Oktober 2024

Sneik meg til å teste i dag, vel vitende at jeg kunne få en falsk strek pga otrivelle (10 dop i dag) men prøva var blendahvit.. så da er otrivelle ute av systemet, og sannsynligheten for at dette gikk vegen er ganske liten :rolleyes: Tester igjen i morra selvsagt, for vet det er tidlig men :dontknow
Da vet du iallefall at ovitrielle er ute på 10 dpo. Skjønner du gjerne skulle hatt en strek nå, men prøv igjen i kveld eller i morgen :)

KSneik meg til å teste i dag, vel vitende at jeg kunne få en falsk strek pga otrivelle (10 dop i dag) men prøva var blendahvit.. så da er otrivelle ute av systemet, og sannsynligheten for at dette gikk vegen er ganske liten :rolleyes: Tester igjen i morra selvsagt, for vet det er tidlig men :dontknow
Krysser fingrene for deg for at det kommer test med strek på :)

Er dårlig på å skrive her inne, men her kommer min info♥️

J-2854795- 39 - B1 - Medicus - uttak nr 2, innsett nr 2,første fersk -lang protokoll, Menopur, Otrivelle, Prednisolon og Dupahston

Da vet du iallefall at ovitrielle er ute på 10 dpo. Skjønner du gjerne skulle hatt en strek nå, men prøv igjen i kveld eller i morgen :)
Ja den er helt klart ut :) usikker på om jeg skal teste i morra tidlig eller vente lenger. Er overraska over hvor tungt jeg tar dette egentlig :oops:

Ja den er helt klart ut :) usikker på om jeg skal teste i morra tidlig eller vente lenger. Er overraska over hvor tungt jeg tar dette egentlig :oops:
11 dpo bør du få en positiv test hvis det har skjedd en normal implantasjon, men det finnes så klart unntak. Jeg pleier å gi opp hvis blank 11/12 dpo, men klinikken er jo opptatt av å ikke gi opp før testdag da de har sett noen få unntak som får positiv senere og det har gått bra ❤️

Så spennende dette :Heartred jeg hadde innsett fred for en uke siden med cyclogest. Hvor i dpo land er du? Jeg er 9 dpo idag . Men tror det er for tidlig å teste om man bør teste med blodprøve pga cyclogest?
Jeg er på DPO 11♥️ Første testen tok jeg DPO 9 ca kl 19-20. Legger ved bilde så du ser, da var det knapt så jeg så streken.
Nederste test er tatt i dag tidlig♥️
Jeg bruker Duphaston, usikker på om Cyclogesten spiller inn. Gikk på det ved tidligere IUI forsøk, og da fikk jeg negativt svar (som var riktig)

Vedlegg

• IMG_4531.jpeg
    IMG_4531.jpeg
    330,4 KB · Visninger: 36
:Heartred Jeg er på DPO 11♥️ Første testen tok jeg DPO 9 ca kl 19-20. Legger ved bilde så du ser, da var det knapt så jeg så streken.
Nederste test er tatt i dag tidlig♥️
Jeg bruker Duphaston, usikker på om Cyclogesten spiller inn. Gikk på det ved tidligere IUI forsøk, og da fikk jeg negativt svar (som var riktig)
Weee! Da kan jeg jo gratulerer deg! :Heartred Hvordan følelse det :smiley-bounce012
Da må jeg jo tørre å teste snart. Imorg 10 dpo. Bedre å vite en å drømme seg bort vel:)

Så spennende dette :Heartred jeg hadde innsett fred for en uke siden med cyclogest. Hvor i dpo land er du? Jeg er 9 dpo idag . Men tror det er for tidlig å teste om man bør teste med blodprøve pga cyclogest?
Cyclogest spiller ikke inn på hcg, men ovitrielle gjør om du tok det før uttak/innsett. Men den er som oftest ute av kroppen ved 9/10 dpo. Det tidligste jeg har tatt blodprøve har vært 11 dpo :)

Back
Topp