Gamlemor80
Flørter med forumet
Glemte å skrive alder. Er 42 årBurde vel kanskje registrert meg her og
Gamlemor80-barn1-fer2-privatklinikk-progynova og cyclogest. Satte inn blasto 5 dagers 10.10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemte å skrive alder. Er 42 årBurde vel kanskje registrert meg her og
Gamlemor80-barn1-fer2-privatklinikk-progynova og cyclogest. Satte inn blasto 5 dagers 10.10
Samme her!Jeg mener å huske at jeg hadde en kraftig blødning og smerter, kraftigere enn jeg normalt pleier å ha, den første mensen etter IVF, så tror det er normalt.
Hehe, det går helt fint. Er klar over at "symptomjakten" ikke gjør meg klokere. Men jeg syns det er litt gøy å plutselig kjenne på noe nytt. Jeg ble også småkvalm da jeg ble gravid i juni, men det kan også hende det var lutinus som gjorde det!Det kan vel kanskje være tidlig symptom. Ved mitt forrige innsett, så hadde jeg så mange «symptomer» at både samboeren og jeg var sikre på at jeg var gravid. Men var ikke det, så tror nok hormonene kan spille oss et puss ja. Det som også var rart var at bivirkningene eller symptomene av medisinene (progynova og cyclogest) endret seg etter innsett og det var nok det som gjorde at jeg trodde jeg var gravid. Nå som jeg igjen ruger, så prøver jeg å ikke kjenne så mye etter. Ikke meninga å være negativ da, og håper det sitter for oss begge denne runden
Jeg hadde også mye kraftigere blødning og mer smerter enn ellers. Etter uttak 1 dro jeg på julebord dagen det begynte å blø. Husker jeg stappa i meg paracet, måtte skifte flere ganger under julebordet inne i en knøttliten bås og døyve det hele med en god mengde vin.Takk for svar! Det er jo helt ekstremt. Paracet funker ikke, og måtte ta en paralgin forte for å roe smerten litt. Sikkert mye som skal "renses" ut etter så mange uker på hormoner..
Tenk så fint at det ikke var dette egget de satte inn! Mye bedre at det stoppet å utvikle seg på utsiden, og at dere nok helt sikkert har fått satt inn gulleggetDet siste egget de skulle følge og fryse ned i dag, hadde ikke utviklet seg.
Med en gang ble jeg litt pessimist og tenker at hvis ingen andre har gjort det, hvorfor skal det de satte inn gjøre det?
Håpet sank litt med en gang kjenner jeg…
Ja håper du har rettTenk så fint at det ikke var dette egget de satte inn! Mye bedre at det stoppet å utvikle seg på utsiden, og at dere nok helt sikkert har fått satt inn gullegget
Da ringte de fra hausken. Av 6 egg ut var 5 modne, og 4 befruktet. Litt skuffa, siden vi hadde dobbelt så mange sist. 10 ut, 9 modne, 8 befruktet, kun ett var excellent og ble til et barn.
Men krysser alt jeg har for at de alle utvikler seg og at jeg får satt inn et perfekt egg på mandag!
Forstår deg veldig godt, dessverre… Vet ikke hvis det hjelper å vite, men du er ikke aleine!Det siste egget de skulle følge og fryse ned i dag, hadde ikke utviklet seg.
Med en gang ble jeg litt pessimist og tenker at hvis ingen andre har gjort det, hvorfor skal det de satte inn gjøre det?
Håpet sank litt med en gang kjenner jeg…
Samboer her er også positiv. Men han er jo generelt positiv til det aller meste her i livet og tar ikke ting så tungt som meg. Men krysser virkelig fingrene for at gullegget er på plass hos oss beggeForstår deg veldig godt, dessverre… Vet ikke hvis det hjelper å vite, men du er ikke aleine!
Vi fikk ut 13 egg, 9 var modne, 6 befruktet, 4 delte seg riktig, kun 1 bra som ble satt inn, ingen på frys. 1 av 13 asså… og alt tyder på eggkvaliteten. Kjenner jeg er pessimistisk også, men heldigvis er samboeren positiv
Krysser fingrene for oss begge to at vi har fått satt inn gullegget!
Herlig, da får vi håpe på gulleggetHer blir det uttak på onsdag, fem follikler som var fine og et par mindre Innsett mandag etter der igjen, det blir første innsettet og første sjans på graviditet på flere år (mannen er så godt som steril)
Stress i alle former, også sorg, påvirker kroppen <3Hei dere vet dere om sorgprosess kan gjøre at mens blir forsinket? Aldri vært i en slik prosess samtidig som ivf prosess
Jeg fryktet eggløsning på "feil dag" denne måneden. Drakk salvie te hver dag frem til positiv el-test, og jeg tror det hjalp, fordi jeg fikk eggløsning et par dager før forventet.Ææh, kontroll i morgen. Håper alt ser bra ut..! Og kanskje EL kan komme litt tidligere.
Jeg fryktet eggløsning på "feil dag" denne måneden. Drakk salvie te hver dag frem til positiv el-test, og jeg tror det hjalp, fordi jeg fikk eggløsning et par dager før forventet.