Jeg er ikke hos Medicus, men hos spiren. Der sier de at om mens kommer i helga, så skal jeg bare si i fra på meldingssystemet deres og ellers bare følge sprøyteplanen. I tilfelle du ikke får svar fra noen andre <3Siden du og har vært på medicus… når man skal ringe dem første dagen med mens, venter man med å ringe til mandag el skal man ringe på det «nødnummeret» om det begynner feks på lørdag? Blir jo akutt redd for å gjøre noe galt (står at det er vist det er viktig, og tenker at det ikke er viktig og at det bare er å begynne å stikke meg på søndagen, men ja..)
så planlegger dem nok en ultralyd på dag 10 sånn ca. Så tror ikke du tenger å ringe inn, så lenge du har fått en plan og oversikt over sprøytene, starter du ut i fra informasjon du har fått på papirene. Det er nok kun en informasjon til dem, slik at dem får registrert oppstart. Tror ikke det er så stor forskjell på akkurat det i det offentlige og private
satt inn et fint lite 5 dagers i dag, to på frys og to til som muligens blir lagt på frys i morgen