Oktober 2024

Tok disse nå, og synes det burde vært sterkere strek og 2-3 på cb digital :sorry: 15-16 dpo…
Ser jo sterkere ut enn gårsdagens test :Heartred vet ikke hvorfor du tror det burde være 2-3, folk opplever jo veldig stor variasjon i når disse testene slår ut, samt at de ikke er helt nøyaktig. Selv testet jeg 4+0 denne runden og fikk 1-2, testet igjen 4+3 og fikk 2-3.

Tror ikke det finnes noen harde frister :Heartred

Ser jo sterkere ut enn gårsdagens test :Heartred vet ikke hvorfor du tror det burde være 2-3, folk opplever jo veldig stor variasjon i når disse testene slår ut, samt at de ikke er helt nøyaktig. Selv testet jeg 4+0 denne runden og fikk 1-2, testet igjen 4+3 og fikk 2-3.

Tror ikke det finnes noen harde frister :Heartred
Helt sant! Tror bare jeg bekymrer meg fordi testene i tidligere vellykkede svangerskap har vært sterkere. Men håper du har rett❤️

Helt sant! Tror bare jeg bekymrer meg fordi testene i tidligere vellykkede svangerskap har vært sterkere. Men håper du har rett❤️
Skjønner det altså, det hadde jo vært deilig å være en av de med sterke tester, men det trenger ikke være et dårlig tegn at testen er middels sterk :Heartred Aldri noe garanti uansett. Håper virkelig at det fortsetter i riktig retning :Heartred

Call back systemet på St.olavs. Skal man bare ringe og legg på eller legg igjen beskjed?
Kom liksom ikke dit at jeg la igjen noen beskjed, men heller ingen som har ringt opp igjen. Har aldri prøvd dette så aner egentlig ikke helt hvordan det funker

Call back systemet på St.olavs. Skal man bare ringe og legg på eller legg igjen beskjed?
Kom liksom ikke dit at jeg la igjen noen beskjed, men heller ingen som har ringt opp igjen. Har aldri prøvd dette så aner egentlig ikke helt hvordan det funker
For å melde inn positiv test? Du skal nok bare velge «andre henvendelser» (tror det er valg nr 4) og så bare vente på å bli ringt opp. Du gir den gode nyheten når de ringer opp. Det kan ta noen dager før du blir ringt opp (tror jeg ringte på en mandag tidlig denne gangen og ble ikke oppringt før torsdag samme uke)

For å melde inn positiv test? Du skal nok bare velge «andre henvendelser» (tror det er valg nr 4) og så bare vente på å bli ringt opp. Du gir den gode nyheten når de ringer opp. Det kan ta noen dager før du blir ringt opp (tror jeg ringte på en mandag tidlig denne gangen og ble ikke oppringt før torsdag samme uke)
Takk for svar, da ble det rett etter at jeg ventet litt lengre og kunne taste på andre henvendelser :smiley-bounce012

Tok to nye tester i dag 17 dpo (4+4). Det har hvertfall økt litt siden tirsdag morgen❤️ Håper det fortsetter slik.

Vedlegg

• IMG_2434.jpeg
    IMG_2434.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 22
Tok to nye tester i dag 17 dpo (4+4). Det har hvertfall økt litt siden tirsdag morgen❤️ Håper det fortsetter slik.
Jeg ville heller tatt hcg blodprøve enn å følge med på slike tester. De sier lite om hcg nivå og stigning. Jeg hadde ganske dårlig stigning på strimmel, men firedobling på blodprøve.

Da kan jeg settes på ikke gravid.:(
Negative tester i dag, og jeg har hatt blødninger og kramper siden onsdag så cyclogest har ikke klart å holde menstruasjon unna.
Kjipt men prøver å tenke det er en mening med alt. :Heartred

Er så leit når det går den veien og så urettferdig at det ikke går:Heartred hvor mange dpo er du?

Da kan jeg settes på ikke gravid.:(
Negative tester i dag, og jeg har hatt blødninger og kramper siden onsdag så cyclogest har ikke klart å holde menstruasjon unna.
Kjipt men prøver å tenke det er en mening med alt. :Heartred
Så trist. Håper det går bedre neste gang. Ta vare på deg selv! :Heartred

Tror det er 19 dpo, har testdag fra klinikken i morgen egentlig. Men da jeg fikk blødninger som ikke stoppa opp + kramper tok jeg test idag. Det er første innsett da, så tenker at vi har enda 6 gode sjanser på frys :Heartred
Krysser for at neste sitter! Godt at du har noen på frys og slipper å starte på ny runde. Masse varme tanker til deg :Heartred

Tror det er 19 dpo, har testdag fra klinikken i morgen egentlig. Men da jeg fikk blødninger som ikke stoppa opp + kramper tok jeg test idag. Det er første innsett da, så tenker at vi har enda 6 gode sjanser på frys :Heartred
Kjipt at det ikke gikk veien denne gangen :Heartred men bra at du er fremdeles positivt innstilt. Statistisk sett trenger >50% mer enn 1 innsett for å få barn, og de aller fleste lykkes innen 3 innsett. Så statistikken er fremdeles veldig mye med deg :Heartred

Hvor lang tid skal man vente på at de skal ringe tilbake fra St.olavs? Ringte på callback forje torsdags morgen og enda ikke hørt noe…
Kan gå treigt, dessverre, ikke godt å si. De ringer opp «andre henvendelser» når de har overskudd, da alt annet haster mer. Hvis det tar mer enn en uke så kan du vurdere å ringe på nytt. Men håper de ringer ila de neste dagene.

Skjønner det er kjedelig å vente, men husk det har ingen ting å si for embryo at du kommer i kontakt med klinikk eller ikke !

Back
Topp