Oktober 2024

Hos meg er det motsatte. Jeg har, eller har pleid å ha kort LH-topp før aborten. Så hvis jeg hadde fulgt instruksene fra st.olavs om å teste i morgenurin så kunne jeg gått glipp av positiv test. Og nå sist, da vi egentlig skulle sette inn i naturlig syklus, var det bare tull med EL-testene. Så jeg er glad jeg slipper den biten :)

Svarer sent, så nå er det bare en dag til jeg skal bli ruger igjen! :Heartred
Endelig! Masse lykke til med innsett!
 
Last edited:
Heisann, første innlegg! :D Det gikk opp for meg at det er bedre å ha kontakt med folk som går gjennom det samme som meg, enn å lese de gamle trådene fra 2008 som dukker opp i søkemotoren! :rolleyes:

Siwain - 41 - #1 - Volvat spiren - ICSI #3, innsett #4 - Pergoveris, Ganirelix - innsett 2/10/24.

Sitter midt i rugeperioden. Hadde kjemisk for 3 uker siden etter fryseforsøk og hoppet rett inn i ny stimulering.
Håpet er ganske tynt, men vi må bare vente og se hvordan det går.
Velkommen til både gruppen og forum! :Heartred Skjønner at du ikke tør å håpe for mye, men klinikken setter nok ikke inn hvis ikke det har en reell sjanse :Heartred
 
11 egg ut i dag :D det var alle veldig fornøyd med! Og prøvene til mannen har forbedret seg. Så nå er vi håpefulle! Skummelt å håpe for mye, men nå blir nok fallhøyden stor. :Heartred
Er det normalt å bli så trøtt etter egguttak? Eller kan det være bivirkninger av Ovitrelle jeg satt på lørdag? Medisinene har trolig forlatt kroppen, men jeg er så sinnsykt trøtt. Jeg har sovet hele veien hjem, og kommer til å sove når jeg kommer hjem også :hilarious:
Fikk sykemelding frem til innsett heldigvis :oops:
Kan bivirkningene av Ovitrelle dukke opp et par dager etterpå?
 
Back
Topp