Oktober 2024

Når begynte dere å teste? :joyful: Vi har fått dato 16/11 men vet ikke om jeg klarer å holde meg til da:p
Noen som har erfart noen bivirkninger av cyclogest? Jeg har murringer/stikninger i magen, et trøtt hele tiden og får noen hetetokter i løpet av dagen som er helt ekstreme:nailbiting:
Begynte 10dpo :) tror ikke noe ville vært synlig før det

Ja klinikkene opererer med så sinnsykt sene testdager :wacky:

Trøtthet osv kan godt komme av cylogest, men kan også være hcg. Ikke godt å si dessverre.

Masse lykke til når du føler deg klar :Heartred:Heartred

Begynte 10dpo :) tror ikke noe ville vært synlig før det

Ja klinikkene opererer med så sinnsykt sene testdager :wacky:

Trøtthet osv kan godt komme av cylogest, men kan også være hcg. Ikke godt å si dessverre.

Masse lykke til når du føler deg klar :Heartred:Heartred
Takk for svar :Heartpink jeg er vel 11 dpo i dag, så skal prøve å holde meg noen dager til før testingen begynner :joyful:
Prøver å ikke lete etter symptomer, tenker bare at alt er bivirkninger fra cyclogesten:wacky:

Jeg kan settes som gravid :) Testene blir bare sterkere og sterkere samt at kvalmen har allerede meldt sin ankomst :depressed:
Åå hurra hurra hurra for stigende tester!!!!!

Jubler ikke for kvalmen din, men vet mange synes det er betryggende :Heartred kvalme/oppkast har meldt seg for fullt for meg denne uken, og det er helt jævlig :dead:

Kan settes som ikke gravid. Fikk svar på blodprøvene og de var under 5

Usikker på når vi skal ta fryseforsøket, for enten må vi kaste oss rundt denne syklusen og inn den 14, og neste mens er 2 dager (vist jeg er i rute) etter siste frist for oppstart (30.november) så da blir neste syklus der igjen 21.desmber, men er jeg litt forsinka så blir det å kræsj

13dpo og svak positiv test her i dag. Legger ved bilde ( beklager dårlig bilde/lys). Hadde håpet den skulle være litt sterkere, så håper ikke det er en kjemisk :sorry: Tester på ny i morgen tidlig.

Vedlegg

• IMG_2422.jpeg
    IMG_2422.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 50
Back
Topp