Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererOk, jeg skulle ikke teste før torsdag gor å få et sikrere svar. Men det murret så mye i går, jeg måtte bare sjekke om jeg innbilder meg symptomer eller om det er noe der. Test 11 dpo på veldig utvannet urin, vanlig test (ikke tidlig test). Ser jeg virkelig to streker der??
Vis vedlegget 390426
Gratulerer!
Jeg ser også streker, håper gullegget holder hele løpet ut
Gratulerer!
Gratulerer!!
Åååh, gratulerer! Det er ikke noe tvil om to streker det der! Måtte det holde hele veien inn
Gratulerer
Åånei, så kjedeligJeg kan settes på ikke gravid eller avbrutt. Av de 6 eggene vi fikk ut, var ikke ett eneste ett godt nok til å settes inn igjen
Krysser fingrene for gullegg blant dem5 egg ut i dag
10 dagerHvor lenge pleier Ovitrelle å sitte igjen hos dere? Om dere har testet den ut før?
12 dager siden jeg satte den, så den burde jo være ute nå egentlig. Men får «skygger» på testene, så er skikkelig usikker egentlig…den har pleid å være ute innen 10 dager hos meg også. Men kan den henge i lenger, siden jeg tok to sprøyter med gonapeptyl i tillegg? Noen som vet?10 dager
Jeg ser en stigning der, nederste test er sterkere. Har du prøvd med digital test? Jeg fikk beskjed om at Ovitrelle henger i ca 10 dager. Om det er dag 12 nå, burde den være ute av kroppen.12 dager siden jeg satte den, så den burde jo være ute nå egentlig. Men får «skygger» på testene, så er skikkelig usikker egentlig…den har pleid å være ute innen 10 dager hos meg også. Men kan den henge i lenger, siden jeg tok to sprøyter med gonapeptyl i tillegg? Noen som vet? Vis vedlegget 390568
P.S. Tror ikke gonapeptyl vises i testene. Jeg tok begge deler forrige gang og og testet tydelig positiv ca 14 dpo.12 dager siden jeg satte den, så den burde jo være ute nå egentlig. Men får «skygger» på testene, så er skikkelig usikker egentlig…den har pleid å være ute innen 10 dager hos meg også. Men kan den henge i lenger, siden jeg tok to sprøyter med gonapeptyl i tillegg? Noen som vet? Vis vedlegget 390568
Nei, vil ikke «kaste» bort en digital før jeg er nærmere ikm.Jeg ser en stigning der, nederste test er sterkere. Har du prøvd med digital test? Jeg fikk beskjed om at Ovitrelle henger i ca 10 dager. Om det er dag 12 nå, burde den være ute av kroppen.
Testet ut Ovitrellen selv om vi ikke fikk satt inn egg. Satte Ovitrelle onsdags kveld, tirsdag uken etter fikk jeg blenda test på morgenurin.Hvor lenge pleier Ovitrelle å sitte igjen hos dere? Om dere har testet den ut før?
Det er i hvert fall en synlig skygge på testene. Hvilken dag er det den offisielle testdatoen?Tror nok at det ikke gikk denne gangen heller…om det hadde vært reelle streker, hadde den vært mer synlig i dag. Så holder en knapp på skygger, eller en streifer om mulig.
Jeg har ihvertfall offisielt gitt opp, og tenker ikke å ta noen flere tester før testdag Vis vedlegget 390633