Oktober 2024

Det var leit :Heartred Stor stor klem til deg og dere :Heartred

Dere fikk en til på frys, ikke sant? Vet jo ikke hva dere har tenkt ang antall forsøk, men forsøket du har hatt nå var jo overhodet ikke dårlig mtp antall embryo, og det er ganske lovende :Heartred
Blir ikke flere forsøk etter den på frys er brukt.. litt usikker på når vi går løs på neste runde

Vedlegg

• IMG_1751.jpeg
    IMG_1751.jpeg
    497,9 KB · Visninger: 38
Vanskelig å se, bildet var litt utydelig (skyggen av mobilen over tekstfeltet).

Takk for meldingen.
Det går veldig fint, merker ikke stort, bortsett fra mye utflod i dag, eggløsning skal jo ikke være mulig.., første kontroll kommer på torsdag Jeg blir gjerne med i november gruppen.
Jeg hadde også mye utflod fordi jeg tok pergoveris og den er det litt lh i som også er hormonet som produserer eggløsning og slim :)

Takk for meldingen.
Det går veldig fint, merker ikke stort, bortsett fra mye utflod i dag, eggløsning skal jo ikke være mulig.., første kontroll kommer på torsdag Jeg blir gjerne med i november gruppen.
Spennende med kontroll, krysser fingrene! Som andre skriver helt normalt med eggløsningsslim, bare et godt tegn fordi det betyr eggstokkene reagerer på stimuleringen :)

Bra du blir med i november for her er alle andre ferdig med stimulering :Heartred

Back
Topp