Oktober 2024

Da er tilbakeføringen gjennomført og vi er på vei hjem. Det gikk bra :happy:
Noen som vet når eggløsningssprøyta er ute av systemet så man kan teste uten at den klusser til resultatet? Ellers så fikk jeg med rekvisisjon til blodprøver 5.november, men klarer jo ikke vente sååå lenge :rolleyes:

Den skal være ute 10 dager etter, men på vei sittet den i mye lengre. Får du svake positive på test 9/10 dpo kan det være ovitrielle, men hvis streken blir sterkere så er det graviditet og det bør den jo bli fra en dag til en annen :)

Da har jeg hatt uttak. Ble kun to egg, utrolig skuffet. Noen som har solskinnshistorie med kun to egg som skal dyrkes til dag 5?
Uttaket var helt smertefri, hadde forbredt meg på mye smerter, men jeg kjente kanskje et lite ubehag. Var 4 forliker fordelt på eggstokkene, men altså bare to egg..
De mente nok at stimuleringen var helt feil for meg denne gangen
Ikke nøyaktig det du spør om, men jeg fikk ut to egg nå sist hvor bare ett overlevde befruktning (3-dagers). Og det egget har så vidt jeg vet festet seg godt inni magen min og jeg er nå 5+4 :)

Den skal være ute 10 dager etter, men på vei sittet den i mye lengre. Får du svake positive på test 9/10 dpo kan det være ovitrielle, men hvis streken blir sterkere så er det graviditet og det bør den jo bli fra en dag til en annen :)
Da får vi prøve å vente til 11 dpo

Alle typer graviditetstester bør tas på morgen urin ? De jeg bestilte kom nettop i posten ,men for vel vente til i morgen tidlig kansje :joyful:

Ikke nøyaktig det du spør om, men jeg fikk ut to egg nå sist hvor bare ett overlevde befruktning (3-dagers). Og det egget har så vidt jeg vet festet seg godt inni magen min og jeg er nå 5+4 :)
:Heartred :Heartred :Heartred

Helt hvit test i dag, 12 dpo, så jeg innser og må erkjenne at det ikke gikk denne gangen heller :confused005 begynner å bli ganske mistroisk til om dette prosjektet noen gang kommer til å lykkes…
Stor, god klem til deg :Heartred Jeg kjenner ikke mye til forhistorien din, har du hatt mange innsett?

Du har tross alt et barn fra før, så man vet med sikkerhet at din kropp kan dette hvis forholdene ligger til rette (frisk embryo og riktig syklus) :Heartred :Heartred så jeg tror virkelig på at prosjekt baby blir til slutt en suksess for din del. Men, det er så kjipt når det drøyer seg ut i tid. Det skulle vi alle vært foruten :Heartred :Heartred

Da har jeg hatt uttak. Ble kun to egg, utrolig skuffet. Noen som har solskinnshistorie med kun to egg som skal dyrkes til dag 5?
Uttaket var helt smertefri, hadde forbredt meg på mye smerter, men jeg kjente kanskje et lite ubehag. Var 4 forliker fordelt på eggstokkene, men altså bare to egg..
De mente nok at stimuleringen var helt feil for meg denne gangen
Lov å være skuffet :Heartred hvis jeg finner overskudd i løpet av helgen skal jeg lete etter innleggene fra hun som fikk ut kun ett egg, som viste seg å være gullegget. Men tro meg, det var ekte!

Enn så lenge krysser jeg fingrene for dine to små :Heartred:Heartred

Da er tilbakeføringen gjennomført og vi er på vei hjem. Det gikk bra :happy:
Noen som vet når eggløsningssprøyta er ute av systemet så man kan teste uten at den klusser til resultatet? Ellers så fikk jeg med rekvisisjon til blodprøver 5.november, men klarer jo ikke vente sååå lenge :rolleyes:
Gratulerer!!! :love017 :Heartred Hva med det siste - blir det dyrket en dag til før nedfrysing?

Lov å være skuffet :Heartred hvis jeg finner overskudd i løpet av helgen skal jeg lete etter innleggene fra hun som fikk ut kun ett egg, som viste seg å være gullegget. Men tro meg, det var ekte!

Enn så lenge krysser jeg fingrene for dine to små :Heartred:Heartred
Tusen takk for støttende ord❤️ må bare få tiden til å gå nå. St.olavs ringer ikke og sier om de blir befruktet heller så sitter bare på pinne nå

Tusen takk for støttende ord❤️ må bare få tiden til å gå nå. St.olavs ringer ikke og sier om de blir befruktet heller så sitter bare på pinne nå
De ringer om alt skulle gå galt, så intet nytt er godt nytt! :Heartred Det er planlagt innsett neste uke?

Håper ikke jeg kommer til å angre, men har flyttet meg selv over på gravid også :nailbiting: Klarer ikke å se noe særlig stigning på strimler, men fikk gravid 2-3 på CB digital i dag 4+3, så hCG-nivå må være noenlunde fornuftig.

Har noen her erfaring med eggløsningstester?:happy:
Er det Moen som kan gi meg noen gode råd mtp eggløsningstester, og når det er lurest å teste?:) Jeg her fått beskjed fra klinikken om å teste på morgenurin, og jeg er på syklusdag 14 idag, og har fortsatt ikke positiv test… bruker den rosa fra clearblue + clearblue sin monitor… vurderer å gå till innkjøp av flere å teste midt på dagen:nailbiting: blir jo helt tullete av dette her… typisk min flaks at den blir positiv på mandag så vi må vente enda en syklus:rolleyes:

Har noen her erfaring med eggløsningstester?:happy:
Er det Moen som kan gi meg noen gode råd mtp eggløsningstester, og når det er lurest å teste?:) Jeg her fått beskjed fra klinikken om å teste på morgenurin, og jeg er på syklusdag 14 idag, og har fortsatt ikke positiv test… bruker den rosa fra clearblue + clearblue sin monitor… vurderer å gå till innkjøp av flere å teste midt på dagen:nailbiting: blir jo helt tullete av dette her… typisk min flaks at den blir positiv på mandag så vi må vente enda en syklus:rolleyes:
Fikk beskjed av min klinikk at jeg skulle teste med morgenurin.
Jeg bruker alltid lilla Clearblue , den er så klar og tydelig på alle måter. Som regel en dag med blinkefjes og fast smiley dagen etter. Jeg fikk fast smiley søndag , meldte fra klinikk mandag og da hadde jeg innsett fredag ( rakk det såvidt ;) ) så skjønner bekymringen din .

Noen får høyere nivåer utover dagen da det er vanlig , men det er den første registrerte stigningen / positive testen som gjelder.
Men test med morgenurin så det ikke blir kluss med når faktisk EL skjer ift innsett , da det skal jo være ganske " beregnet, viktig det klaffer . Hørt det er bedre sette inn litt for tidlig enn for sent selvsagt..
Masse lykke til :)

Back
Topp