Hurra for gode nyheter !!!!! Skal få flyttet deg i morgenJeg kan settes som gravid, hadde hcg på 518!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for gode nyheter !!!!! Skal få flyttet deg i morgenJeg kan settes som gravid, hadde hcg på 518!
Begynte 10dpo tror ikke noe ville vært synlig før detNår begynte dere å teste? Vi har fått dato 16/11 men vet ikke om jeg klarer å holde meg til da
Noen som har erfart noen bivirkninger av cyclogest? Jeg har murringer/stikninger i magen, et trøtt hele tiden og får noen hetetokter i løpet av dagen som er helt ekstreme
Gratulerer så mye Hvor mage dpo er du?Jeg kan settes som gravid Testene blir bare sterkere og sterkere samt at kvalmen har allerede meldt sin ankomst
Takk 13 dpoGratulerer så mye Hvor mage dpo er du?
Takk for svar jeg er vel 11 dpo i dag, så skal prøve å holde meg noen dager til før testingen begynnerBegynte 10dpo tror ikke noe ville vært synlig før det
Ja klinikkene opererer med så sinnsykt sene testdager
Trøtthet osv kan godt komme av cylogest, men kan også være hcg. Ikke godt å si dessverre.
Masse lykke til når du føler deg klar
De fleste får positivt svar 11 dpoTakk for svar jeg er vel 11 dpo i dag, så skal prøve å holde meg noen dager til før testingen begynner
Prøver å ikke lete etter symptomer, tenker bare at alt er bivirkninger fra cyclogesten
Årh jeg har veldig lyst å starte, men vi har fullt hus med besøk de neste dageneDe fleste får positivt svar 11 dpo
Det skjønner jegÅrh jeg har veldig lyst å starte, men vi har fullt hus med besøk de neste dagene
Så kjenner at når vi først går i gang med å teste vil jeg bare ha samboer hjemme