Oktober 2024

Føler med deg! Helt håpløst å teste så tidlig. Jeg ble jo helt crazy og testet 3 ganger for dagen rundt 10 dpo fordi jeg er så utålmodig :smiley-ashamed004
Hvilke tester brukte du da du testet? Lurer på om jeg skal kjøpe noen andre, eller bare bruke opp pakken jeg har allerede med Metode.

Ah, ikke sååå dreven på tidlig testing jeg, men der var det jo litt enklere å se ja. Takk :love017 Er så utrolig utålmodig, så egentlig håpløst å teste så tidlig….
Ja det er ren tortur :hungover: føler med deg

Ikke hørt fra deg i noen dager @Sep2018 , håper alt er vel :Heartred :Heartred

Hei jenter!
Hvor lenge er det vanlig å ha vondt etter egguttak?
Jeg hadde vondt og oppblåst mage i ei ukes tid etter første uttak. Det ble vurdert trygt med innsett selv om jeg hadde store eggstokker og litt fri væske i buken. Følte meg i ganske bra form etter innsettet, tre dager etter uttak.

Andre egguttak tok det et par uker før jeg følte meg bra igjen, og innsett ble avbrutt pga mild overstimulering.

Hvilke tester brukte du da du testet? Lurer på om jeg skal kjøpe noen andre, eller bare bruke opp pakken jeg har allerede med Metode.
Jeg har brukt babyplan tidligtester som man får kjøpt på billige-tester.no. Tror jeg kjøpte over 20 strimler. Blir billigere per stykk hvis man kjøper mange. Aner ikke om man får kjøpt de testene noe annet sted.

Jeg har brukt babyplan tidligtester som man får kjøpt på billige-tester.no. Tror jeg kjøpte over 20 strimler. Blir billigere per stykk hvis man kjøper mange. Aner ikke om man får kjøpt de testene noe annet sted.
Skjønner, kanskje jeg skal prøve dem neste gang om ikke det går denne gangen. Er jo helt tullete jeg, for tok en ny strimmel nå - og den var helt blenda. Hadde holdt meg lenge også, så var veldig konsentrert. Ikke bra for psyken dette, burde seriøst stoppe og teste fordi jeg går helt i kjelleren :dead:

IMG_4708.jpeg
Igår og idag
Er det tidligtest ?:) grattis
babyplan , vet ikke om det er tidlig test :oops: Bilde fra igår og idag

Nå er jeg irritert med Make Sure.

Øverst - gårsdagens tester, tidlig og så vanlig. Tidlig sterkere enn vanlig.

Nederst - dagens tester, tidlig og så vanlig, vanlig sterkere enn tidlig.

Sammenligning av tidligtestene får meg til å tenke kjemisk, sammenligning av vanligtestene får meg til å tenke stigning. Håpløst! Burde ha kjøpt Babyplan.
IMG_4184.jpeg

IMG_4204.jpeg

Tidligtestene og vanligtestene kommer fra samme boks forresten, og har selvfølgelig tatt i samme urin. Så det er noe veldig ustabilt med fargestoff, til og med i samme boks. Hva det har å si om graviditet er høyst usikker, men holder pusten litt i tilfelle kjemisk

Nå er jeg irritert med Make Sure.

Øverst - gårsdagens tester, tidlig og så vanlig. Tidlig sterkere enn vanlig.

Nederst - dagens tester, tidlig og så vanlig, vanlig sterkere enn tidlig.

Sammenligning av tidligtestene får meg til å tenke kjemisk, sammenligning av vanligtestene får meg til å tenke stigning. Håpløst! Burde ha kjøpt Babyplan.
Vis vedlegget 446695
Vis vedlegget 446697

Tidligtestene og vanligtestene kommer fra samme boks forresten, og har selvfølgelig tatt i samme urin. Så det er noe veldig ustabilt med fargestoff, til og med i samme boks. Hva det har å si om graviditet er høyst usikker, men holder pusten litt i tilfelle kjemisk

Husk at graviditetstester er ment for å gi et svar på spørsmålet "er jeg gravid", ikke "hvor gravid er jeg" :Heartred :bag: Med tanke på alle som får så ulike streker, til og med på samme urin, er det nesten som om produsentene vil gni dette poenget opp i trynene våre:shifty:

Det jeg prøver å si er: man kan ikke stole på at testene gir noe bedre svar enn ja/nei på "er jeg gravid"... Jeg har trua på spire!!:Heartred

Husk at graviditetstester er ment for å gi et svar på spørsmålet "er jeg gravid", ikke "hvor gravid er jeg" :Heartred :bag: Med tanke på alle som får så ulike streker, til og med på samme urin, er det nesten som om produsentene vil gni dette poenget opp i trynene våre:shifty:

Det jeg prøver å si er: man kan ikke stole på at testene gir noe bedre svar enn ja/nei på "er jeg gravid"... Jeg har trua på spire!!:Heartred
Tusen takk, du er snill :Heartred Selvfølgelig har du rett. Jeg hadde håp og forventning om at testene fra samme boks skulle være konsistent nok til å kunne avdekke kjemisk ihvertfall, men det er overhodet ikke sånn når man ser på mine to rekker

IMG_4207.jpeg

IMG_4208.jpeg

Er heldigvis tomt for tidligtester så kan ikke få flere svar som motsier hverandre :hilarious: tror jeg venter til lørdag med å teste igjen, satser da på at det blir åpenbart om hCG er fallende.

Det er så spennende med testene, men skjønner det er mentalt slitsomt :happy:

Embryologen ringte meg nettopp og alle 3 hadde overlevd fra tirsdag og var av veldig god kvalitet :smiley-bounce016 så da håper jeg se holder seg sånn til i morgen og at 2 av dem fester seg :smiley-angelic001

Back
Topp