Oktober 2024

Spennende å lese alt som skjer for dere andre her nå! Jeg krysser for dere alle.

Vi fikk endelig beskjed i dag om at vi er satt opp til fryseforsøk av vårt ene embryo i naturlig syklus under eggløsning i november. Det blir i uke 47 eller 48 tror jeg, så da flytter jeg til november. Jeg føler meg glad for at vi endelig skal gjøre et forsøk, men etter så mange år og hindringer (spesielt det siste året) så kjenner jeg at jeg sliter med å tro på at det vil feste seg. Fikk selvfølgelig mensen i dag og er sutrete og negativ i utgangspunktet :sorry:

Men tenk om... :Heartpink

Jeg følger med på eggløsning denne syklusen, og det begynner å nærme seg. CD11 i dag. Blinkende smilefjes (høy fertilitet) på Cb Advanced i dag og i går.

Strimlene er ennå svake, men syns de er litt sterkere på de siste to?

Vedlegg

• 5dpp.jpeg
    5dpp.jpeg
    240 KB · Visninger: 26
Jeg kan settes som ruger ❤️. Akkurat satt inn et 5AB blasto og fikk et på frys ❤️.
Tre andre egg er fortsatt på morula stadiet og kan bli blasto i morgen, men to av dem var litt slitne.
Så fint at du fikk både innsett og egg på frys! Hvordan har du det?

Jeg er overraskende positiv og full av håp! Blir tøft når det knuses, men litt deilig å kjenne på håp også, det har jeg ikke gjort på veldig lenge!
Hold på det så lenge du kan :Heartred

Her blir det totaltfrys. De fikk ut 11 egg i dag og så får vi se i morgen hvor mange av de som var modne nok til å befruktes. Dermed blir det ingen innsett på oss denne mnd. Så da hører jeg vel egentlig hjemme i november-gruppa nå. Masse lykke til alle andre. Heier og tenker på dere <3

Her blir det totaltfrys. De fikk ut 11 egg i dag og så får vi se i morgen hvor mange av de som var modne nok til å befruktes. Dermed blir det ingen innsett på oss denne mnd. Så da hører jeg vel egentlig hjemme i november-gruppa nå. Masse lykke til alle andre. Heier og tenker på dere <3

11 egg er superbra!! Hvorfor blir det totalfrys? Og det er vel i dag de befruktes?

11 egg er superbra!! Hvorfor blir det totalfrys? Og det er vel i dag de befruktes?
Ja, håper det er bra nok. Det ble totalfrys fordi eggstokkene mine var så store. Der var 10 egg til som de ikke hentet ut da de var for små, så om jeg hadde satt inn egg denne syklusen så var det en sannsynlighet for overstimulering. Ja, de skulle befruktes i dag og så skulle vi få en telefon i morra på hvor mange som ble vellykket befruktet :-)

Back
Topp