Er nok lurt å teste med første urin så tidlig kunne ikke se noe på RFSU testen heller, for mørkt bildeJa tok en til nå , den var blenda . Får smøre meg med tålmodighet å teste imorg tidlig. Så su ned fra clearblue?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok lurt å teste med første urin så tidlig kunne ikke se noe på RFSU testen heller, for mørkt bildeJa tok en til nå , den var blenda . Får smøre meg med tålmodighet å teste imorg tidlig. Så su ned fra clearblue?
Fredag 25/11 2 dagersNår hadde du innsett?
Ja da er du 12 dpo!Fredag 25/11 2 dagers
12 dpo bør man nok få positiv test, men det finnes mye dårlige strimmeltester der uteJa skal teste igjen imorg tidlig . Kjøpt nye strimler jeg ikle husker hva heter fra meny ikveld. Tester dem også men negativ . Er blitt helt tullerusk
Bør vel slått ut på test til nå.. jeg lurer på om man har svakere hcg når man er eldre? Noen som vetJa da er du 12 dpo!
Ja er nok ikke gravid denne måneden. Får se om vi venter til etter jul med neste forsøk12 dpo bør man nok få positiv test, men det finnes mye dårlige strimmeltester der ute
Hcg er uavhengig av alder, men det finnes jo uansett store individuelle forskjeller!Bør vel slått ut på test til nå.. jeg lurer på om man har svakere hcg når man er eldre? Noen som vet
Jeg vet ikke så altfor mye om det, men mye som spiller inn. Type medisin, hvor lenge du blir stimulert, flaks/uflaks med akkurat den syklusen etc. Første runde jeg tok ut egg fikk jeg 1 blasto, andre runde 6 (1 mnd pause pga sommerferie) og siste runde 2, men nå er jeg 42 år og de andre runden 39år.Her blir det pause i november og så innsett av det ene egget vårt i desember. Håper virkelig det sitter, men har innstilt meg på ny runde med uttak og stimulering. Er det tilfeldig mengden egg man får ut? Hvor mange som er modne, som blir befruktet og som klarer seg til blastocyster? Eller er det til en viss grad genetisk og dermed blir det kanskje 0,1 eventuelt 2 neste gang også? Eller er det helt random, så vi kan like gjerne ende med 5 neste gang? Altså, jeg skjønner at ingen vet liksom, men er der et mønster?