Oktober 2024

Hei!

1984håp - 40 - B1 - Tromsø - FER#1 - Utrogestan - Trolig innsett i uke 47.

Jeg har sannsynligvis ikke innsett før midtveis i november, men vil gjerne henge litt her mens jeg følger denne syklusen og gjør meg klar til innsett av frosset embryo i neste syklus.

Hadde mitt andre IVF-forsøk i september, men det ble avbrutt pga mild overstimulering, og vi fikk to fine blastocyster på frys. Nå blir forhåpentligvis ett av disse satt inn før jul.
Velkommen til oss!!! Skal få lagt deg listen til i morgen, drukner i jobb akkurat nå :dead:

Har lest noen innlegg fra deg andre steder at du er mye bedre nå enn for noen dager siden, det er godt å høre :Heartred

Velkommen til oss!!! Skal få lagt deg listen til i morgen, drukner i jobb akkurat nå :dead:

Har lest noen innlegg fra deg andre steder at du er mye bedre nå enn for noen dager siden, det er godt å høre :Heartred
Ja, nå kan jeg bøye meg og ta på meg skoene uten å sette meg ned :happy093

Ny UL i dag, blir uttak på fredag. 5-6 eggposer på høyre eggstokk og de 4 på venstre har det skjedd lite med. Så håper på 5 egg ut. Satt ved forrige egguttak (for 3 år siden) igjen med hele 6 blasto (av 7 modne egg ut) som det ble «bare» 1 barn av. Dårlige odds da jeg er 42 år nå, men kan jo være gullegget er der likevel???

Ny UL i dag, blir uttak på fredag. 5-6 eggposer på høyre eggstokk og de 4 på venstre har det skjedd lite med. Så håper på 5 egg ut. Satt ved forrige egguttak (for 3 år siden) igjen med hele 6 blasto (av 7 modne egg ut) som det ble «bare» 1 barn av. Dårlige odds da jeg er 42 år nå, men kan jo være gullegget er der likevel???
Må bare håpe på det! :Heartred Masse lykke til på fredag!

Nr 2 :) - 38 - B2 - ivf #2 - riksen/ullevål - uke 42

Runde 2 godt i gang etter mange uker med lang protokoll. Uttak i morgen og håper på flere gode egg denne gangen. Forrige runde fikk vi mange ut, men den 5-dagers som ble satt inn ble det ingenting av og fikk ingen på frys. 3 forsøk går fort hvis det fortsetter sånn, så nå krysses alt for bedre resultat.

Redigert inn B2

Last edited:
Til dere som hører til St.olavs. Er det slik at dere får et eget skriv om hvilken sprøyter dere skal ta? Altså en plan for stimuleringen ?
Jeg mener sykepleieren sa hun skulle sende i posten, men nå etter 1,5 uke er det enda ikke kommet. Har jo fått der muntlig, men redd det er noe jeg overser. Venter mensen snart og vil ikke ringe de unødvendig

Til dere som hører til St.olavs. Er det slik at dere får et eget skriv om hvilken sprøyter dere skal ta? Altså en plan for stimuleringen ?
Jeg mener sykepleieren sa hun skulle sende i posten, men nå etter 1,5 uke er det enda ikke kommet. Har jo fått der muntlig, men redd det er noe jeg overser. Venter mensen snart og vil ikke ringe de unødvendig
Ja, planen kommer i posten med detaljert info om hva du skal ta og når, dosering osv. Hvis det begynner å haste kan du jo ringe de.

Stor forskjell mellom dårlig og umulig :Heartred krysser fingrene for fin fangst denne gangen og!!!

Nr 2 :) - 38 - B2 - ivf #2 - riksen/ullevål - uke 42

Runde 2 godt i gang etter mange uker med lang protokoll. Uttak i morgen og håper på flere gode egg denne gangen. Forrige runde fikk vi mange ut, men den 5-dagers som ble satt inn ble det ingenting av og fikk ingen på frys. 3 forsøk går fort hvis det fortsetter sånn, så nå krysses alt for bedre resultat.

Redigert inn B2
Velkommen :):Heartred Krysser fingrene for at du ikke når det tredje forsøket :love7Masse lykke til i morgen!

Flaming0 - 28 - B1 - Porsgrunn sykehus - innsett nr 3, første fersk - Bemfola, fyremadel, Otrivelle, Cyclogest - uttak 30.09 innsett 03.10

Hei! Første gang jeg skriver meg opp i tråd etter sommerferien. Har prøvd å koble helt ut fra forumet for å ikke tenke/stresse for mye rundt forsøket i håp om at det skulle hjelpe. Nå er jeg 10 dpo og Ovitrelle skal forhåpentligvis være ute av kroppen. Startet med test i går som var veldig svak (ser den så vidt på bilde) og tenkte det kunne være rester. MEN syns jeg ser at dagens test er sterkere! Kan det virkelig ha gått riktig vei denne gangen? :eek:

IMG_0623.jpeg

Flaming0 - 28 - B1 - Porsgrunn sykehus - innsett nr 3, første fersk - Bemfola, fyremadel, Otrivelle, Cyclogest - uttak 30.09 innsett 03.10

Hei! Første gang jeg skriver meg opp i tråd etter sommerferien. Har prøvd å koble helt ut fra forumet for å ikke tenke/stresse for mye rundt forsøket i håp om at det skulle hjelpe. Nå er jeg 10 dpo og Ovitrelle skal forhåpentligvis være ute av kroppen. Startet med test i går som var veldig svak (ser den så vidt på bilde) og tenkte det kunne være rester. MEN syns jeg ser at dagens test er sterkere! Kan det virkelig ha gått riktig vei denne gangen? :eek:

Vis vedlegget 445763
Jeg har lite/ingen erfaring med å teste ut Ovitrelle, men det ser uten tvil lovende ut :Heartred :Heartred

Vis vedlegget 445763

Det ser lovende ut!!

11 egg ut i dag :D det var alle veldig fornøyd med! Og prøvene til mannen har forbedret seg. Så nå er vi håpefulle! Skummelt å håpe for mye, men nå blir nok fallhøyden stor. :Heartred
Går det bra med deg nå, noen dager etter uttak? :)

Tusen takk. Det ble 10 egg, kunne kanskje blitt fler men de klarte ikke tømme alle på den ene siden pga arrvev etter endo operasjonen jeg hadde i fjor. Håper på noen fine gullegg blandt de 10 ❤️
Hurra, gratulerer med uttak og fin fangst! Hvordan var uttak, var der noe ekstra smerte pga arrvev? :Heartred

Det blir UL på privatklinikk i Oslo, slik at jeg slipper en tur til Danmark for det. Klinikken ønsket at jeg skulle ta en UL i uke 7 så har bestilt en time da. Men før det blir det en tur til fastlegen neste uke for blodprøver osv. så krysser bare fingrene for at alt ser bra ut
Tvi tvi!!! :love017

Går det bra med deg nå, noen dager etter uttak? :)
Ååh tusen takk som spør :love017 det går bra, jeg er sykemeldt frem til innsett, for jeg sliter skikkelig med magen etter uttaket. Samme skjedde forrige gang. Vi får telefon i morgen for å høre ståa, siden vi må kjøre et stykke til Trondheim. Så vi må reise i morgen. Greit å ikke reise forgjeves. Er skikkelig spent på innsett, og har sykt store forhåpninger... Det er sikkert litt skummelt å ha så store forhåpninger, men da får jeg bare ta nedturen igjen om den kommer :Heartred
Når skal du ha innsett? :love017

Back
Topp