Ja til fredagVelkommen og lykke til! Skal du ha kontroll snart før innsett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja til fredagVelkommen og lykke til! Skal du ha kontroll snart før innsett?
Velkommen! Masse lykke tilFrøken66 - 28 - B1- St.Olavs - ICSI#3 - oppstart stimulering ca uke 42.
Fantastisk Hvordan opplever du styrt syklus v naturlig? Merker du mye til medisinene?UL-kontroll i dag. Slimhinne på 8mm, så da blir det innsett på mandag
Det går veldig bra, tror jeg. Går bare på Progynova nå. Har ikke lagt merke til store hormonelle bivirkninger (men bør kanskje høre med samboer om akkurat det ). I starten hadde jeg sterkere menssmerter og har også spottet litt innimellom. Men har ellers ikke noe å klage over Det blir litt senere innsett ved styrt, jeg pleier å ha tidlig EL (rundt CD10-11), og nå blir innsett på CD20, men det gjør egentlig ikke noe.Fantastisk Hvordan opplever du styrt syklus v naturlig? Merker du mye til medisinene?
Ja, forstår det du mener med stress rundt timing av innsett, kan være greit å slippe!Det går veldig bra, tror jeg. Går bare på Progynova nå. Har ikke lagt merke til store hormonelle bivirkninger (men bør kanskje høre med samboer om akkurat det ). I starten hadde jeg sterkere menssmerter og har også spottet litt innimellom. Men har ellers ikke noe å klage over Det blir litt senere innsett ved styrt, jeg pleier å ha tidlig EL (rundt CD10-11), og nå blir innsett på CD20, men det gjør egentlig ikke noe.
Positivt at man slipper å bruke energi og penger på EL-testing, og at det ikke er noe stress rundt timing av innsett.
Hvis jeg kan velge ved et evt. neste innsett så går jeg for styrt syklus
Begynner på Cyclogest i morgen.
Velkommen og tusen takk ville ikke trodd blødning nå ødelegger for neste syklus, får bare krysse fingreneHåperpå2025- 34 år- B2- C medical-fryseforsøk- 3 innsett- venter på mens
Blør fremdeles etter hysteroskopien for 9 dager siden, håper ikke den har ødelagt for syklusen min og at mensen kommer snart.
Masse lykke til alle sammen
Ingen funn, normale forhold. Så da er det ikke noe i livmoren som gjør at det ikke fester seg tror jeg. Nå skal vi sette tilbake 2 embryoer så håper en av de fester segVelkommen og tusen takk ville ikke trodd blødning nå ødelegger for neste syklus, får bare krysse fingrene
Var det noen funn på hysteroskopi?
Velkommen! Så langt i løypa du var allerede krysser fingrene og håper på gode nyheter fra deg mandag!Da hopper jeg over fra september til oktober! Meget positiv ultralyd i dag med follikelmåling. Trodde ikke jeg kom til å få innsett denne runden, men de har satt meg opp Nå er jeg skikkelig klar for uttak og innsett, og har en veldig god magefølelse!
Sep2018 - 32 år - B2 (samboers første) - St.Olav - ICSI 2. uttak - Menopur - Uttak 07.10 - innsett 12.10.
Heijeg går på progynova og har selv valgt å ha styrt forsøk. Ja etter mine mange mange forsøk jeg tør også å gjøre mer ting nå-trener,jibbe fullt..dette er vår siste embryo på Riksen og siste forsøk der mulig så vi virkelig håper dette er gulleggNettopp hatt kontroll cd10 - fin slimhinne på 7,5 men ingen ledende follikel ennå, så EL er fremdeles en god stund unna. Fikk ikke positiv eggløsningstest før cd20 forrige syklus så må bare smøre meg med tålmodighet! Det positive er at jeg tør å trene hardt noen flere dager og drikker vin en helg til uten dårlig samvittighet
Håper veldig også på dine vegne Heia heia lille egg Høres ut som du har vært gjennom noen runder fra før da? Kjipt at prosessen skal dra ut i tid, men skjønner du har blitt mer avslappet, man skal faktisk leve oppi dette ogsåHeijeg går på progynova og har selv valgt å ha styrt forsøk. Ja etter mine mange mange forsøk jeg tør også å gjøre mer ting nå-trener,jibbe fullt..dette er vår siste embryo på Riksen og siste forsøk der mulig så vi virkelig håper dette er gullegg
Foreløpig overrepresentasjon av trøndere (St Olavs) og Porsgrunn-pasienter som er med i gruppen (du ser oversikt på forsiden), men jeg blir overrasket om ingen fra Riksen dukker opp etterhvert. De er tross alt den største klinikken!Hei,jeg skal ha kontroll på riksen snart ang vår siste embryotransfer,noen flere her?
Fantastisk!!! Heia heia!Sette ovitrelle i kveld og innsett neste fredag