Oktober 2024

Noen med erfaring til progreston. Jeg er aldri sent ute med mensen men er to dager over nå. Sluttet også med progreston på IKM for to gutter
Usikker på hva du mener med to gutter? Progesteronstøtte kan gi litt forsinket mens :)

13dpo og svak positiv test her i dag. Legger ved bilde ( beklager dårlig bilde/lys). Hadde håpet den skulle være litt sterkere, så håper ikke det er en kjemisk :sorry: Tester på ny i morgen tidlig.
Så bra med positiv test :Heartred :love017 håper også at den blir bare sterkere og sterkere!

14 dpo i dag. Litt tydeligere test. Håper den fortsetter å bli sterkere fremover❤️ Ville helst sett den enda sterkere når jeg sammenligner med tidligere vellykkede svangerskap. Ingen tvil om at den er positiv hvertfall:)

Vedlegg

• IMG_2425.jpeg
    IMG_2425.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 25
14 dpo i dag. Litt tydeligere test. Håper den fortsetter å bli sterkere fremover❤️ Ville helst sett den enda sterkere når jeg sammenligner med tidligere vellykkede svangerskap. Ingen tvil om at den er positiv hvertfall:)
Ingen tvil om at den er ordentlig positiv :Heartred:Heartred:Heartred krysser fremdeles fingrene!

Krysser for enda sterkere strek fremover :joyful:
Tok første test i dag, og den var blendahvit. så nå forbereder jeg meg på at den er negativ når vi har testdag fra klinikken også om seks dager :rolleyes:

Tok første test i dag, og den var blendahvit. så nå forbereder jeg meg på at den er negativ når vi har testdag fra klinikken også om seks dager :rolleyes:
Så leit med negativ test:sorry: Fortsatt redd for kjemisk her. Hva blir veien videre for dere om du fortsatt ikke får positiv test de neste dagene? Har du flere på frys?

Ja, da har dere mange gode muligheter❤️ Full forståelse for å vente til nyåret. Tenker kanskje det samme om dette ikke skulle gå veien.
krysser alt for at det går veien for dere :Heartred
Dette er jo vårt første innsett, hadde vært veldig stas om det gikk på første forsøk. Men det går helt fint om vi må ha noen flere før det sitter, må bare manne meg opp til å ha full blære ved innsett igjen:wacky:

krysser alt for at det går veien for dere :Heartred
Dette er jo vårt første innsett, hadde vært veldig stas om det gikk på første forsøk. Men det går helt fint om vi må ha noen flere før det sitter, må bare manne meg opp til å ha full blære ved innsett igjen:wacky:
Ja, det er nok greit å være forberedt på flere innsett. Tross alt trenger de fleste det❤️ Ja, den fulle blæra er ikke noe gøy! :hilarious:

Tok disse nå, og synes det burde vært sterkere strek og 2-3 på cb digital :sorry: 15-16 dpo…

Vedlegg

• IMG_2428.jpeg
    IMG_2428.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 9
  • IMG_2427.jpeg
    IMG_2427.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 9
Det var leit å lese :Heartred Håper virkelig neste innsett blir vellykket, når enn dere føler dere klare :Heartred

Tok disse nå, og synes det burde vært sterkere strek og 2-3 på cb digital :sorry: 15-16 dpo…
Ser jo sterkere ut enn gårsdagens test :Heartred vet ikke hvorfor du tror det burde være 2-3, folk opplever jo veldig stor variasjon i når disse testene slår ut, samt at de ikke er helt nøyaktig. Selv testet jeg 4+0 denne runden og fikk 1-2, testet igjen 4+3 og fikk 2-3.

Tror ikke det finnes noen harde frister :Heartred

Back
Topp