aldri fått så mange. Fikk 9 første uttak, men flere umodne. Endte med 3 brukbare til sammen. 2. uttal var kun 5 egg. Var SÅ skuffet men så ble 4 av de brukbare. Så kvantitet og kvalitet henger virkelig inne sammen nødvendigvis, nei. Det er jo noe av det som er så skummelt. Antall egg er liksom ikke tegn på noe annet enn akkurat det; nemlig antall egg. Og resten aner man ikke. Blir du ringt fra labben, eller må du bare vente og håpe på at de ikke ringer? Her er det ingen nyheter er lik gode nyheter, så bare vente i uutholdelig spenning! Har de ikke ringt i morgen vet jeg at det i det minste har blitt en befruktning, men vet fortsatt ikke mer.
Jeg har aldri blitt overstimulert, det høres forferdelig ut! Her er magen ballong, og føler meg veldig øm og mye stikking og ubehag i eggstokkene. Da uttak var ferdig var det bare å ligge nedpå i 10 min og så måtte vi forte oss på flybussen og fly hjem, og så var det rett i barnehagen og hente gutten vår, middagslaging og ettermiddag som vanlig. Fikk heldigvis tatt en liten strekk på sofaen mellom slagene og nå er det rett i sengs! Sykemeldt tom dagen for innsett, så får se i hvilken frase jeg benytter meg av det, men blir i hvert fall hjemme i morgen. Evt jobber litt hjemmefra. Skal du rett på jobb, eller sykemelding mellom uttak og innsett?