Legg inn info som følgende:
fix - 37 - B1 - OUS - #1 (fryseforsøk) - naturlig syklus - uke 44 eller 48
Jeg våger meg inn her igjen for jeg må prøve å få tilbake trua på at dette skal gå. Dere og dette forumet hjelper meg med det.
På forhånd; beklager langt innlegg. Les den som gidder
Hadde uttak i april, men da ble det oppdaget at jeg må fjerne ene egglederen før innsett. Ett eneste embryo har vi på frys. Super kvalitet mente de heldigvis.. fikk operasjon i juni hvor de lagde flere rifter i tarmen min og måtte bruke flere timer på å reparere. Forsøk på å fjerne egglederen ble avsluttet pga for høy risiko. Så nå har jeg bare enda mer sammenvoksninger og arrvev, itillegg til en syk eggleder som må bli der den er.
De tror det mest sannsynlig er hydrosalpinx i egglederen som gjør at væske "skyller" bort egget som forsøker å feste seg, eller i beste fall endo-sammenvoksninger. Jeg har crohns og har hatt flere mageoperasjoner så de vil ikke gjøre et nytt forsøk på å fjerne.
Det har vært vanskelig å forholde seg til disse beskjedene.. Jeg har egentlig trodd det har vært over for oss nå. Uten et eneste innsett. Men legen på riksen ringte forrige uke å sa at vi skal forsøke å sette inn vårt eneste embryo (og håp) likevel. Venter på beskjed om det blir i uke 44 eller 48. (Vi skulle få beskjed ila denne uka, men det er nok travelt det nå..)
Vi var 2 år i denne prosessen før vi endelig fikk et lite embryo på frys. Og etter alt som har skjedd etter uttaket så sliter jeg med å komme tilbake der jeg var. Jeg føler bare at det er så liten sjanse at jeg greier ikke tro på det.. ett egg befruktet og en sjanse til å feste seg. Og den sjansen er liten i utgangspunktet og nå betydelig mindre.
Beklager litt sutrete og flatt innlegg. Jeg jobber hardt med meg selv om dagen for å få tilbake trua igjen. Jeg er i utgangspunktet en optimistisk person og har som regel alltid trua på at ting skal gå bra.