25.10Det er i hvert fall en synlig skygge på testene. Hvilken dag er det den offisielle testdatoen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
25.10Det er i hvert fall en synlig skygge på testene. Hvilken dag er det den offisielle testdatoen?
Det er fortsatt fire dager til! Mye som kan skje. Krysser fingrene for at TR ikke dukker opp og du får positiv test da.25.10
Har begynt å få litt brun utflod. Og tirsdag er uansett 2 dager over den normale lutealfasen min…så det gikk nok ikke denne gangen heller er jeg redd.Det er fortsatt fire dager til! Mye som kan skje. Krysser fingrene for at TR ikke dukker opp og du får positiv test da.
Så kjedelig..Jeg var ikke gravid denne gangen heller. Settes på egen gruppe for innbilt gravide… Det var litt overraskende for meg at blodprøven var negativ etter de typiske graviditetssymptomene jeg kjente på: trøtt, kvalm, våknet av kvalme kl 5 om morgenen, orket ikke kaffe, maten vokste i munnen.. alt er vel bare bivirkninger av cyclogest og progynova. Litt lei meg, men skal sette inn nytt embryo i neste syklus, så er bare å brette opp ermene og være klar igjen
Takk, krysser fingrene for detSå kjedelig..
Håper neste forsøk går bedre
Det var kjedelig å høre.Jeg var ikke gravid denne gangen heller. Settes på egen gruppe for innbilt gravide… Det var litt overraskende for meg at blodprøven var negativ etter de typiske graviditetssymptomene jeg kjente på: trøtt, kvalm, våknet av kvalme kl 5 om morgenen, orket ikke kaffe, maten vokste i munnen.. alt er vel bare bivirkninger av cyclogest og progynova. Litt lei meg, men skal sette inn nytt embryo i neste syklus, så er bare å brette opp ermene og være klar igjen
Takk, håper du har rett i detDet var kjedelig å høre.
Neste gang blir det ikke innbilning!
Hurra! Jeg fikk positiv på en lørdag og innsett torsdag så regner med det blir fredag for deg. Jeg fikk positiv i pinsehelga så meldte inn på Crypho for å ikke måtte vente helt til tirsdagen med å sikre meg en plass. Fikk svar der veldig fort egentligDa var digitale EL testen positiv i dag, så da er det bare å melde inn til St Olavs.. Og begynne på cyclogest på tirsdag... Innsett, på.. fredag?? Lørdag??
Hurra! Jeg fikk positiv på en lørdag og innsett torsdag så regner med det blir fredag for deg. Jeg fikk positiv i pinsehelga så meldte inn på Crypho for å ikke måtte vente helt til tirsdagen med å sikre meg en plass. Fikk svar der veldig fort egentlig
Siden de gjør innsett på helg nå så kan det hende du får svar i dag alt. Kommer an på hvor travelt det erSendte inn på crypho nå, så da får jeg sikkert svar i morgen
Siden de gjør innsett på helg nå så kan det hende du får svar i dag alt. Kommer an på hvor travelt det er
OppdatertDa kan jeg evt endres litt på, med oppdatering av medisiner osv
Lillafrosk - 29 år - B4 - St Olavs - FER#1 - cyclogest - innsett av blasto 28/10
ThankUOppdatert
Deilig med ferie da Du kan oppdatere meg til «Ikke gravid» (og endre litt på tekst mtp uttak og resultat):Er det noen andre her jeg har glemt å oppdatere eller ikke fått med meg? Vært på ferie en uke og logget helt av. Deilig for meg, men usikker på om jeg har klart å få med meg alle innlegg nå