Babyønske19
Blir kjent med forumet
Ok. Da bør hjemmetestene kunne gi deg svar de to neste dagene. Trenger ikke være tidlig tester.Jeg er 12 dpo i dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Da bør hjemmetestene kunne gi deg svar de to neste dagene. Trenger ikke være tidlig tester.Jeg er 12 dpo i dag..
Redd jeg ikke er gravid. Clearblue så jeg en svak strek i går. Derfor jeg ble så forvirret..Ok. Da bør hjemmetestene kunne gi deg svar de to neste dagene. Trenger ikke være tidlig tester.
Jeg testet positiv (svakt) dagen etter. Da var jeg ca 12/13 dpo.Det begynte med murringer i korsryggen hos meg også. Var vondt å ligge på ryggen.. Og like etter kom blødninger.. Hadde du fått positivt test enda på det tidspunktet? Jeg har ikke fått beskjed om annet enn blodprøver hjemme, desverre..
Det har vært 16 dager tidligere, men det var ferskforsøk. Denne gangen har jeg fryseforsøk og tjue herlige ventedager.Tjue dager??? Tidligere hadde dem 16 dager, har dem økt på dagene?
Da har de begynt med det nå. Sist mnd da vi hadde fryseforsøk fikk vi 16 dager...Det har vært 16 dager tidligere, men det var ferskforsøk. Denne gangen har jeg fryseforsøk og tjue herlige ventedager.
Så bra du ble det! Jeg synes man burde bli innkalt til blodprøve hvilken klinik man hører til. Kanskje jeg bare skal høre med legen.Jeg testet positiv (svakt) dagen etter. Da var jeg ca 12/13 dpo.
Ved Haukeland sjukehus blir man innkalt til blodprøve ca 17 dpo. Da måler de hcg.
Edit: Mulig jeg faktisk var 14 dpo da jeg testet positiv. Husker ikke helt...
Gratulerer som ruger! Gikk det fint?Da kan jeg forresten settes som ruger.
Ja, det gikk fort og helt smertefritt. Syklepeierne er alltid så hyggelige.Gratulerer som ruger! Gikk det fint?
4 dager, wowDa er jeg i gang med Progynova og fryseforsøk i styrt syklus. Så da er det å huske på pillene og vente på tilbakemelding fra Riksen om når det blir UL. Riksen er ekstremt på etterskudd om dagen, så her er det å forsøke ta fram en stor dose tålmodighet. I september tok det 4 dager før de ringte og gav meg svar på hcg-blodprøve..
Det vil jeg tro var deilig ja Hvordan bestemme de når de skal sette inn når det er fryseforsøk? Lykke til i rutetiden, håper spiren sitterJa, det gikk fort og helt smertefritt. Syklepeierne er alltid så hyggelige.
Det var deilig å ha innsett uten stimulering i forkant (siden det var fryseforsøk). Kjenner jeg er i bedre form enn sist!
Gratulerer som ruger!!!Da kan jeg forresten settes som ruger.
Ånei, så utrolig tristJeg tester bare negativt og selv om testdag er først om seks dager anser jeg dette forsøket som mislykket. Fortsatt lykke til til dere andre her inne <3
Jeg mener i naturlig syklus, ikke frysMener du uttak i naturlig syklus, eller fryseforsøk?