Oktober 2024

Jeg har testdag 9 dager etter innsett som er på tirsdag. Føler det er kjempe lenge til og vil gjerne teste før:nailbiting: Hvilken dag kan man «forvente» å se noe respons? 10 dpo?
Jeg har ikke brukt ovitrelle.
 
Tusen takk, du er snill :Heartred Selvfølgelig har du rett. Jeg hadde håp og forventning om at testene fra samme boks skulle være konsistent nok til å kunne avdekke kjemisk ihvertfall, men det er overhodet ikke sånn når man ser på mine to rekker

Vis vedlegget 446707
Vis vedlegget 446706
Er heldigvis tomt for tidligtester så kan ikke få flere svar som motsier hverandre :hilarious: tror jeg venter til lørdag med å teste igjen, satser da på at det blir åpenbart om hCG er fallende.

Nei det er jo selvpining å holde på med de daglige testene, men jeg er sånn selv! :hilarious::Heartred

Fra min erfaring syns jeg du har for sterke streker til at dette er/blir en kjemisk graviditet iallefall! :joyful: Prøv å holde deg fra testing som du sier, en dag eller to, så får du kanskje tydeligere svar? Sier det igjen, jeg har trua!:dance011
 
Mine siste tre dager
IMG_4718.jpeg
 
Det er så spennende med testene, men skjønner det er mentalt slitsomt :happy:

Embryologen ringte meg nettopp og alle 3 hadde overlevd fra tirsdag og var av veldig god kvalitet :smiley-bounce016 så da håper jeg se holder seg sånn til i morgen og at 2 av dem fester seg :smiley-angelic001
Så gode nyheter!!! Spennende med innsett av 2 også!
 
Jeg har testdag 9 dager etter innsett som er på tirsdag. Føler det er kjempe lenge til og vil gjerne teste før:nailbiting: Hvilken dag kan man «forvente» å se noe respons? 10 dpo?
Jeg har ikke brukt ovitrelle.

Jeg hadde tester 10 dpo, men vær obs på at det finnes mye dårlige strimmeltester om dagen.. ville prøvd make sure også du kan evt prøve digitale da slipper du tolke streker.
 
Nei det er jo selvpining å holde på med de daglige testene, men jeg er sånn selv! :hilarious::Heartred

Fra min erfaring syns jeg du har for sterke streker til at dette er/blir en kjemisk graviditet iallefall! :joyful: Prøv å holde deg fra testing som du sier, en dag eller to, så får du kanskje tydeligere svar? Sier det igjen, jeg har trua!:dance011
Tusen takk som er så snill :sad010 :Heartred Jeg har hatt relativt god kontroll over følelsene denne runden, frem til i dag! Skal prøve å la litt av troa di smitte meg, samtidig kjennes det for farlig å tro :Heartpink

Mannen vil at jeg skal vente helt til mandag, klinikkens testdag 19dpo. Så god selvkontroll tror jeg ikke jeg eier :hilarious:
 
Tusen takk, du er snill :Heartred Selvfølgelig har du rett. Jeg hadde håp og forventning om at testene fra samme boks skulle være konsistent nok til å kunne avdekke kjemisk ihvertfall, men det er overhodet ikke sånn når man ser på mine to rekker

Vis vedlegget 446707
Vis vedlegget 446706
Er heldigvis tomt for tidligtester så kan ikke få flere svar som motsier hverandre :hilarious: tror jeg venter til lørdag med å teste igjen, satser da på at det blir åpenbart om hCG er fallende.

Det der er jo kjempefine tester! Kan du ikke ta hcg! Da kommer du garantert til å få et godt svar og falle til ro?
 
Kult!! Krysser fingrene!! For gammel til å sette inn fryseegg etter en evt gravid?
Nja, jeg føler i alle fall at jeg er for gammel. Blir 43 i mars.. og med 3 svangerskap fra før av, så tenker jeg at kroppen min er ferdig etter denne runden (håper virkelig det fungerer og at det blir baby(er) ut av forsøket)
 
Nå er jeg irritert med Make Sure.

Øverst - gårsdagens tester, tidlig og så vanlig. Tidlig sterkere enn vanlig.

Nederst - dagens tester, tidlig og så vanlig, vanlig sterkere enn tidlig.

Sammenligning av tidligtestene får meg til å tenke kjemisk, sammenligning av vanligtestene får meg til å tenke stigning. Håpløst! Burde ha kjøpt Babyplan.
Vis vedlegget 446695
Vis vedlegget 446697

Tidligtestene og vanligtestene kommer fra samme boks forresten, og har selvfølgelig tatt i samme urin. Så det er noe veldig ustabilt med fargestoff, til og med i samme boks. Hva det har å si om graviditet er høyst usikker, men holder pusten litt i tilfelle kjemisk
Jeg syns dette er fine og tydelige tester. Verken hcg-måling eller gode streker er garanti for noe som helst, så prøv å hvile i tanken om at det går bra. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, og trenger nok denne påminnelsen selv hvis det blir min tur.

Å være forberedt på kjemisk eller SA gjør det ikke nødvendigvis mindre vondt, det gjør bare tida fram mot det verre. Og så kan det jo plutselig gå godt! Her inne blir vi litt blinde for hvor ofte det går bra, siden det ofte er uro, bekymring og det som ikke går bra som folk skriver om på prøveforum :Heartred

Ting jeg tenker kam hjelpe for min del hvis jeg blir gravid:
  • Teste maks annenhver dag og tidligst 11 dpo (kanskje umulig, basert på tidligere erfaring)
  • Singletasking som å lese ei bok, gå på kino, gå en tur uten lyd på ørene, meditere eller trene. Aktiviteter der jeg kun gjør en ting av gangen.
  • Skrive ned ting jeg gleder meg til
  • Distrahere meg med lydbok, tv-serie, tegning, strikking.
  • Være sosial
  • Lage todo-lister og følge dem
Andre gode forslag?
 
Back
Topp