Oktober 2024

Tok disse nå, og synes det burde vært sterkere strek og 2-3 på cb digital :sorry: 15-16 dpo…
Ser jo sterkere ut enn gårsdagens test :Heartred vet ikke hvorfor du tror det burde være 2-3, folk opplever jo veldig stor variasjon i når disse testene slår ut, samt at de ikke er helt nøyaktig. Selv testet jeg 4+0 denne runden og fikk 1-2, testet igjen 4+3 og fikk 2-3.

Tror ikke det finnes noen harde frister :Heartred

Ser jo sterkere ut enn gårsdagens test :Heartred vet ikke hvorfor du tror det burde være 2-3, folk opplever jo veldig stor variasjon i når disse testene slår ut, samt at de ikke er helt nøyaktig. Selv testet jeg 4+0 denne runden og fikk 1-2, testet igjen 4+3 og fikk 2-3.

Tror ikke det finnes noen harde frister :Heartred
Helt sant! Tror bare jeg bekymrer meg fordi testene i tidligere vellykkede svangerskap har vært sterkere. Men håper du har rett❤️

Helt sant! Tror bare jeg bekymrer meg fordi testene i tidligere vellykkede svangerskap har vært sterkere. Men håper du har rett❤️
Skjønner det altså, det hadde jo vært deilig å være en av de med sterke tester, men det trenger ikke være et dårlig tegn at testen er middels sterk :Heartred Aldri noe garanti uansett. Håper virkelig at det fortsetter i riktig retning :Heartred

Back
Topp