Jeg synes det er veldig vanskelig å ikke få håp. Har testt negativ med rfsu, men står jo bare masse negativt om de merkene på nett. Folk har fått negativ resultat, men fått positiv når de prøvde er annet merke. Jeg bare "føler" meg gravid, hvis det går an å si. Men det kan like gjerne være psykisk. At jeg ønsker det så veldig. Men noen ting går det ikke an å skylde på at det kanskje er psykisk, eller lutinus. Som foreksempel dette :
- Jeg husker sjeldent drømmene mine. Men de siste dagene har jeg husket drømmene mine hver natt!
- Jeg elsker energidrikk! Men i dag smakte det ikke godt i det hele tatt. Det var noe spesielt med smaken. Og det har jeg aldri opplevd før.
- De siste dagene har temperaturen gjort et hopp. Den er nå på 37,5- 37,7. Den bruker være stabil på ca 37. Føler meg ikke syk.. Når temperaturen nærmer seg 38 ellers så føler jeg meg litt sliten og slapp, men føler meg helt fin. Lest at tematuren går opp 0,5 når man blir gravid.
Også har jeg selvfølgelig andre symptomer, men det kan like gjerne være lutinus. Slik som hodepine, murringer i magen osv.