Oktober 2022 ❤️

Nå fikk jeg plutselig litt frisk blod på papiret. Lys, lys rødt. Er på rugedag 7. Litt kramper i magen også. Er alt håp ute? Har ikke fått testet med tidligtester enda, annet enn den i går. Jeg kjenner jo at jeg mister itt håp..
Det kan like gjerne være Lutinus eller tilsvarende. Det gjør slimhinnen litt skjør :) Pust med magen og test noen dager til før du gir opp noe som helst håp :)

Okey.. Nå har jeg fått negativ på rfsu. Hørt mye negativt om dem, så ville kjøpe en clear blue, son er litt mer troverdig, etter min smak. Jeg klarer ikke bestemme meg om jeg skimter en strek eller ikke. Kan bare være at jeg har så himla lyst at jeg lager en stek i fantasien min. Hva ser dere? Jeg synes jeg skimter en strek, men jeg måtte selvfølgelig studere testene så grundig at strekene ble borte. Tok de med rundt i leiligheten (rene sighsingen :hilarious:) for å se i forskjellig lys osv, da var det ikke alltid jeg så streken. Så det er kun på disse bildene jeg ser streken.. Og for å være ærlig ser jeg jo bare streken på bildet hvis jeg setter godvilja skikkelig til. Og hvordan ser jeg eventuelt forskjel på skyggestrek og babystrek? Tør Ikke juble litt en gang. Vis vedlegget 390121Vis vedlegget 390121
Jeg ser noe, men vanskelig å vite om det er skygge. Spennende! :)

Vi lurer også på å gi oss etter dette fryseforsøket. Ingen barn fra før. Har vært gjennom 4 inseminasjoner, 2 egguttak og skal straks starte på mitt 4.fryseforsøk. Resultatet har vært 1 kjemisk, 1 SA og 1 MA. Har holdt på i 4-5 år og vi begge synes alderen begynner å bli i overkant for dette. Vi har jo ett godt liv uten barn, også. Så vi begynner å kjenne på at det er greit å gi seg nå. Men det blir nok tøft en periode, hvis det ikke blir noe nå. Vi lurte på å gi oss i fjor, men siden jeg da faktisk ble gravid, ble det for fristende med ett egguttak til. Tenker dette er noe man bare må kjenne på og finne ut av selv. Ingen fasit om når det er riktig å gi seg.
Kjenner til det ❤️ jeg er 39 men klinikken har fortsatt trua siden jeg klarte bli gravid i januar men mistet. Som dem sier, vi må bare finne gullegget. Er visst eggkvaliteten siden det ikke er noe annet galt med for eks livmor. Eggdonasjon tema kom opp sist men klarer ikke helt omstille meg til det enda ❤️

Okey.. Nå har jeg fått negativ på rfsu. Hørt mye negativt om dem, så ville kjøpe en clear blue, son er litt mer troverdig, etter min smak. Jeg klarer ikke bestemme meg om jeg skimter en strek eller ikke. Kan bare være at jeg har så himla lyst at jeg lager en stek i fantasien min. Hva ser dere? Jeg synes jeg skimter en strek, men jeg måtte selvfølgelig studere testene så grundig at strekene ble borte. Tok de med rundt i leiligheten (rene sighsingen :hilarious:) for å se i forskjellig lys osv, da var det ikke alltid jeg så streken. Så det er kun på disse bildene jeg ser streken.. Og for å være ærlig ser jeg jo bare streken på bildet hvis jeg setter godvilja skikkelig til. Og hvordan ser jeg eventuelt forskjel på skyggestrek og babystrek? Tør Ikke juble litt en gang. Vis vedlegget 390121Vis vedlegget 390121

Hvor mange dpo er du?

Nå fikk jeg plutselig litt frisk blod på papiret. Lys, lys rødt. Er på rugedag 7. Litt kramper i magen også. Er alt håp ute? Har ikke fått testet med tidligtester enda, annet enn den i går. Jeg kjenner jo at jeg mister itt håp..
Sniker. Sist jeg var gravid hadde jeg en del småblødninger innimellom helt frem til uke 9 eller noe sånt. Krysser fingrene for at det er såre slimhinner eller lettblødende livmorhals eller noe.

Som du sikkert fikk beskjed om av sykepleier på innsettdagen at det er helt normalt med småblødninger. Til dels fordi du går på støttemedisiner som gjør at slimhinnen blir skjør å kan lett bli.

Noen som aner hvorfor Porsgrunn har satt testdato hele tjue dager frem etter innsett? Det er da rimelig lenge? Forstår at tint blasto kan gå i dvale og bruke lenger tid på å feste seg osv. Men TJUE dager?
Tjue dager??? Tidligere hadde dem 16 dager, har dem økt på dagene?

Som du sikkert fikk beskjed om av sykepleier på innsettdagen at det er helt normalt med småblødninger. Til dels fordi du går på støttemedisiner som gjør at slimhinnen blir skjør å kan lett bli.
Nei, det fikk vi faktisk ikke beskjed om av sykepleier.. Hun var helt ny, men har Googlet meg frem til at det kan skje. Men har vondt i magen også. Tror bare det ikke gikk :sad010

Sniker. Sist jeg var gravid hadde jeg en del småblødninger innimellom helt frem til uke 9 eller noe sånt. Krysser fingrene for at det er såre slimhinner eller lettblødende livmorhals eller noe.
Hadde du vondt i magen samtidig som du hadde blødninger da? Føler på en måte kramper i livmor, og det kom først etter jeg fikk lite blod på papiret..

Hadde du vondt i magen samtidig som du hadde blødninger da? Føler på en måte kramper i livmor, og det kom først etter jeg fikk lite blod på papiret..
Nei, men har generelt sett veldig lite kramper i forbindelse med mens uansett. Helt i starten av begge graviditetene mine så kjente jeg litt sånn strekking i livmorområdet da.

Da jeg hadde festeblødning (eller noe som lignet) var jeg 10 og 11 dpo. Fikk sånne sterke murringer ved korsryggen, jeg var sikker på at det ikke hadde gått.
Det kan være mens, men det kan også ikke være det...
Skal du ta blodprøve i tillegg til å teste hjemme?

Nei, men har generelt sett veldig lite kramper i forbindelse med mens uansett. Helt i starten av begge graviditetene mine så kjente jeg litt sånn strekking i livmorområdet da.
Det kjente jeg også da jeg var gravid i 2019 (mistet), og det har jeg ikke følt nå, men har tenkt at alle graviditeter er forskjellig..

Da jeg hadde festeblødning (eller noe som lignet) var jeg 10 og 11 dpo. Fikk sånne sterke murringer ved korsryggen, jeg var sikker på at det ikke hadde gått.
Det kan være mens, men det kan også ikke være det...
Skal du ta blodprøve i tillegg til å teste hjemme?
Det begynte med murringer i korsryggen hos meg også. Var vondt å ligge på ryggen.. Og like etter kom blødninger.. Hadde du fått positivt test enda på det tidspunktet? Jeg har ikke fått beskjed om annet enn blodprøver hjemme, desverre..

Back
Topp