søskenlykke
Flørter med forumet
Takk er 10 dpo.Gratulerer så mye helt fantastisk følelse. hvor mange dpo er du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk er 10 dpo.Gratulerer så mye helt fantastisk følelse. hvor mange dpo er du?
Vanskelig å si, det er noe der, men synes den streken ser litt rar ut. Ville prøvd med makesure strimmel eller ultra tidlig digitalEr det skygge, blenda eller svakt positiv?
Jeg syns jeg ser en svak strek, men vanskelig å være helt sikker. Håper den er sterkere i morgen!Er det skygge, blenda eller svakt positiv?
Blir ikke flere forsøk etter den på frys er brukt.. litt usikker på når vi går løs på neste rundeDet var leit Stor stor klem til deg og dere
Dere fikk en til på frys, ikke sant? Vet jo ikke hva dere har tenkt ang antall forsøk, men forsøket du har hatt nå var jo overhodet ikke dårlig mtp antall embryo, og det er ganske lovende
Jeg syns jeg ser en svak strek, men vanskelig å være helt sikker. Håper den er sterkere i morgen!
Er en strek?Tok en ny test nå
Altfor mørkt til at jeg ser noe, og de rfsu testene gir ofte veldig sene positive dessverre.. ville prøvd makesure vanlig strimler hvis du for tak i - kiwi og meny selgerEr en strek?
Ja enig det var skyggestrek .Vanskelig å se, bildet var litt utydelig (skyggen av mobilen over tekstfeltet).
Syns ikke det er skyggestrek, bare vanskelig å se noe som helst pga skyggen av mobilen og mørke lysforhold på bildet.Ja enig det var skyggestrek .
Hvilken dpo er du?Ja tok en til nå , den var blenda . Får smøre meg med tålmodighet å teste imorg tidlig. Så su ned fra clearblue?
Takk for meldingen.Håper det går bra med deg under stimulering @Museline er det mange dager igjen til du skal ha kontroll?
Jeg hadde også mye utflod fordi jeg tok pergoveris og den er det litt lh i som også er hormonet som produserer eggløsning og slimTakk for meldingen.
Det går veldig fint, merker ikke stort, bortsett fra mye utflod i dag, eggløsning skal jo ikke være mulig.., første kontroll kommer på torsdag Jeg blir gjerne med i november gruppen.
Jeg er 11 dpo idag. Ikm torsdagHvilken dpo er du?
Så bra, da er det sikkert derfor, takk for svarJeg hadde også mye utflod fordi jeg tok pergoveris og den er det litt lh i som også er hormonet som produserer eggløsning og slim
Nei 12 dpo i dag?Jeg er 11 dpo idag. Ikm torsdag
Når hadde du innsett?Nei 12 dpo i dag?
Spennende med kontroll, krysser fingrene! Som andre skriver helt normalt med eggløsningsslim, bare et godt tegn fordi det betyr eggstokkene reagerer på stimuleringenTakk for meldingen.
Det går veldig fint, merker ikke stort, bortsett fra mye utflod i dag, eggløsning skal jo ikke være mulig.., første kontroll kommer på torsdag Jeg blir gjerne med i november gruppen.