Oktober 2022 ❤️

Håper egget slipper i dag, siden jeg skal begynne på cyclogesten i morgen.. hadde positiv digital EL test i går (men første positive manuell EL test kvelden før, da).

Mye man tenker på når man venter på innsett.

Da blir det oppstart på medisiner i morgen ❤️ noen som vet om en kan hente ut 600 menopur i stedet for 1200 da jeg ikke tror jeg trenger så mye som 1200
Lykke til! ❤️

Og du må ha en ny resept på 600. Det fikk jeg beskjed om. Selv om du har resepter på 1200, kan man ikke bruke dem for dobbel 600 feks. Får kun hentet ut det du faktisk har resept på.

Jeg er så usikker på om egget slapp i natt/morges..! Temperaturen gav meg ingen sikker svar, selv om jeg kanskje tror egget slapp tidlig i dag.
Ville vel vært typisk om eggløsningen bare tullet, den gangen vi skal ha fryseinnsett?! For om egget ikke slapp, og jeg begynner på progesteronstøtten nå, så blir vel egget de tiner på fredag ganske bortkastet?

Jeg er så usikker på om egget slapp i natt/morges..! Temperaturen gav meg ingen sikker svar, selv om jeg kanskje tror egget slapp tidlig i dag.
Ville vel vært typisk om eggløsningen bare tullet, den gangen vi skal ha fryseinnsett?! For om egget ikke slapp, og jeg begynner på progesteronstøtten nå, så blir vel egget de tiner på fredag ganske bortkastet?
Jeg hadde ringt klinikken og spurt. Kan du starte med progesteron i morgen eller blir det for sent?

Jeg hadde ringt klinikken og spurt. Kan du starte med progesteron i morgen eller blir det for sent?

Har startet på progesteron. Jeg TROR egget slapp, men St Olavs ville jo at man 'kun skulle ta digital el test for å unngå å bli forvirret ', så.. jeg har sånn sett gjort akkurat det de sa.
Bare tempet og tatt manuelle tester i tillegg.
Hadde jeg ringt, hadde jeg neppe fått svar før i dag ettermiddag

Da kan jeg settes som ruger Fikk satt inn 2 stk 2-dagers i dag.

Gyn var pratsom, og fortalte om folk som hadde fått tvillinger, og begynte å spørre oss om hva vi tenkte om å få tvillinger.. Sannsynligheten for to stk, er nok minimal, ellers hadde de nok ikke satt inn to. Men det ble en ordentlig hyggelig opplevelse. Sjelden de på Riksen tar seg tid til slikt.

Da kan jeg settes som ruger Fikk satt inn 2 stk 2-dagers i dag.

Gyn var pratsom, og fortalte om folk som hadde fått tvillinger, og begynte å spørre oss om hva vi tenkte om å få tvillinger.. Sannsynligheten for to stk, er nok minimal, ellers hadde de nok ikke satt inn to. Men det ble en ordentlig hyggelig opplevelse. Sjelden de på Riksen tar seg tid til slikt.

Ååå, spennende da ❤️
Her er det i naturlig syklus, og forhåpentligvis innsett på fredag.. Så, hvis ALLE forhold skulle ligge til rette, så KAN det jo evt bli tvillinger her og.
Men setter det som usannsynlig. I første omgang sitter jeg bare og krysser fingrene for INNSETT i alle fall!

Krisemaksimering, men om jeg kommer på fredag, og de har tint opp egg, også er plutselig forholdene for dårlig til å kunne sette inn; må egget bare kastes?? Kan vel ikke fryses igjen?

Krisemaksimering, men om jeg kommer på fredag, og de har tint opp egg, også er plutselig forholdene for dårlig til å kunne sette inn; må egget bare kastes?? Kan vel ikke fryses igjen?
Sniker her! Etter det jeg har hørt så kan de fryses igjen... :) Tror det gjøres innimellom f.eks. hvis en skal genteste embryo på et senere tidspunkt (Ikke i Norge da, men andre land). Så hvis jeg har forstått riktig så kan de fryses på nytt :D

Ååå, spennende da ❤️
Her er det i naturlig syklus, og forhåpentligvis innsett på fredag.. Så, hvis ALLE forhold skulle ligge til rette, så KAN det jo evt bli tvillinger her og.
Men setter det som usannsynlig. I første omgang sitter jeg bare og krysser fingrene for INNSETT i alle fall!
Ja, spennende tider.❤️ Krysser fingrene for at det blir innsett for deg.

Sniker her! Etter det jeg har hørt så kan de fryses igjen... :) Tror det gjøres innimellom f.eks. hvis en skal genteste embryo på et senere tidspunkt (Ikke i Norge da, men andre land). Så hvis jeg har forstått riktig så kan de fryses på nytt :D

Takk, da håper vi på det (eller; håper helst på at det BLIR innsett da, at det bare er jeg som overtenker.)

Kan fryses igjen ja. Jeg spurte om hva som skjedde om vi plutselig ble syk den dagen det skulle vært innsett og ikke kunne møte opp. Da sa de at det kunne fryses om jeg ikke ringte inn før de tok det opp av frysen.

8 dpo i dag og svaak strek på test, blir spennende om det blir noe mer:nailbiting: Ikke sikker på om dere ser men.. hadde negativ etter ovitrelle både mandag og i går..
thumbnail_IMG_2917 (1).jpg
thumbnail_IMG_2920.jpg

Back
Topp