Men det er jo beste type overraskelse!!! GratulererJeg er Gravid og idag er jeg 5 uker. Gikk bra med bare en runde letrozol uten Ovitrelle. Så det gikk overraskende bra her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er jo beste type overraskelse!!! GratulererJeg er Gravid og idag er jeg 5 uker. Gikk bra med bare en runde letrozol uten Ovitrelle. Så det gikk overraskende bra her.
Hurra hurra hurra!!! Ååå, så glad jeg er på dine vegne! Så fantastisk at du gav IVF en sjanse til, og fikk premienHcg 1600 på 17 dpo
Kan settes som gravid
SnikerTakk for trøstende ord jeg har nå hatt 3 innsett i naturlig syklus så tenker mitt siste fryseforsøk skal være i styrt.
Men problemet er at det har jeg prøvd før og har alikevel produsert egg og/eller slimhinnen for tynn. Nå tenker jeg at de får sette meg på en hestekur av østrogen og håpe at det da kan gå…. (Jeg har gjort hysteroskopi og der var alt normalt).
Fantastisk! Gratulerer så mye!!!!!Hcg 1600 på 17 dpo
Kan settes som gravid
Kjipt!!! Men vi vet du er gravid allikevel og embryo bryr seg ikke i det hele tatt om hva klinikken sier!Når du melder på crypho at testen er positiv men får aldri svar haha
Det kan være lurt å prøve styrt hvis alle de andre forsøkene har vært naturlige, ja. Håper du kan få klinikken med på laget og lande på en god protokollTakk for trøstende ord jeg har nå hatt 3 innsett i naturlig syklus så tenker mitt siste fryseforsøk skal være i styrt.
Men problemet er at det har jeg prøvd før og har alikevel produsert egg og/eller slimhinnen for tynn. Nå tenker jeg at de får sette meg på en hestekur av østrogen og håpe at det da kan gå…. (Jeg har gjort hysteroskopi og der var alt normalt).
Det kan være lurt å prøve styrt hvis alle de andre forsøkene har vært naturlige, ja. Håper du kan få klinikken med på laget og lande på en god protokoll
Det @Daisybloom skrev om i svar til deg over var nok det jeg husket fra andre innlegg - tester som fanger opp bl.a. kronisk betennelse i livmora. Har ikke tatt selv, bare synes det høres spennende ut. Mener folk har skrevet om det som tas både ved Aleris, Hausken, Medicus...
Men da du tok hysteroskopi, ble det tatt "vevsprøve"/biopsi i samme slengen? Isåfall kan det hende disse tingene var testet for allerede.
Beklager hvis jeg bidrar til bare mer rot!
Det går ikke an og ringe klinikkenKjipt!!! Men vi vet du er gravid allikevel og embryo bryr seg ikke i det hele tatt om hva klinikken sier!
Ved St Olavs må man ringe callback og ikke sende melding i crypho for å gi beskjed om graviditetstest - du kan jo prøve å ringe dem i stedet?
Det er bare å rive av plasteret… lykke tilAltså, jeg kjenner etter tegn og symptomer hele tiden, men synes ikke noe er konstant uten om ømme pupper.. og det stresser meg Er redd det er mislykket forsøk, så er delvis redd for å teste også. Planen er å teste i morgen men usikker på om jeg tør eller bør vente til torsdag
Når du først begynner å teste, er det ofte lett å teste hver dag eller flere ganger daglig, hvis du har billige strimler. Om du klarer å vente litt, og gjøre hyggelige ting som distraherer deg i mellomtiden, er det sikkert lurt, men skjønner godt om du ikke klarer la være. Hvor mange dpo er du nå? Mange som ikke har noe særlig symptomer tidlig i svangerskapet.Altså, jeg kjenner etter tegn og symptomer hele tiden, men synes ikke noe er konstant uten om ømme pupper.. og det stresser meg Er redd det er mislykket forsøk, så er delvis redd for å teste også. Planen er å teste i morgen men usikker på om jeg tør eller bør vente til torsdag
Når venter du mens? Mitt råd er prøv og vent hvertfall ei uke etter innsettAltså, jeg kjenner etter tegn og symptomer hele tiden, men synes ikke noe er konstant uten om ømme pupper.. og det stresser meg Er redd det er mislykket forsøk, så er delvis redd for å teste også. Planen er å teste i morgen men usikker på om jeg tør eller bør vente til torsdag
Er 10 dpo (vist man regner fra da otrivelle ble satt)Det er bare å rive av plasteret… lykke til
Eller forresten, du er bare 8 dpo i dag? Hvis du hadde uttak forrige mandag?
Isåfall er det ikke noe vits å test nå, stor sjans for falsk positiv pga ovitrielle.
Jeg har alltid fått HelsaMi/Helsenorge-time for innsett. Kanskje send en melding på Crypho, evt ring sekretær hvis du ikke kommer gjennom?Spørsmål til dere som holder til på St.olavs. Er det slik at man ikke får time på HelsaMi/helsenorge ved innsett ? Jeg har kun fått det skriftlig på en lapp når jeg hadde ultralydkontroll.
Eller kommer timen i morgen tidlig ? Har lang reisevei..
Ville uansett antatt du bør møte opp, regner med at de har bare glemt å sette opp innkallingen. Det skjerSpørsmål til dere som holder til på St.olavs. Er det slik at man ikke får time på HelsaMi/helsenorge ved innsett ? Jeg har kun fått det skriftlig på en lapp når jeg hadde ultralydkontroll.
Eller kommer timen i morgen tidlig ? Har lang reisevei..
Ja, men det er feil å regne sånn. Dpo står for dager etter eggløsning, når du setter ovitrielle er det 2 dager til eggløsning. Så dpo 0 blir dagen du har tatt ut egg - dvs mandag forrige uke, fredag var du 4 dpo (da eggene ble satt inn) og i dag er du da 8 dpo. Det er for tidlig å teste med ovitrielle i kroppen da en positiv test vil mest sannsynlig være ovitrielle og ikke graviditet. Venter du til 10 dpo og du får en skyggestrek da kan det også være ovitrielle, men hvis den er sterkere på kvelden eller dagen etterpå så er du gravidEr 10 dpo (vist man regner fra da otrivelle ble satt)
Ah da er jeg med Så da er det tryggest å vente til fredag daJa, men det er feil å regne sånn. Dpo står for dager etter eggløsning, når du setter ovitrielle er det 2 dager til eggløsning. Så dpo 0 blir dagen du har tatt ut egg - dvs mandag forrige uke, fredag var du 4 dpo (da eggene ble satt inn) og i dag er du da 8 dpo. Det er for tidlig å teste med ovitrielle i kroppen da en positiv test vil mest sannsynlig være ovitrielle og ikke graviditet. Venter du til 10 dpo og du får en skyggestrek da kan det også være ovitrielle, men hvis den er sterkere på kvelden eller dagen etterpå så er du gravid
Ååå takk for tips og råd Man vil jo bare skjønne hvorfor det ikke går…Sniker
Nå kjenner ikke jeg din historie, men jeg har hatt 3 uttak og 3 innsett. En kjemisk og to som ikke festet seg. Jeg har hatt gode verdier (AMH 18,5 og FSH 4). Og jeg har vært fortvilet. Jeg hadde i to av innsettene en skikkelig reaksjon kvelden/natten etter innsett og har nå tatt endometrietest for å sjekke kronisk betennelse og forhøyet immunrespons i livmor. Jeg gjorde det hos Aleris. Jeg venter fortsatt på svar, men forsto på legen der at det ikke er unormalt å få utslag på den testen. Både kronisk betennelse og forhøyet immunreaksjon er ikke noe man eventuelt merker. I tillegg tar jeg nå vesentlig mye mer tilskudd og vitaminer enn når jeg startet og det hadde effekt på egguttaket. Jeg har også testet meg for matintoleranser og spiser betennelsesdempende mat, og tar prebiotika hver dag. Jeg aner ikke om noe av dette kommer til å hjelpe meg, men jeg er en løsningsorientert type så jeg snur de fleste steiner på min vei. Jeg vet ikke om dette hjelper deg noe, kanskje har du tenkt på alt dette allerede- men jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver og ville dele. Det er endel vi kan gjøre for å øke sjansene, om enn bare veldig liten økning.
Ja, tester du 11 dpo så bør du lett kunne se om den er positiv! Masse lykke tilAh da er jeg med Så da er det tryggest å vente til fredag da