Oktober 2024

Ikke fortvil ennå, utvanning og fargestoff kan ha sååååå mye å si såpass tidlig! :Heartred Legger ved mine 10-13 dpo for å betrygge deg (ikke sikkert dette blir vellykket, men det har ihvertfall ikke snudd ennå). Der ser man ingen økning 10 til 11dpo (klarer faktisk ikke se hvilken er 10 vs 11 etter å ha mistet dem på gulvet)

I tillegg merker jeg at selv om MakeSure vanlig har bedre fargestoff enn tidlig fanger den ikke opp tidlig stigning like godt. Den viser sikkert mer variasjon når HCG er noe høyere


Vis vedlegget 446561


Vis vedlegget 446562
Husk at stigning ikke måles presist på strimmeltester :Heartred Kanskje du kan teste annenhver dag eller hver tredje istedenfor?

Så lenge du ikke har smerter eller blør mye, tenker jeg det kan være klokt å prøve å gi hodet en pause med aktiviteter som distraherer, om du klarer. Les ei bok, se noen tv-serier, prøv å ta godt vare på deg selv. Mange varme tanker! Heier på deg og spira.

Tusen takk for fine ord. Prøver å jobbe litt her, men ikke så lett. Har tatt hcg i dag så får vi se hva den viser og skal ta ny på torsdag. Skal ikke teste noe særlig med mer strimler, tatt nye senere i dag og strekene varierer så sykt på samme urin så det gir jo ingen svar. Men tenker jo da at hvis hcg øker så burde det vises på test, men ser at mange ikke får så forskjell fra 10-11 dpo.
 
En liten oppdatering herrifra.. hadde ultralyd i dag etter 8 dager med medisin. Var ikke mye å skryte av. Ser kun to forliker på ene eggstokk og den andre eggstokken ligger så høyt at de nesten ikke ser den. De kunne kanskje antyde et par stk der også, men ikke sikkert. Legen klødde seg i hode og var meget overrasket over at det ikke var flere forliker ettersom jeg har en bra eggreserver.. kjenner at håper faller og at jeg tar det tyngre enn forventet!
Blir uttak på fredag og innsett onsdag 30.10. Men akkurat nå har jeg ikke høye forventninger så har gått inn i en slags beskyttelses tilværelse der jeg har null forventninger til dette forsøket
 
En liten oppdatering herrifra.. hadde ultralyd i dag etter 8 dager med medisin. Var ikke mye å skryte av. Ser kun to forliker på ene eggstokk og den andre eggstokken ligger så høyt at de nesten ikke ser den. De kunne kanskje antyde et par stk der også, men ikke sikkert. Legen klødde seg i hode og var meget overrasket over at det ikke var flere forliker ettersom jeg har en bra eggreserver.. kjenner at håper faller og at jeg tar det tyngre enn forventet!
Blir uttak på fredag og innsett onsdag 30.10. Men akkurat nå har jeg ikke høye forventninger så har gått inn i en slags beskyttelses tilværelse der jeg har null forventninger til dette forsøket

Du er sikker på at du har tatt riktig mengde medisin? Spør fordi en venninne tok 30 istedenfor 300..
Er du offentlig eller privat?
Kanskje du har bedre effekt av noen andre medisiner?
 
En liten oppdatering herrifra.. hadde ultralyd i dag etter 8 dager med medisin. Var ikke mye å skryte av. Ser kun to forliker på ene eggstokk og den andre eggstokken ligger så høyt at de nesten ikke ser den. De kunne kanskje antyde et par stk der også, men ikke sikkert. Legen klødde seg i hode og var meget overrasket over at det ikke var flere forliker ettersom jeg har en bra eggreserver.. kjenner at håper faller og at jeg tar det tyngre enn forventet!
Blir uttak på fredag og innsett onsdag 30.10. Men akkurat nå har jeg ikke høye forventninger så har gått inn i en slags beskyttelses tilværelse der jeg har null forventninger til dette forsøket
Å, skjønner du ble skuffet av kontroll i dag :Heartred Sikkert ingen ting som er feil med deg og dine eggreserver, folk bare reagerer forskjellig på medisiner. Skulle det evt bli en runde til så vet nå legene det og kan justere, men håper det ikke trenges!

Mange egg er ikke garanti for mange embryo, og man trenger ikke mange embryo for å få barn. Jeg husker godt en her inne på forum for noen år siden som fikk ut et eneste egg (hadde selvfølgelig null tro, de hadde også alvorlig mannlig faktor), og det faktisk satt. Ikke gi opp dine to helt ennå! :Heartred

Spennende med uttak fredag! De to som er med må jo være ganske klar da!
 
11 dpo og 47 i hcg! ❤️
:gen014:love017

Bra du fikk målt hvis det er det som betrygger deg :Heartred tør ikke begynne med det fordi jeg kjenner meg selv for godt. Jeg ville vært på legen hele tiden for å få målt, og det har jeg ikke tid til :wacky:
 
Ja jeg har jo nå hatt to innsett med veldig gode embryoer som ikke har festet seg. Nå setter vi inn 2 stk, begge med dårligere kvalitet enn de første så da håper jeg en av de fester seg. Ønsker virkelig ikke tvillinger nei, selv om det er en liten risiko:nailbiting:
Skjønner tankegangen din :Heartred har også lest om påstanden at innsett med to øker sjanse for at en fester seg. Vet jo ikke om det stemmer, men krysser fingrene for deg :Heartred
 
Å, skjønner godt at det er skuffende :Heartred Man vil jo så gjerne ha flere sjanser for å gi litt trygghet.

Det er som de andre skriver, man trenger ikke mer enn 1 godt egg. Den jeg ruger på nå er også det eneste (av 12 egg) som klarte seg etter uttak i august. Håper det ene er gullegget deres :Heartred :Heartred :Heartred


Helt enig det er kjipt med pengene, ja. Samt alt annet du lister opp. Men, prøv å ikke ta sorgene på forskudd. Akkurat nå har dere en høyst reell sjanse som ligger og venter på frys, det er langt fra sikkert at du trenger det nye forsøket.
Tusen takk for svar. Jobber med meg selv og skuffelsen og håper dette egget kan være "the one" :Heartbigred
 
IMG_7480.jpeg

Kan det være noe her? :smiley-angelic001:smiley-angelic001 10 dpo, ikke ovitrelle lengre, den er testet ut. Føler jeg ser syner så lurer på om dere kan se det, eller om jeg er gal :happy090. Den er jo litt svak kanskje, men er det mulig at det er pga at det er metode-test? Har lest at de kan slå seint ut.
 
Vis vedlegget 446617
Kan det være noe her? :smiley-angelic001:smiley-angelic001 10 dpo, ikke ovitrelle lengre, den er testet ut. Føler jeg ser syner så lurer på om dere kan se det, eller om jeg er gal :happy090. Den er jo litt svak kanskje, men er det mulig at det er pga at det er metode-test? Har lest at de kan slå seint ut.
Skimter strek, ja! Redigerte med -50 brightness og max contrast og ser definitivt noe.

Metode sine slår seint ut, ja. Kan ikke sammenlignes med andre tidligtester.

Håper den blir sterkere fremover :love017 :love017

IMG_4190.jpeg
 
Tusen takk for svar. Jobber med meg selv og skuffelsen og håper dette egget kan være "the one" :Heartbigred
Er jo lov å være skuffet :Heartred det er skikkelig tøft når man har forventninger til hvordan ting skal bli, og det ikke blir helt sånn man forventet. IVF er en emosjonell Berg-og-dalbane. Håper bare du ikke blir helt oppgitt, fordi helt mørkt er det egentlig ikke :Heartred
 
Skimter strek, ja! Redigerte med -50 brightness og max contrast og ser definitivt noe.

Metode sine slår seint ut, ja. Kan ikke sammenlignes med andre tidligtester.

Håper den blir sterkere fremover :love017 :love017

Vis vedlegget 446620
Ah, ikke sååå dreven på tidlig testing jeg, men der var det jo litt enklere å se ja. Takk :love017 Er så utrolig utålmodig, så egentlig håpløst å teste så tidlig….
 
Vis vedlegget 446617
Kan det være noe her? :smiley-angelic001:smiley-angelic001 10 dpo, ikke ovitrelle lengre, den er testet ut. Føler jeg ser syner så lurer på om dere kan se det, eller om jeg er gal :happy090. Den er jo litt svak kanskje, men er det mulig at det er pga at det er metode-test? Har lest at de kan slå seint ut.
Ser strek!
 
Vis vedlegget 446617
Kan det være noe her? :smiley-angelic001:smiley-angelic001 10 dpo, ikke ovitrelle lengre, den er testet ut. Føler jeg ser syner så lurer på om dere kan se det, eller om jeg er gal :happy090. Den er jo litt svak kanskje, men er det mulig at det er pga at det er metode-test? Har lest at de kan slå seint ut.
Jeg ser strek! Hvis du ser syner, så er vi i så fall flere som gjør det :laughing002 Jeg sier forsiktig gratulerer! :Heartred
 
Back
Topp