Oktober 2022 ❤️

Beadybird

Forelsket i forumet
Lager en ny tråd for alle som skal i gang i løpet av oktober. Måtte det bli mange høstspirer! Masse lykke til til alle!

Skriv inn status om dere ønsker, så legger jeg dere til.

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett


Oktoberladies!

SommerSolsikke - 32 (snart 33) - B2 - Haukeland - 2. insett i 1. forsøk - Lutinus - Innsett i uke 41

Babydrømmen87 - 35 - B1 - Hausken - IVF ferskforsøk #2 - Progynova, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Gonapeptyl, Cyclogest -oppstart med Menopur 27/9

Beadybird - 38 - Barn nr 2, men første via IVF - Porsgrunn - Forsøk nr 2, tredje innsett, første fryseforsøk - Letrozol, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus - oppstart september, innsett 03.10

Krølline - B1- 37 år - Riksen - 2. Fryseforsøk Forsøk #2. Progynova og Crinone. Innsett ca uke 42.

*RSB* - 35 år - B2 - St. Olavs - Forsøk nr 3 - Menopur/Bemfola, fyremadel og Ovitrelle/gonapeptyl - oppstart ca 6.10

Avenae - 41 - B1 - Medicus - Forsøk #1 - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle, Duphaston - 13 egg ut, 1 blasto satt inn 11.10, ingen på frys

Feyra - 35 - B2 - Hausken - #1 - Primolut, Gonal F, Fyremadel, Cyclogest, Ovitrelle. Startet med Gonal F 30/9.

LilKil - 42 - barn #1 - IVF #9 - Maigaard- Elonva, Menopur og Ovitrelle med crinone, prednisolon og Albyl-e. Uttak 9 egg, 1 befruktet, innsett 7/10

Hæppi- 29 - B1 - #1 - Progynova, Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus - oppstart Progynova uke 42.

Gamlemor80-barn1-fer2-privatklinikk-progynova og cyclogest. Satte inn blasto 5 dagers 10.10

Lillafrosk - 29 år - B4 - St Olavs - FER#1 - cyclogest - innsett av blasto 28/10

MammaDrømmen <3 – 34 år – Barn nr. 1 – UNN – IVF-forsøk nr. 1 – Pregoveris, Fyremadel, Otrivelle, Gonapeptyl, Cyclogest – satte inn 2 dagers (4 delt egg) 21.10.

SkHåp - 29 år-barn nr 1- Riksen- forsøk 3- zoladex, gonal f, synarela, menopur, ovitrelle og crinone- innsett 31.oktober


Stimulerer


Ruger

LilKil
- 42 - barn #1 - IVF #9 - Maigaard- Elonva, Menopur og Ovitrelle med crinone, prednisolon og Albyl-e. Uttak 9 egg, 1 befruktet, innsett 7/10

MammaDrømmen <3 – 34 år – Barn nr. 1 – UNN – IVF-forsøk nr. 1 – Pregoveris, Fyremadel, Otrivelle, Gonapeptyl, Cyclogest – satte inn 2 dagers (4 delt egg) 21.10

Hæppi- 29 - B1 - #1 - Progynova, Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus - oppstart Progynova uke 42


Avbrutt

Feyra - 35 - B2 - Hausken - #1 - Primolut, Gonal F, Fyremadel, Cyclogest, Ovitrelle. Startet med Gonal F 30/9.


Gravid

SommerSolsikke
- 32 (snart 33) - B2 - Haukeland - 2. insett i 1. forsøk - Lutinus - Innsett i uke 41

Lillafrosk - 29 år - B4 - St Olavs - FER#1 - cyclogest - innsett av blasto 28/10


Ikke gravid

Beadybird -
38 - Barn nr 2, men første via IVF - Porsgrunn - Forsøk nr 2, tredje innsett, første fryseforsøk - Letrozol, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus - oppstart september, innsett 03.10

Veientilbabylykke - 36 - B1 - Porsgrunn - forsøk #8. (5 iui, og 3 ivf) Gonal-f, menopur, synarela, ovitrielle.

*RSB* - 35 år - B2 - St. Olavs - Forsøk nr 3 - Menopur/Bemfola, fyremadel og Ovitrelle/gonapeptyl - oppstart ca 6.10

Gamlemor80-barn1-fer2-privatklinikk-progynova og cyclogest. Satte inn blasto 5 dagers 10.10

Babydrømmen87 - 35 - B1 - Hausken - IVF ferskforsøk #2 - Progynova, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Gonapeptyl, Cyclogest -oppstart med Menopur 27/9

Avenae - 41 - B1 - Medicus - Forsøk #1 - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle, Duphaston - 13 egg ut, 1 blasto satt inn 11.10, ingen på frys

Krølline - B1- 37 år - Riksen - 2. Fryseforsøk Forsøk #2. Progynova og Crinone. Innsett ca uke 42

SkHåp - 29 år-barn nr 1- Riksen- forsøk 3- zoladex, gonal f, synarela, menopur, ovitrelle og crinone- innsett 31.oktober
 
Last edited:
Kan begynne med meg selv da :) Er medlem av septembergruppen også, ettersom jeg startet stimulering i september, men innsett blir i begynnelsen av oktober :)

Beadybird - 38 - Barn nr 2, men første via IVF - Porsgrunn - Forsøk nr 2, tredje innsett, første fryseforsøk - Letrozol, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus - oppstart september, innsett 03.10
 
Last edited:
Så bra du har startet en oktober tråd! :)

SommerSolsikke - 32 (snart 33) - B2 - Haukeland - 2. insett i 1. forsøk - Lutinus - Innsett i uke 41

Da blir det innsett av 5-dagers i naturlig syklus! Det satt på første forsøk i juni, men jeg mistet dessverre midt i uke 6. Håper på å bli gravid igjen, og at spiren sitter hele veien denne gangen!
 
Så bra du har startet en oktober tråd! :)

SommerSolsikke - 32 (snart 33) - B2 - Haukeland - 2. insett i 1. forsøk - Lutinus - Innsett i uke 41

Da blir det innsett av 5-dagers i naturlig syklus! Det satt på første forsøk i juni, men jeg mistet dessverre midt i uke 6. Håper på å bli gravid igjen, og at spiren sitter hele veien denne gangen!
Tenkte det var på tide når jeg ikke fant noen oktobergruppe selv! Måtte vi slå alle rekorder i positive tester denne måneden! :)
 
Vet ikke helt om jeg starter opp i dag likevel. Trodde TR kom for full styrke på morgenen i dag, men det har ikke kommet så mye som jeg pleier å ha første dagen. Men hadde kraftige menssmerter som jeg pleier å ha og en bitte liten frisk blødning ved første toalettbesøk. Men nå blir jeg litt usikker, da det har kommet så lite. Men om den er i gang for fullt før kl18, så starter jeg stimulering i kveld. Krysser fingrene for at TR øker litt:smiley-angelic001
 
Vet ikke helt om jeg starter opp i dag likevel. Trodde TR kom for full styrke på morgenen i dag, men det har ikke kommet så mye som jeg pleier å ha første dagen. Men hadde kraftige menssmerter som jeg pleier å ha og en bitte liten frisk blødning ved første toalettbesøk. Men nå blir jeg litt usikker, da det har kommet så lite. Men om den er i gang for fullt før kl18, så starter jeg stimulering i kveld. Krysser fingrene for at TR øker litt:smiley-angelic001
Jeg tenker at hvis det er litt blod så kan det regnes som syklusdag 1. :) Håper ellers det går fint med oppstart! Er det kort protokoll?
 
Vi har ikke rukket å bli så mange her inne og enda jeg kjenner igjen navnene deres fra tidligere grupper hører jeg gjerne mer om dere! Gøy å se at vi er flere som har bikket 30 også :) Så om noen av dere vil dele litt om dere selv, hvor dere er fra, reisen så langt og hvilke erfaringer og tanker dere har gjort dere osv, så er jeg lutter øre :happy::Heartred
 
Vi har ikke rukket å bli så mange her inne og enda jeg kjenner igjen navnene deres fra tidligere grupper hører jeg gjerne mer om dere! Gøy å se at vi er flere som har bikket 30 også :) Så om noen av dere vil dele litt om dere selv, hvor dere er fra, reisen så langt og hvilke erfaringer og tanker dere har gjort dere osv, så er jeg lutter øre :happy::Heartred
Er 35 år, bor med min samboer. Vært sammen i snart 10 år. Bor med to kattepuser på landet, litt utenfor Oslo.

Prøvd i ca 6 år med å få en liten etterkommer, men veien ble litt mer kronglete enn vi hadde tenkt.
Slutta på pillen i 2016, men det skjedde ingenting. Starter IVF hos Hausken i 2020, fersk innsett ble negativt. Hadde en kjemisk syklusen etter på egenhånd. Første positive test jeg har fått. Men blødde dagen etter.
Deretter skjedde det lite. Men i april i år ble vi spontant gravide, men lykken ble kortvarig og jeg mistet 5+0.
Så satte vi inn den eneste eskimoen vi hadde på frys i juni. Ble gravid. Plutselig fikk jeg ekstreme smerter i venstre lyske, og ble lagt inn på sykehus. Der ble det konstatert en exu. Var da kommet i uke 7. Kroppen rydda heldigvis opp selv, men det var noe av det tøffeste jeg har vært med på…

Så nå krysser vi fingre og tær for at en liten spire klorer seg fast til termin denne gangen❤️
 
Back
Topp