Stigningen din ser flott ut så langt! Ser du bruker Babyplan tidlig - har du vanlig liggende? Tidligtester flater også ut tidligere (etterhvert kan de faktisk bli lysere også).Føler stigningen har stoppet opp, men tror kanskje bare jeg er utålmodig for det er bare to dager jeg ser lik styrke på streken og hcg dobler seg vel sånn annenhver dag?
Har aldri vært gravid før. Aldri sett de der sterke strekene på en graviditetstest før. Likevel klarer jeg ikke å ta det innover meg og bli glad for jeg forventer bare at det skal gå galt hvert øyeblikk. Og ser man på den tredje siste testen (15 dpo kl 18) så virker den en smule sterkere enn testene fra i dag. Prøver å tenke at det sikkert er utvannet urin eller et eller annet slikt. Men klarer bare å ta sorgen på forskudd.. har egentlig ikke testdag før på lørdag, så er kanskje litt derfor jeg ikke føler meg trygg på resultatet.
Noen som har opplevd det samme?
Disse testene er ikke laget for å se etter stigning, det er bare vi gærninger som driver og bruker dem sånn. Jeg har troa