Oktober 2022 ❤️

Dag 3 med Progynova, og det kom plutselig litt blod på papiret da jeg tisset… skal ifølge naturlig syklus ikke ha mensen før om fire dager. Kan det ha en sammenheng, eller bare litt spotting kanskje? Ikke hatt det på leeenge.

Jeg ser også streker, håper gullegget holder hele løpet ut :Heartred
Åååh, gratulerer! Det er ikke noe tvil om to streker det der! Måtte det holde hele veien inn :Heartred

Tusen takk alle sammen! :) :) :)
Håper spiren klamrer seg fast denne gangen. :nailbiting: :smiley-angelic001

12 dager siden jeg satte den, så den burde jo være ute nå egentlig. Men får «skygger» på testene, så er skikkelig usikker egentlig…den har pleid å være ute innen 10 dager hos meg også. Men kan den henge i lenger, siden jeg tok to sprøyter med gonapeptyl i tillegg? Noen som vet?
C5C09DF3-A253-4636-8CB3-FE86EF5CDA19.jpeg

12 dager siden jeg satte den, så den burde jo være ute nå egentlig. Men får «skygger» på testene, så er skikkelig usikker egentlig…den har pleid å være ute innen 10 dager hos meg også. Men kan den henge i lenger, siden jeg tok to sprøyter med gonapeptyl i tillegg? Noen som vet? Vis vedlegget 390568
Jeg ser en stigning der, nederste test er sterkere. Har du prøvd med digital test? Jeg fikk beskjed om at Ovitrelle henger i ca 10 dager. Om det er dag 12 nå, burde den være ute av kroppen.

12 dager siden jeg satte den, så den burde jo være ute nå egentlig. Men får «skygger» på testene, så er skikkelig usikker egentlig…den har pleid å være ute innen 10 dager hos meg også. Men kan den henge i lenger, siden jeg tok to sprøyter med gonapeptyl i tillegg? Noen som vet? Vis vedlegget 390568
P.S. Tror ikke gonapeptyl vises i testene. Jeg tok begge deler forrige gang og og testet tydelig positiv ca 14 dpo.

Pleier å ha syklus på rundt 30 dager. I dag kom brått mensen på dag 27. Dag 4 med Progynova, kan det ha en sammenheng, tro?

Tror nok at det ikke gikk denne gangen heller…om det hadde vært reelle streker, hadde den vært mer synlig i dag. Så holder en knapp på skygger, eller en streifer om mulig.

Jeg har ihvertfall offisielt gitt opp, og tenker ikke å ta noen flere tester før testdag :sorry: Vis vedlegget 390633
Det er i hvert fall en synlig skygge på testene. Hvilken dag er det den offisielle testdatoen?

Back
Topp