Masse masse lykke til i morgen tidlig da!!! Krysser alt for deg!Ovitrelle og gonapeptyl satt i kveld, så da er det bare å krysse fingrene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse masse lykke til i morgen tidlig da!!! Krysser alt for deg!Ovitrelle og gonapeptyl satt i kveld, så da er det bare å krysse fingrene
Endelig! Masse lykke til med innsett!Hos meg er det motsatte. Jeg har, eller har pleid å ha kort LH-topp før aborten. Så hvis jeg hadde fulgt instruksene fra st.olavs om å teste i morgenurin så kunne jeg gått glipp av positiv test. Og nå sist, da vi egentlig skulle sette inn i naturlig syklus, var det bare tull med EL-testene. Så jeg er glad jeg slipper den biten
Svarer sent, så nå er det bare en dag til jeg skal bli ruger igjen!
Velkommen til både gruppen og forum! Skjønner at du ikke tør å håpe for mye, men klinikken setter nok ikke inn hvis ikke det har en reell sjanseHeisann, første innlegg! Det gikk opp for meg at det er bedre å ha kontakt med folk som går gjennom det samme som meg, enn å lese de gamle trådene fra 2008 som dukker opp i søkemotoren!
Siwain - 41 - #1 - Volvat spiren - ICSI #3, innsett #4 - Pergoveris, Ganirelix - innsett 2/10/24.
Sitter midt i rugeperioden. Hadde kjemisk for 3 uker siden etter fryseforsøk og hoppet rett inn i ny stimulering.
Håpet er ganske tynt, men vi må bare vente og se hvordan det går.
Er det normalt å bli så trøtt etter egguttak? Eller kan det være bivirkninger av Ovitrelle jeg satt på lørdag? Medisinene har trolig forlatt kroppen, men jeg er så sinnsykt trøtt. Jeg har sovet hele veien hjem, og kommer til å sove når jeg kommer hjem også11 egg ut i dag det var alle veldig fornøyd med! Og prøvene til mannen har forbedret seg. Så nå er vi håpefulle! Skummelt å håpe for mye, men nå blir nok fallhøyden stor.
Jeg sov også store deler av dagen etter egguttaket husker jeg Sikkert litt på grunn av medisinene, men det er jo også tøft for kroppen. Hurra for mange egg ut, bra utgangspunktEr det normalt å bli så trøtt etter egguttak? Eller kan det være bivirkninger av Ovitrelle jeg satt på lørdag? Medisinene har trolig forlatt kroppen, men jeg er så sinnsykt trøtt. Jeg har sovet hele veien hjem, og kommer til å sove når jeg kommer hjem også
Fikk sykemelding frem til innsett heldigvis
Kan bivirkningene av Ovitrelle dukke opp et par dager etterpå?
Endelig! Hurra! Nå er det din tur!Jeg kan flyttes over på ruger @cyberkeley
Kviknet til litt nå tusen takk! Ja absolutt både medisinene og egguttaket var mye tøffere enn jeg trodde for kroppen!Jeg sov også store deler av dagen etter egguttaket husker jeg Sikkert litt på grunn av medisinene, men det er jo også tøft for kroppen. Hurra for mange egg ut, bra utgangspunkt
Fantastisk flott resultat!11 egg ut i dag det var alle veldig fornøyd med! Og prøvene til mannen har forbedret seg. Så nå er vi håpefulle! Skummelt å håpe for mye, men nå blir nok fallhøyden stor.
Hurra!!!Jeg kan flyttes over på ruger @cyberkeley
Velkommen og masse masse lykke til! Ikke så ofte jeg leser om inseminering her inne, har skrevet deg under "stimulerer" siden du har tatt Letrozol. Flytter deg gjerne til ruger etter inseminering hvis du gir beskjedBabynummer2- 31 - Baby 2 - Klinik Porsgrunn - Forsøk nr 1 - Letrozol tatt i cd 3-7 - Ovitrelle tas torsdag 10.10 tidlig og inseminering fredag 11.10.
Maja82 -42år- B2 -PP6 - pergoveris, Fyrmadel, gonapeptyl, ovitrielle og cyclogest.
Og jeg som egentlig skulle gi meg etter 5 negative fryseforsøk…
Var på UL i dag, 6 eggposer på høyre og fire på venstre som er så små at de sannsynligvis ikke blir med. Sannsynligvis egguttak på fredag
Håper det går bra fremdeles hva er nest på planen din - UL-kontroll ved klinikk etterhvert?Takk, jeg merker ikke så mye men det er fortsatt bare uke 5 så vi får se etter hvert
Velkommen Håper nå virkelig at nytt uttak er det som skal til for deg! Er du fremedeles ved samme klinikk som sist?
Tussen takk, ser det er lite om inseminering det er mer rett på IVF. Men vi starter med inseminering tross alt er normal hos oss begge.Velkommen og masse masse lykke til! Ikke så ofte jeg leser om inseminering her inne, har skrevet deg under "stimulerer" siden du har tatt Letrozol. Flytter deg gjerne til ruger etter inseminering hvis du gir beskjed
Det blir UL på privatklinikk i Oslo, slik at jeg slipper en tur til Danmark for det. Klinikken ønsket at jeg skulle ta en UL i uke 7 så har bestilt en time da. Men før det blir det en tur til fastlegen neste uke for blodprøver osv. så krysser bare fingrene for at alt ser bra utHåper det går bra fremdeles hva er nest på planen din - UL-kontroll ved klinikk etterhvert?