Ååååh håper håper!Så flott! Håper sprøyteoppstart gikk bra for deg!
Jeg skal ha innsett om en liten time Eneste embryo vi fikk av stimulering i august, så er også ganske spent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååh håper håper!Så flott! Håper sprøyteoppstart gikk bra for deg!
Jeg skal ha innsett om en liten time Eneste embryo vi fikk av stimulering i august, så er også ganske spent.
Masse lykke til. Satser på at det er gullegget <3Så flott! Håper sprøyteoppstart gikk bra for deg!
Den er veldig grei å sette, jeg har satt den to ganger og det har gått helt fint. Det følger med et pakningsvedlegg med bilder og trinnvis forklaring, og det finnes gode videoer også. Helt sikker på at du klarer det bra, heier på deg!Jeg fikk egguttak på onsdag og skal sette ovitrelle i kveld. Nå er jeg kjempenervøs for å gjøre noe feil med den sprøyta, siden jeg bare har en av den. Så redd for at jeg ødelegger den eller noe sånt
Masse lykke til!!
Oi så spennende Krysser fingre og tær for dere Hvordan opplever du innsett? Er så spent på alt i denne prosessen så får ikke spurt nok
Ååååh håper håper!
Tusen takk gikk helt problemfritt, jeg tester nok lørdag 10dpo fordi det er først da jeg har fått positiv test før (både med vellykket graviditet og kjemisk)Masse lykke til. Satser på at det er gullegget <3
Så flott at de legger til rette for innsett i helg! Dette blir spennendeC-medical. Vært inne på UL nå og de sa at de skulle få til innsett søndag. Føler meg så takknemlig håper det går denne gangen…
Ingen grunn til å stresse, bare ta tiden du trenger til å forberede deg og roe ned på forhånd. Ovitrelle er ganske brukervennlig og du har klart masse andre sprøyter allerede, så dette klarer du!Jeg fikk egguttak på onsdag og skal sette ovitrelle i kveld. Nå er jeg kjempenervøs for å gjøre noe feil med den sprøyta, siden jeg bare har en av den. Så redd for at jeg ødelegger den eller noe sånt
Tusen takk heier masse på deg også. Håper du ikke må vente lenge for å få en ny god sjanseJeg kan flyttes over på ikke gravid. Følger videre med fra sidelinjen og heier på alle dere!
Har time til insett i morgen, så sant det er noe å sette inn. Det var ikke noe alternativ å sette inn tidligere, de på Ullevål/riksen ga meg kun 5 dagers sist også.
Da håper vi at dere begge får gode nyheter i morgen! Krysser alt for deres små!Jeg går og venter på informasjon vedr eggene som ble befruktet på lørdag, embryologen skal ringe i morgen og fortelle hvor mange som er igjen på dag 4 og forhåpentligvis blir det innsett av 5 dagers på onsdag
Takk det samme! Måtte det bli terminspirer på oss alleDa håper vi at dere begge får gode nyheter i morgen! Krysser alt for deres små!
Jeg har for lite erfaring til å kunne nok om dette. Hvis de som bare er noen timer bak får litt mer tid, kan de komme dit de skal da? Håper så for din del <3Embryologen ringte nå, men skjønte ikke helt alle detaljene. Alle 5 egg fortsatt med (dag 4), men bare en som har begynt å forme strukturene som skal bli blastocyst, de andre 4 er litt forsinket, men to av de var rett etter den første i utvikling og de to siste hadde ikke begynt på et steg før dette igjen. Må si jeg ikke skjønte alt og hun virket så negativ og sa liksom flere ganger «HVIS det er en blasto å overføre i morgen så blir det nok det første», og at de ringte meg i morgen hvis det ikke var noe å sette inn. Synes i utgangspunktet det er veldig bra at alle 5 egg fortsatt er med? Og synes ikke der høres så verst ut.. men mindre hun mente at bare 1 var blitt morula og de andre var fortsatt på stadig 3, men da jeg spurte om de var en dag bak så sa hun, nei nei bare få timer utenom to som var kanskje en halv dag bak..
Jeg har for lite erfaring til å kunne nok om dette. Hvis de som bare er noen timer bak får litt mer tid, kan de komme dit de skal da? Håper så for din del <3
Klar for uttak av egg i morgen og er forberedt på at jeg ikke får dette inn ferskforsøk uansett. Så får jeg heller bli positivt overraska om jeg får lov. Gruet meg litt til uttaket, men det går nok fint. Er bare det å ikke vite hva som skal skje og hvordan det føles.