Håperbaby26
Flørter med forumet
Krysser fingrene veldig for at din spire sitter godtJeg håper det holder seg, tørr ikke å håpe for myeRyker vel en del tester frem til blodprøven.
Jeg krysser fingrene og alt jeg har for at du får positiv test![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene veldig for at din spire sitter godtJeg håper det holder seg, tørr ikke å håpe for myeRyker vel en del tester frem til blodprøven.
Jeg krysser fingrene og alt jeg har for at du får positiv test![]()

Ja, husker det med sønnen min. Er så redd for at det ikke er noe der. Men er kvalm da, så den tar jeg gledelig i mot, bare 5+0 i dag. Tenk så mye som kan gå galtNår jeg var der sist i 7+6 så så vi hjerte slo, det er så fantastisk ubeskrivelig følelse![]()
Ja tankene streifer meg men orker ikke tenke negativt hele tida, prøver ikke tenke så mye på det og ser frem til ultralyd og krysser fingreneJa, husker det med sønnen min. Er så redd for at det ikke er noe der. Men er kvalm da, så den tar jeg gledelig i mot, bare 5+0 i dag. Tenk så mye som kan gå galt

Det ser lovende utJeg er på DPO 11Første testen tok jeg DPO 9 ca kl 19-20. Legger ved bilde så du ser, da var det knapt så jeg så streken.
Nederste test er tatt i dag tidlig
Jeg bruker Duphaston, usikker på om Cyclogesten spiller inn. Gikk på det ved tidligere IUI forsøk, og da fikk jeg negativt svar (som var riktig)
Synes de nederste virker for sterk til å være Ovitrelle så sent som 11dpo. Krysser krysser krysser fingrene for at de bare blir sterkere!!!Enig, spesielt med tanke på at testen fra DPO 9 var så og si nesten usynligDet ser lovende ut![]()
![]()
![]()
Synes de nederste virker for sterk til å være Ovitrelle så sent som 11dpo. Krysser krysser krysser fingrene for at de bare blir sterkere!!!
Hurra!!!! Gratulerer med innsett!Nå er jeg endelig en ruger!Innsettet var smertefritt og nå skal jeg slappe av og prøve å ikke tenke for mye på det de neste dagene. Lettere sagt enn gjort
![]()

Ja da går dette så langt i riktig retning! Blir utrolig spennende de neste dageneEnig, spesielt med tanke på at testen fra DPO 9 var så og si nesten usynlig![]()

Enig, den fulle blæra er det absolutt verste!Da er jeg også blitt rugergikk fint på innsett, det mest ubehagelige var den fulle blæra
og kjære dere her inne, jeg er helt ny på dette… men hvordan teller man dager/uker nå?
![]()
Jeg satte også inn i dag, og da er vi vel begge på cd5?
Når på dagen tok du testen?Enig, spesielt med tanke på at testen fra DPO 9 var så og si nesten usynlig![]()
Jeg tok en nå kl 16 9dpo men blank. Er vel stor sjangser fir at jeg ikke er gravid dag.Jeg har testdag 16/11Enig, den fulle blæra er det absolutt verste!Jeg satte også inn i dag, og da er vi vel begge på cd5?
På testdagen min 10/11 er jeg da akkurat 4+0 om jeg skulle være så heldig å bli gravid
![]()

Åja, såpass sent! Satte du inn 5-dagers? Isåfall er du også 4+0 10/11. Noen sykehus/klinikker har ulike testdatoer, men man er jo likevel likt antall uker/dager på veiJeg har testdag 16/11![]()
Jeg har tatt de både på morgen og ettermiddag/kveld. Husk at min var så og si hvit dpo 9. det er fortsatt håpNår på dagen tok du testen?Jeg tok en nå kl 16 9dpo men blank. Er vel stor sjangser fir at jeg ikke er gravid dag.
Jeg tror det er en 6 dagers, mye mulig jeg tar helt feilÅja, såpass sent! Satte du inn 5-dagers? Isåfall er du også 4+0 10/11. Noen sykehus/klinikker har ulike testdatoer, men man er jo likevel likt antall uker/dager på vei![]()
men takk for svar 
Ja, det er ikke så bra organisert dette forumet.M - 32 - nummer 1 - hus - #1 - Rekovelle - oppstart uke 44
Hei, så fin gruppe.
Synes det er vanskelig å finne frem her. Trykket følg på tråden, måtte likevel lete for å finne den igjen.