Oktober 2022 ❤️

Det begynte med murringer i korsryggen hos meg også. Var vondt å ligge på ryggen.. Og like etter kom blødninger.. Hadde du fått positivt test enda på det tidspunktet? Jeg har ikke fått beskjed om annet enn blodprøver hjemme, desverre..
Jeg testet positiv (svakt) dagen etter. Da var jeg ca 12/13 dpo.

Ved Haukeland sjukehus blir man innkalt til blodprøve ca 17 dpo. Da måler de hcg.

Edit: Mulig jeg faktisk var 14 dpo da jeg testet positiv. Husker ikke helt...

Jeg testet positiv (svakt) dagen etter. Da var jeg ca 12/13 dpo.

Ved Haukeland sjukehus blir man innkalt til blodprøve ca 17 dpo. Da måler de hcg.

Edit: Mulig jeg faktisk var 14 dpo da jeg testet positiv. Husker ikke helt...
Så bra du ble det! Jeg synes man burde bli innkalt til blodprøve hvilken klinik man hører til. Kanskje jeg bare skal høre med legen.

Det gir meg håp, å lese at du testet positivt såpass sent! ❤️ Nå krysser jeg fingre og tær på at jeg har smerter og blødninger pga lutnins eller festeblødning og ikke pga mensen! ❤️

Syns ikke det er så stort poeng å ta blodprøve når man ved 14/15/16 dpo har blanke tester.

Riksen krever at man avlegger blodprøve selv om man vet det ikke gikk veien. Jeg ble bare ekstra lei meg når jeg fikk en telefon fra sykepleieren som bekreftet det jeg allerede visste.

Men vi er forskjellige.
Noen foretrekker kanskje å få det bekreftet.

Æh, blir så mye venting med innsett :p
Kan ikke begynne teste etter EL enda engang :p

Da er jeg i gang med Progynova og fryseforsøk i styrt syklus. Så da er det å huske på pillene og vente på tilbakemelding fra Riksen om når det blir UL. Riksen er ekstremt på etterskudd om dagen, så her er det å forsøke ta fram en stor dose tålmodighet. I september tok det 4 dager før de ringte og gav meg svar på hcg-blodprøve..

Da er jeg i gang med Progynova og fryseforsøk i styrt syklus. Så da er det å huske på pillene og vente på tilbakemelding fra Riksen om når det blir UL. Riksen er ekstremt på etterskudd om dagen, så her er det å forsøke ta fram en stor dose tålmodighet. I september tok det 4 dager før de ringte og gav meg svar på hcg-blodprøve..
4 dager, wow :(

Ja, det gikk fort og helt smertefritt. Syklepeierne er alltid så hyggelige. :)

Det var deilig å ha innsett uten stimulering i forkant (siden det var fryseforsøk). Kjenner jeg er i bedre form enn sist!
Det vil jeg tro var deilig ja ❤️ Hvordan bestemme de når de skal sette inn når det er fryseforsøk? Lykke til i rutetiden, håper spiren sitter ❤️

Back
Topp