Den største folikken tror jeg var 23 mm når ovitrelle ble satt. Gynekologen sa bare at her skal eggene ut ja. Var stimulert i 11 dager og satt ovitrelle på kvelden dag 12. Mulig det var noen tomme ja, det vet jeg ikke. Ja, de sa at eggstokkene var store og at de trengte ro. Håper eggene våre klare seg, og hvis ikke skal jeg alltids klare en runde til med medisiner. Det har bare vært tungt denne perioden. Takk for fine ord Mona <3
Det er bare fint du ikke ble stimulert lengre, da ville de eggene som var klare nå vært overmodne og det hadde ikke blitt noe av dem! Skjønner godt det er tungt, det er grusomt å være i denne prosessen. Man veksler så veldig fra håp til skuffelse, håp til skuffelse også håp igjen. Utrolig slitsomt!
Jeg var full av håp med en perfekt blasto på plass i går og en i fryseren, klinikken ringte nå og sa at ingen av de tre embryoene som de venter på til i dag hadde klart seg, og at det som er på frys er 4BB. Så da mistet jeg alt håp igjen, selv om jeg hadde regnet med at de eggene ikke ble noe mer og jeg ikke orker runder med mislykkede forsøk (har hatt 5 mislykkede forsøk). Det kanskje litt urealistiske håper jeg hadde i går (er tross alt 42 år) ble liksom røsket bort og jeg er tilbake i realiteten.. så, jeg skjønner sååå godt at man veksler fort her.
Når det er sagt så er jeg uansett svært positivt til dine egg, mest pga alder, men også for det er bra at 7/8 blir befruktet! Når får du neste oppdatering?