Oktober 2024

Bare hyggelig! :happy:

Endometritest er såvidt jeg vet ikke det samme som å sjekke for endometriose. Det er egentlig en biopsi av livmor og den hos Aleris sjekker da for betennelse og for mengde NK celler («killer cells»). Hvis du har en av disse to eller begge kan det redusere blastoens evne til å feste seg. Enten fordi livmor ikke er så koselig sted å være (betennelse) eller fordi du har for mange celler som oppfatter blasto som en trussel og går til angrep (killer cells/forhøyet immunreaksjon).

Jeg fikk vite at ved betennelse så behandles det med antibiotika og ved høyt antall «killer cells» kan man få kortison(tablettform) i noen uker/måneder ila IVF prosessen.
Jeg tenker at det må være noe sånt som gjør at det ikke fester seg. Jeg har jo vært gravid før og hatt gode embryoer på frys så tenker liksom det må være noe som gjør at de ikke fester seg. Men kan jo også være tilfeldig liksom og at det bare må «nok» innsett til :dead: men uansett, takk for info:Heartpink Jeg skal ta det opp med klinikken hvis planen vår ikke fungerer denne måneden heller!

Stilt i forumet, hvordan går det med alle sammen?
Her går dagene tregt frem til testdag. Har lyst og teste tidlig, men når kan jeg tidligst få svar? Hadde innsett av 5 dagers på onsdag 30.10
Å takk som spør, det går bra, er fremdeles gravid (som @Maja82 skriver er det bare testen, trøttheten og manglende blødning som sier det, ingen symptomer ellers). Føler ganske nøytral og ambivalent rundt det nå, kanskje blir det en endring hvis første ultralyd ser OK ut.

Blir spennende å følge med testingen din fremover :Heartred :love017 Lykke til!

Negativ test i dag også…
Det var leit :Heartred Stor stor klem til deg og dere :Heartred

Dere fikk en til på frys, ikke sant? Vet jo ikke hva dere har tenkt ang antall forsøk, men forsøket du har hatt nå var jo overhodet ikke dårlig mtp antall embryo, og det er ganske lovende :Heartred

M - 32 - nummer 1 - hus - #1 - Rekovelle - oppstart uke 44

Hei, så fin gruppe.
Synes det er vanskelig å finne frem her. Trykket følg på tråden, måtte likevel lete for å finne den igjen.
Håper det går bra med deg under stimulering @Museline :) er det mange dager igjen til du skal ha kontroll?

Håper det bra med deg @Håperbaby2025:Heartred
Jeg har innstilt meg på at jeg ikke er gravid og har klart å vente hele helgen for å ta en til test. Skal teste på morgen urin imorgen tidlig med clearblu tidlig test som jeg tok fredag 9dpo. Så da får jeg det bekreftet . Må uansett fortsatt gå på cyclogest frem til etter HCG blodprøven 8/11 .hadde noen symptomer men ikke kjent noe tegn i helgen.

Jeg har innstilt meg på at jeg ikke er gravid og har klart å vente hele helgen for å ta en til test. Skal teste på morgen urin imorgen tidlig med clearblu tidlig test som jeg tok fredag 9dpo. Så da får jeg det bekreftet . Må uansett fortsatt gå på cyclogest frem til etter HCG blodprøven 8/11 .hadde noen symptomer men ikke kjent noe tegn i helgen.
Stor klem til deg :Heartred Håper selvfølgelig at dagens test var positiv, men skjønner du ville være forberedt :Heartred Mange får graviditetssymptomer (men ikke positiv test) av cyclogest, så kan være vanskelig/umulig å vite ut i fra symptomer

I dag fikk jeg positiv graviditetstest :smiley-bounce012 :) Er helt i sjokk, og vet det fortsatt er mye som kan gå galt. Men om alt sitter hele veien så må jeg si vi har en solskinnshistorie med IVF:Heartred
Ååååå så gode nyheter!!! Krysser alt for at spiren sitter hele veien :Heartred:Heartred:gen014

Er det skygge, blenda eller svakt positiv?

Vedlegg

• IMG_1747.jpeg
    IMG_1747.jpeg
    319,4 KB · Visninger: 31
Back
Topp