Oktober 2022 ❤️

Jeg var ikke gravid denne gangen heller. Settes på egen gruppe for innbilt gravide… :rolleyes: Det var litt overraskende for meg at blodprøven var negativ etter de typiske graviditetssymptomene jeg kjente på: trøtt, kvalm, våknet av kvalme kl 5 om morgenen, orket ikke kaffe, maten vokste i munnen.. alt er vel bare bivirkninger av cyclogest og progynova. Litt lei meg, men skal sette inn nytt embryo i neste syklus, så er bare å brette opp ermene og være klar igjen:dead:

Jeg var ikke gravid denne gangen heller. Settes på egen gruppe for innbilt gravide… :rolleyes: Det var litt overraskende for meg at blodprøven var negativ etter de typiske graviditetssymptomene jeg kjente på: trøtt, kvalm, våknet av kvalme kl 5 om morgenen, orket ikke kaffe, maten vokste i munnen.. alt er vel bare bivirkninger av cyclogest og progynova. Litt lei meg, men skal sette inn nytt embryo i neste syklus, så er bare å brette opp ermene og være klar igjen:dead:
Så kjedelig.. ❤️
Håper neste forsøk går bedre ❤️

Det var kjedelig å høre.
Neste gang blir det ikke innbilning! ;)

Da var digitale EL testen positiv i dag, så da er det bare å melde inn til St Olavs.. ❤️ Og begynne på cyclogest på tirsdag... Innsett, på.. fredag?? Lørdag??
Hurra! Jeg fikk positiv på en lørdag og innsett torsdag så regner med det blir fredag for deg. Jeg fikk positiv i pinsehelga så meldte inn på Crypho for å ikke måtte vente helt til tirsdagen med å sikre meg en plass. Fikk svar der veldig fort egentlig

Hurra! Jeg fikk positiv på en lørdag og innsett torsdag så regner med det blir fredag for deg. Jeg fikk positiv i pinsehelga så meldte inn på Crypho for å ikke måtte vente helt til tirsdagen med å sikre meg en plass. Fikk svar der veldig fort egentlig

Sendte inn på crypho nå, så da får jeg sikkert svar i morgen:)

Siden de gjør innsett på helg nå så kan det hende du får svar i dag alt. Kommer an på hvor travelt det er

Ja, jeg så at fertilitetsseksjonen stod som "online", så får se. Men forventer ikke svar før i morgen :)

Edit; nå har de "sett" det også, men.. får se :)

Last edited:
Er det noen andre her jeg har glemt å oppdatere eller ikke fått med meg? Vært på ferie en uke og logget helt av. Deilig for meg, men usikker på om jeg har klart å få med meg alle innlegg nå :rolleyes:

Er det noen andre her jeg har glemt å oppdatere eller ikke fått med meg? Vært på ferie en uke og logget helt av. Deilig for meg, men usikker på om jeg har klart å få med meg alle innlegg nå :rolleyes:
Deilig med ferie da :happy: Du kan oppdatere meg til «Ikke gravid» (og endre litt på tekst mtp uttak og resultat):

Avenae - 41 - B1 - Medicus - Forsøk #1 - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle, Duphaston - 13 egg ut, 1 blasto satt inn 11.10, ingen på frys

Neste forsøket blir i februar (trenger en liten pause) :)

Back
Topp