Oktober 2022 ❤️

Det kan du sikkert! :) Kvaliteten settes jo bare når embryoene har overlevd til vist størrelse/alder (minst 3dagers, oftest 5dagers)
Kan lese litt her, eller google andre sider:

Alle mine er blastoer (5dagers), så burde vel være en gradering på dem :p Eneste jeg fikk, var at "de ville ikke fryst dem om de ikke var bra". :P

Herreguuud, er så utålmodig etter å få tatt den blodprøven etter innsett forrige mandag.. Dette er innsett nummer to. Jeg har prøvd å ikke tenke for mye på det, men klarer ikke helt å ignorere de symptomene jeg kjenner på. De to siste dagene har jeg hatt romling og iling i magen, iling i lysken og jeg er av og på kvalm og ganske trøtt. Jeg pleier å drikke 4-5 kopper kaffe om dagen (har kuttet ned etter innsett da), men i dag holdt jeg på å kaste opp da jeg kjente kaffesmaken. Dette er helt annerledes enn det jeg opplevde etter forrige innsett hvor jeg hadde mye mer konstant kvalme og ømme pupper og nok mer kommende mensrelaterte symptomer. Blir spennende å se om dette er nok et innbilt svangerskap eller om det faktisk er en liten spire der :dummy::dummy1: Går på progynova og cyclogest nå og, så mulig jeg lar meg lure av medisinene nok en gang:banghead:

Herreguuud, er så utålmodig etter å få tatt den blodprøven etter innsett forrige mandag.. Dette er innsett nummer to. Jeg har prøvd å ikke tenke for mye på det, men klarer ikke helt å ignorere de symptomene jeg kjenner på. De to siste dagene har jeg hatt romling og iling i magen, iling i lysken og jeg er av og på kvalm og ganske trøtt. Jeg pleier å drikke 4-5 kopper kaffe om dagen (har kuttet ned etter innsett da), men i dag holdt jeg på å kaste opp da jeg kjente kaffesmaken. Dette er helt annerledes enn det jeg opplevde etter forrige innsett hvor jeg hadde mye mer konstant kvalme og ømme pupper og nok mer kommende mensrelaterte symptomer. Blir spennende å se om dette er nok et innbilt svangerskap eller om det faktisk er en liten spire der :dummy::dummy1: Går på progynova og cyclogest nå og, så mulig jeg lar meg lure av medisinene nok en gang:banghead:

Synes det er beundringsverdig at du ikke har testet selv enda :p haha.

Ok, jeg skulle ikke teste før torsdag gor å få et sikrere svar. Men det murret så mye i går, jeg måtte bare sjekke om jeg innbilder meg symptomer eller om det er noe der. Test 11 dpo på veldig utvannet urin, vanlig test (ikke tidlig test). :wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed: Ser jeg virkelig to streker der??
Vis vedlegget 390426
Ååå, ingen tvil her!! Nå ble jeg SÅ glad på dine vegne. Har tenkt mye på deg de siste dagene!! Våger meg til å si gratulerer!! ❤️❤️

Dag 2 med Progynova her, og wow, NÅ er vi i gang med vårt første IVF-forsøk. Starter med sprøyter i midten av neste uke… fytti katta, dette har vi ventet lenge på. Jeg er spent, redd, glad, nervøs… alt på en og samme tid!
Det er kjempe spennende når man kommer i gang, spesielt etter lang prøvetid. Masse lykke til, det kommer til å gå så bra!! :)

Avsmak på kaffe, DET er uten tvil graviditetssymptom. ;) Vil du ikke teste hjemme før blodprøve?

Dag 2 med Progynova her, og wow, NÅ er vi i gang med vårt første IVF-forsøk. Starter med sprøyter i midten av neste uke… fytti katta, dette har vi ventet lenge på. Jeg er spent, redd, glad, nervøs… alt på en og samme tid!

Spennende! Lykke til!

9 DPO, 11 dager siden Ovitrelle og test på nesten blank urin (fordi jeg ble for ivrig da de kom i posten i dag :facepalm:)
FA7C9314-176F-498B-8C41-AC52C9958162.jpeg

Back
Topp