Oktober 2024

Hei, jeg er helt ny her og helt ny i ivf verden

Søskenlykke - 37år- B2- St.Olavs- forsøk 1- skal bruke bemfola 150 ie og ganirelix. Starter opp i uke 41/42

Vi har en datter fra før på 16. Tøff fødsel som gjorte at det tok noen år før vi prøvde på nytt barn. Men har hele tiden vært uten prevensjon.
Har aldri vært gravid eller kjent noe tegn til det. Ble henvist for to år siden, men brevet kom aldri til oss og siden det ble akutt sykdom i familien ble det satt på vent. Tok kontakt i sommer og ble utredet på nytt i september. Får bli med på neste mens da de ville prioritere oss.
Finner ikke noe galt på prøvene hos meg og mannens sine svømmere er tipp topp.
Er som sagt ny i denne verden og kjenner at det er og blir stor spenning rundt dette

 
Bør jeg informere klinikk om ovitrelle ble tatt 30 min for seint ?:oops:
Dette er jo kun for innsett og ikke uttak, sant? Tror ikke det er så farlig isåfall, men det skader vel ikke å informere?
 
Skriver meg inn her, etter uttak og totalfrys forrige uke :)

Isola90 - 34 år - B3 - Fryseforsøk nr 1 naturlig syklus (bruker letrozol og muligens ovitrelle) - innsett sannsybligvis uke 42/43.
Velkommen ! Så kjekt at du får mulighet til å fortsette med behandling uten pausesyklus !
 
Hei, jeg er helt ny her og helt ny i ivf verden

Søskenlykke - 37år- B2- St.Olavs- forsøk 1- skal bruke bemfola 150 ie og ganirelix. Starter opp i uke 41/42

Vi har en datter fra før på 16. Tøff fødsel som gjorte at det tok noen år før vi prøvde på nytt barn. Men har hele tiden vært uten prevensjon.
Har aldri vært gravid eller kjent noe tegn til det. Ble henvist for to år siden, men brevet kom aldri til oss og siden det ble akutt sykdom i familien ble det satt på vent. Tok kontakt i sommer og ble utredet på nytt i september. Får bli med på neste mens da de ville prioritere oss.
Finner ikke noe galt på prøvene hos meg og mannens sine svømmere er tipp topp.
Er som sagt ny i denne verden og kjenner at det er og blir stor spenning rundt dette

Velkommen! :Heartred Det er jo i utgangspunkt bra at alt ser bra ut hos begge to, da får man håpe at hjelpen IVF kan gi med å få cellene til å møttes og egget til å havne på riktig sted gjør susen. Krysser fingrene for dere!
 
Back
Topp