Da kan jeg settes på ruger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig leit å høre. Man håper og ønsker så inderlig <3I dag fikk jeg mensen, så jeg kan settes på avbrutt..
Lykke til videre fine damer, jeg håper dere får babystrek alle sammen
Ja, man gjør detVeldig leit å høre. Man håper og ønsker så inderlig <3
Naturlig er å teste etter eggløsning og sette inn fryseegg ved naturlig eggløsning. Uten å bruke medisiner. Man kan bruke støttemedisin som feks cyklogest eller lutinus, men ikke noe som provoserer eggløsning.Kan noen forklare meg forskjellen på naturlig syklus og styrt syklus?
Såvidt jeg har skjønt, prøver de å gjøre det "så ekte " som mulig. F.eks. nå var det en 5 dagers blastocyst, så jeg måtte gi beskjed ved positiv eggløsningstest (torsdag), så regner de med at eggløsningen er et døgn etter, pluss 5 dager (onsdag). På onsdag er livmoren klar til å ta imot et egg som har vært befruktet i 5 dager.Det vil jeg tro var deilig ja Hvordan bestemme de når de skal sette inn når det er fryseforsøk? Lykke til i rutetiden, håper spiren sitter
Å nei, det var trist å høre.I dag fikk jeg mensen, så jeg kan settes på avbrutt..
Lykke til videre fine damer, jeg håper dere får babystrek alle sammen
Så bra!! Gratulerer!!!Uttak gjennomført! Nesten fullstendig smertefritt!! 6 egg ut
Godt å høre at uttaket gikk bedre denne gangenUttak gjennomført! Nesten fullstendig smertefritt!! 6 egg ut
Tusen takk for oppklaringNaturlig er å teste etter eggløsning og sette inn fryseegg ved naturlig eggløsning. Uten å bruke medisiner. Man kan bruke støttemedisin som feks cyklogest eller lutinus, men ikke noe som provoserer eggløsning.
Styrt syklus er å bruke feks progynova for å styre syklusen frem mot et innsett. Da kan du planlegge innsettet litt mer.
TakkÅ nei, det var trist å høre.
Sender deg en stor klem!!!
Jeg mener å huske at jeg hadde en kraftig blødning og smerter, kraftigere enn jeg normalt pleier å ha, den første mensen etter IVF, så tror det er normalt.Er det vanlig med ekstreme menssmerter etter et mislykka ivf forsøk? Aldri vært borti lignende menssmerter.
Takk for svar! Det er jo helt ekstremt. Paracet funker ikke, og måtte ta en paralgin forte for å roe smerten litt. Sikkert mye som skal "renses" ut etter så mange uker på hormoner..Jeg mener å huske at jeg hadde en kraftig blødning og smerter, kraftigere enn jeg normalt pleier å ha, den første mensen etter IVF, så tror det er normalt.
Ja jeg har til vanlig ekstreme smerter under mens, og da hadde jeg så vondt at jeg holdt på å svime av. Vil tro hormonene gjør ting enda tøffere ja.Takk for svar! Det er jo helt ekstremt. Paracet funker ikke, og måtte ta en paralgin forte for å roe smerten litt. Sikkert mye som skal "renses" ut etter så mange uker på hormoner..
Det kan vel kanskje være tidlig symptom. Ved mitt forrige innsett, så hadde jeg så mange «symptomer» at både samboeren og jeg var sikre på at jeg var gravid. Men var ikke det, så tror nok hormonene kan spille oss et puss ja. Det som også var rart var at bivirkningene eller symptomene av medisinene (progynova og cyclogest) endret seg etter innsett og det var nok det som gjorde at jeg trodde jeg var gravid. Nå som jeg igjen ruger, så prøver jeg å ikke kjenne så mye etter. Ikke meninga å være negativ da, og håper det sitter for oss begge denne runden8 dpo / tredje rudedag i dag. Har vært småkvalm siden jeg våknet... lutinus eller tidlig symptom?