Ikke fortvil ennå, utvanning og fargestoff kan ha sååååå mye å si såpass tidlig! Legger ved mine 10-13 dpo for å betrygge deg (ikke sikkert dette blir vellykket, men det har ihvertfall ikke snudd ennå). Der ser man ingen økning 10 til 11dpo (klarer faktisk ikke se hvilken er 10 vs 11 etter å ha mistet dem på gulvet)
I tillegg merker jeg at selv om MakeSure vanlig har bedre fargestoff enn tidlig fanger den ikke opp tidlig stigning like godt. Den viser sikkert mer variasjon når HCG er noe høyere
Vis vedlegget 446561
Vis vedlegget 446562
Husk at stigning ikke måles presist på strimmeltester Kanskje du kan teste annenhver dag eller hver tredje istedenfor?
Så lenge du ikke har smerter eller blør mye, tenker jeg det kan være klokt å prøve å gi hodet en pause med aktiviteter som distraherer, om du klarer. Les ei bok, se noen tv-serier, prøv å ta godt vare på deg selv. Mange varme tanker! Heier på deg og spira.
Tusen takk for fine ord. Prøver å jobbe litt her, men ikke så lett. Har tatt hcg i dag så får vi se hva den viser og skal ta ny på torsdag. Skal ikke teste noe særlig med mer strimler, tatt nye senere i dag og strekene varierer så sykt på samme urin så det gir jo ingen svar. Men tenker jo da at hvis hcg øker så burde det vises på test, men ser at mange ikke får så forskjell fra 10-11 dpo.