Oktober 2024

Skjønner :Heartred Hvordan oppleves dette for deg? Litt spesielt at de mente egget ikke var klar, og så får du eggløsning selv så kort tid etter. Kanskje noe å lære av til evt neste gang (som vi selvfølgelig håper ikke trenges!
Dette skjedde pga. helg. Han ga meg to alternativer at vi skulle sette ovitrelle på torsdag så inseminering på fredag men egget var ikke modnet nok sier han. Andre alternativ var å vente til mandag til egget modnes bedre uten å bruke ovitrelle. Han mente selv å vente til mandag er risiko for at egget slippes opp helgen. Men vi var enige hvis follikel ikke var stort nok var det beste å vente. Men det er helt greit for min del siden det er min første pp med letrozol så får vi se hva dagene viser ..
 
Velkommen og masse lykke til :Heartred :Heartred Hvordan er formen? Ikke alltid man er i god form med mye egg, men enkelte merker jo ikke noe til det
Merker egentlig veldig lite til det. Jeg hadde 16 egg i ene egglederen og 8 i andre som de klarte å måle. Men veldig variable størrelser. Alt fra 5 mm til 17 mm. Så vil tro jeg ender opp med en del umodne, noen som er gått for langt og noen for kort. Dette var på ultralyd på fredag og så er det ny ultralyd på mandag igjen. Blir spennende å se hvor langt de er kommet nå. Håper på egguttak på onsdag :-)
 
Back
Topp